četvrtak, 20. lipnja 2024.

Elizabeth Arden White tea toaletna voda i krema za tijelo za žene

 Danas na repertoaru slijedi jedna prozračna i čista mirisna priča, priča o toaletnoj vodi Elizabeth Arden White tea i kremi za tijelo za žene iz iste linije. 

 

elizabeth-arden-white-tea-notino_hr

Elizabeth Arden White tea je jedan od onih mirisa koji je lako stekao slavu i puno žena ga voli i koristi.

Moram priznati da sam se ugodno iznenadila i miris me oduševio, ovo je jedan pravi proljetno-ljetni miris. Istovremeno je sladak, ali nije napadan, osvježavajuć i lagan. Elizabeth Arden White tea toaletna voda za žene je cvjetno-drvenasti miris, s dozom čistoće i lepršavosti. Krase ga note talijanske mandarine, paprati, muškatne kadulje, morske note, bijelog čaja, metvice, bijele perunike, abelmošusa, jantara i slatkog tonka-graha.


elizabeth-arden-white-tea-toaletna-voda-notino_hr


Toaletna vodica je slatka, lagana i prozračna, kombinacija svih nota ga čini pravim mirisom za tople proljetne i ljetne dane. Na sebi najviše osjetim note perunike i kadulje, to je taj slatko-osvježavajući mix koji ja volim. Pošto je ovo toaletna voda, miris ne potraje dugo na koži, stoga ga je potrebno kroz dan ponovno špricati, doduše nije mu ni za zamjeriti, obzirom da se takvo što i očekuje od toaletnih vodica.


elizabeth-arden-white-tea-toaletna-voda-za-zene-notino_hr

Ako volite mirisati čisto i prozračno, onda je ovo definitivno miris za vas. Miris nije napadan i ne osjeti se kilometrima za vama, već je onako pravo nježni i većinom se zadržava samo oko kože, nije da će dolebdjeti u nos ljudi koji su u vašoj blizini. Miris je kao toplo proljetno jutro, blag, nježan, osvježavajuć i privlačan.

Izgled bočice zapravo prati i miris ove toaletne vodice, sama bočica ima prozračan i jednostavan izgled. Imam verziju od 30 ml, koja je uživo tako slatka i mala, stane u svaku torbicu i baš je praktična. Bočica je bijele boje i prema dnu prelazi na prozirni dio, tako da vidimo kad je miris pri kraju i kad treba obnoviti zalihe. Na Notino web shopu imate tri različite mililitraže ove toaletne vodice pa tako su u ponudi verzija od 30 ml za cca 17 €, 50 ml za cca 27 € i 100 ml za 35-40 €. Po meni je ovo dobar omjer cijene i kvalitete i iako se kao toaletna vodica brže troši, pošto je jeftina, nije ju problem češće kupiti.


elizabeth-arden-white-tea-miris-notino_hr

Ako vas ipak muči dugotrajnost vodice, možete doskočiti i tom problemu, barem sam ja tako. Uzela sam si iz istoimene linije Elizabeth Arden White tea krema za tijelo za žene. Miriši božanstveno i identično toaletnoj vodici. Doduše krema za tijelo ima blaži i suptilniji miris, ali se zato baš odlično nadopunjuje s toaletnom vodicom.

Elizabeth Arden White tea krema za tijelo je lagane teksture, super je maziva, brzo se upija, ali za sobom ostavi blagi ljepljivi osjećaj. Lagano hladi kožu, obogaćena je shea maslacem, antioksidanisima i mirisnim sastojcima koji krase i toaletnu vodicu. Dobro hrani kožu, ostavlja ju mekanom i baršunastom.


elizabeth-arden-white-tea-krema-za-tijelo-notino_hr

Super mi je što je toliko lagana, baš je idealna za ovo vrijeme kad nam teške stvari ne pašu. Nahrani kožu i brzo se upije, za sobom ostavi blagi miris koji potraje iznenađujuće dugo na koži. Navečer ju nakon tuširanja namažem na kožu i ujutro kad se probudim, još uvijek osjetim miris kreme.

Kad kremu za tijelo nanesete na strateška mjesta (iza uha, pregib ruke i sl.) i na to špricnete toaletnu vodicu, onda će se miris vodice dulje zadržati na koži. Zato sam rekla da sam doskočila problemu trajnosti toaletne vodice, u kombinciji s kremom, dulje se osjeti na koži.


elizabeth-arden-white-tea-krema-za-tijelo-za-zene-notino_hr

Krema dolazi u ogromnoj teglici od 400 ml i cijena na Notinu joj je oko 30 €, ali jako često ju možete naći za puno manje novaca, tipa za nekih 15-17 €, što se baš isplati kupiti. Krema mi je super, em što divno miriši, dobro hrani i njeguje kožu, lagana je, maziva, sve ono što je jedna krema za tijelo treba biti, stoga sam baš zadovoljna što sam ju uzela kao nadopunu toaletnoj vodici, super su mi duo.

Koji miris je vama idelan za ovo proljetno-ljetno razdoblje? Jeste li moža isprobali ovaj Elizabeth Arden White tea ili neki drugi tea iz njene linije, kakvi su vaši dojmovi?

Hvala vam na čitanju!

Anamarija

*post je nastao u suradnji s Notinom, što ne utječe na moje iskreno mišljenje

 

2 komentara:

  1. Ja se ljeti redovito prebacujem na laganije stvari poput body misteva, jer kombinacija jakih parfema, vrućine, znoja i sparine u zraku nikako ne ide zajedno. 😄 Nisam tip od čistih, svježih parfema, ali volim pošnjofati različite note, pogotovo kada treba kupovati poklon za neke drage ljude. Od Elizabeth Arden sam više puta isprobala hvaljeni Green Tea parfem i nije mi se uopće svidio. Imali su raznih varijacija na temu koje su mi bile puno bolje i koje sam već prije kupovala za poklon. Baš ću morati isprobati White Tea parfem, zvuči mi obećavajuće! 😍

    OdgovoriIzbriši
  2. Zvuči mi kao jako dobar odabir za ljetne dane kad su slatke, jake i moćne note ipak previše.

    OdgovoriIzbriši