nedjelja, 30. lipnja 2024.

Beauty of Joseon Ginseng Moist Sun serum SPF 50+

 

beauty-of-joseon-ginseng-moist-sun-serum-notino_hr

Beauty of Joseon je korejski kozmetički brand koji kombinira drevnu medicinu i svremene postupke, uz to je cruelty free brand. 

Korejska kozmetika za lice je prije koju godinu postala jako popularna kod nas jer je iznimno učinkovita i koristi aktivne i visokokvalitetne sastojke. Osobno prije ovog seruma nisam ništa korejskog isprobala jer su jedno vrijeme bile popularne rutine od mali milijun koraka, kao što azijatkinje imaju i meni je to išlo na živce pa sam izbjegavala takve stvari. Sad kad se hype smirio, više nemam averziju prema isprobavanju. Ne znam jeste li i vi takvi, ali kad je nešto jako popularno i razvikano, mene to živcira i odbija od kupovine, uvijek mi se neki kontraefekt stvori.


beuaty-of-joseon-serum-za-lice-notino_hr

Uglavnom, pošto sam čitala pozitivna iskustva o Beauty of Joseon, odlučila sam u svijet korejske kozmetike krenuti upravo s njim. Za probu sam si uzela Beauty of Joseon Ginseng Moist Sun serum sa zaštitnim faktorom 50+.

Za ove nesnosne vrućine sam tražila nešto što je lagano, a opet učinkovito i da nije ispod zaštitnog faktora 50, ovaj Ginseng Moist Sun serum je zadovoljio sve kriterije.

Beauty of Joseon Ginsegn Moist Sun serum je izuzetno lagan, maziv i ugodan na koži. Odmah po nanošenju za sobom ostavi sjaj na licu i potrebno mu je neko vrijeme da se u potpunosti upije i setira na koži. Kad se upije ostavi kožu blago nahranjenom i baršunasto mekom. Ne ostavlja za sobom težak, ljepljiv osjećaj, niti bijele tragove na koje smo navikli kod nekih seruma/krema sa zaštitnim faktorom. Serum nije težak na koži, vrlo je ugodan, ne čepi pore i kod mene nije izazvao prištiće.


beauty-of-joseon-moist-sun-serum-za-lice-notino_hr

Od važnijih sastojaka treba spomenuti ekstrakt ginsenga (koji zadržava vlagu u koži i duboko ju hidratizira) i niacinamid (koji je učinkovit kod borbe s pigmentacijom kože te poboljšava teksturu kože).

Beauty of Joseon Ginseng Moist Sun serum ima oznaku PA++++, što zapravo znači da ima vrlo visoku UVA zaštitu. Nisam sigurna je li EU uvela u regulative te oznake jer se kod nas sa SPF oznakom označuje spektar zaštite od UVB i UVA  zraka, dok u japanskoj i korejskoj kozmeici uz SPF stavljaju i PA oznake, koje označuju zaštitu od UVA zraka.

Uglavnom ovaj serum ima vrlo visoku zaštitu i odlično štiti od sunca. Nisam osoba koja se voli izlagati suncu jer je sve štetnije i opasnije po zdravlje, tako da i ono malo što se izlažem pazim da na kožu stavljam samo najbolje. Valja napomenuti da kad ste izloženi suncu, serum treba reaplicirati svakih 2-3 sata.


beauty-of-joseon-serum-notino_hr

Serum nema miris, blage je žućkasto-zelene boje i dolazi u visokoj boci s pumpicom, zapreminine 50 ml. Cijena na Notinu mu je oko 30 eura. Bočica je napravljena tako da ima podizni sistem, što znači da ću potrošiti sve i jednu kap seruma, bez da moram rezati bocu, ko što inače radim sa svom ostalom kozmetikom.

Sve u svemu, serum mi se sviđa, pruža odličnu zaštitu i dobar efekt na koži. Paše mojoj mješovitoj koži. Uz vrlo visoku zaštitu, velikim plusom smatram što je toliko lagan, neljepljiv i prozračan na koži, u ovim vrućinama i sparinama, nema bitnije stvari.

Što mi preporučujete da isprobam od korejske kozmetike?

Hvala vam na čitanju!

 

Anamarija

 

*post je nastao u surdanji s Notinom, što ne utječe na moje iskreno mišljenje

1 komentar:

  1. Baš jako puno čitam o njihovim proizvodima u zadnje vrijeme i vjerujem da su izvrsni. Također imam mješovitu kožu lica pa vjerujem da bi mi jako lijepo odgovarao.

    OdgovoriIzbriši