utorak, 18. srpnja 2017.

Ljetna Wish Lista


U slobodno vrijeme, omiljeni hobi mi je sastavljanje wish lista jer tko ne voli razmišljat o šopingu i novim, sjajnim stvarčicama. Na blogu imam samo dvije wish liste, stoga ja krajnje vrijeme za objavu nove.
Ako vas zanima koje stvari sam si poželjela u prijašnjim listama, možete ih pogledati ovdje i ovdje.A sad krenimo na najnoviju listu, držite mi fige da ju čim prije prekrižim.

Prva na redu je Nuxe Bio Beaute detoksicirajuća maska s vodicom organske naranče, ne tako davno sam prvi put primjetila masku i dok sam pročitala na koji način djeluje, odmah sam ju poželjela. Po novom, Nuxe Bio Beaute liniju možete pronaći u odabranim DM drogerijama, popis drogerija možete pronaći na Nuxe stranici. Ova maska košta 130 kuna, odnosno nešto manje od 130. KUPILA


Izvor

Skrolajući po bespućima Iherba, ugledala sam ovu Palmer's pjenu za umivanje koja bi trebala posvijetliti ten, ukloniti tamne mrljice i ostale nepravilnosti, odnosno ujednačiti ten. Pošto imam mrlje koje su mi ostale kao posljedica akni, odlučila sam poraditi na sanaciji istih, nadam se da će pjena barem malčice djelovat, neki sastojci mi djeluju obećavajuće, ali vidjet ćemo...Cijena na Iherbu je 50,25 kuna, trenutno je snižena na 37 kuna.



Izvor


Pošto sam opsjednuta sa smiljem i proizvodima sa smiljem, moram imati i ovu Olivalovu masku za lice s uljem smilja, dosad sam isprobala pet proizvoda iz Olivalove linije sa smiljem i jedino nisam bila zadovoljna pilingom za lice, ali to je više do mojih preferencija...ukratko, nisu mi se svidjela piling zrnca, smatram da su bila previše za moju kožu, svi ostali proizvodi su mi bili dobri, neki super, neki malo manje, ali sve u svemu, navukla sam se na smilje. Mislim da dovoljno govori činjenica da u rutini njege imam dvije Olivalove kreme s uljem smilja i koristim ih svakodnevno. Pošto patim na maske, kupit ću si i ovu, nisam sigurna koja joj je točno cijena, mislim oko 30 kuna. KUPILA


Izvor


Još jedna stvar od Olivala koju si želim je tonik za čišćenje lica s uljem smilja, već sam čitala pohvale za njega pa nije zgoreg da i sama probam, čim potrošim ovaj koji trenutno koristim. Nisam sigurna koja mu je cijena, ali je sigurno povoljna ko i većina stvari.


Izvor


Posljednja preparativna stvar je ova Berrisom Tiger Animal sheet maska za lice, na koju sam nabasala na Beautybayu, iskreno se nadam da ću uskoro obaviti narudžbu jer sam bacila oko na još neke divne stvarčice s dotične stranice. Nekako mi se ova maska čini najboljom za moju kožu i sastojci joj nisu toliko loši, košta 3 i pol eura, inače su ovakve maske puno skuplje.



Pošto nemam pošteni kist za blendanje sjenila, odlučila sam uložiti u jedan Zoevin iz Rose Golden kolekcije, mislim da se s njihovim kistovima ne može promašiti. Cijena ovog kista je 10,30 eura. KUPILA


Izvor


Kad smo kod Zoeve, želim si i njihovu Cocoa blend paletu sjenila, ima točno sve boje koje ja volim na očima, iako ako ćemo iskreno, jako rijetko šminkam oči, ali svejedno želim ovu paletu jer je prekrasna i čitala sam samo pozitivne komentare i recenzije o njoj. Cura treba bit opremljena kvalitetnom šminkom, you know. :D Cijena joj je 20,60 € KUPILA



Izvor


Kao što sam rekla, kronično mi fali poštenih i kvalitetnih kistova i ak ćemo iskreno, posljednji put kad sam si kupila neki kvalitetni kist je bilo prije dvije godine, sooo...oćem si ovaj mini setić Real Techniques kistova za nanošenje i blendanje sjenila. Na Iherbu koštaju 58,73 kn.


Izvor


Gotovo da i znam cijelu narudžbu s Iherba, bacila sam oko na ovo prekrasno E.L.F. rumenilo, do sad nisam isprobala niti jedan njihov proizvod, a čula sam da su odlični, a cijene su im prejeftine, ovo rumenilo košta 19,64 kn, kod nas za tu lovu jedva da se može kupit Essenceovo rumenilo.



Posljednja stvar na ovoj listi je Aurin iluminator u nijansi Glamglow, ovaj iluminator si želim stvarno dugo, čim je Aura stupila na naše tržište, svi su rejvali o ovim iluminatorima pa je logično da sam si ja poželjela jedan, odlučila sam se za ovu hladniju nijansu jer sam rozog podtona, a i imam jedan tekući highlighter u zlaćanoj nijansi, iako znam da iluminator i highlighter nisu ista stvar, koliko sam stekla dojam, ovi se tako ponašaju... Cijena na Pink Pandi je 47,99 kn.



Izvor


I to bi bilo sve za današnju listu, koje stvari si vi želite i imamo li koji zajednički proizvod na wish listi?

Green 💋

Broj komentara: 12:

  1. Taman sam danas gledala Zoeva palete!! I ja si želim jednu!!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sve je dobro dok se odlučimo na samo jednu. :D Koja je tebi zapela za oko? :)

      Izbriši
    2. A isto Cocoa blend, nemam sirota neutralnih tonova!! :D :D

      Izbriši
    3. Haha, to ti vjerujem. :D Neutralnih nikad dosta. :D

      Izbriši
  2. Cocoa blend paleta! Najbolja ikad, baš je jako želim! :D To se nalazi na broju jedan na mojoj listi želja! :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Super stvarčice, i kod mene ovih dana wish lista samo raste haha :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kod mene uvijek neke liste, puno toga ni nije objavljeno, imam previše želja, hehe. :D

      Izbriši
  4. Probala sam Olival stvarčice, zadovoljna sam !

    OdgovoriIzbriši
  5. Od srca ti mogu preporučiti Olival masku, potrošila sam ih nekoliko do sada. Mojoj koži baš jako prija. Trenutno koristim i ovaj tonik koji mi je također super. :) Zoeva stoji i na mojoj wishlisti, Cocoa blend na prvom mjestu hehe, a voljela bi uložiti i u njihov set kistova. Kupila sam neki fejk set zoeva kistova koji je kriminalno loš, tako da jednom i nikada više.
    Iva

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sad još više želim Olivalove stvarčice. :D Mislim da neću u skorije vrijeme kupovati cijeli Zoevin set, zasad ću se zadovoljiti ovim kistićem za blendanje, ali da bi ih voljela imati sve, svakako bi. :D Ma s tim fejk se nikad ne zna, valjda tko je kakve sreće, zato ja radije kupim neki jeftiniji, a provjerni set, odnosno od jeftinijih brednova, do sad se nisam usudila kupovati fejk, baš zbog nekvalitete...

      Izbriši