srijeda, 5. srpnja 2017.

Potroši 8 do 08.08. + UPDATE



Teški sam hrčak, priznajem, skupljam sve živo i gomilam proizvode, bez neke posebne potrebe. Jučer me uhvatilo razdoblje "proljetnog" čišćenja pa sam si ponovno odlučila zadati potrošnju, ali tek dns objavljujem post jer je postojala mogućnost da me dns takvo razdoblje pusti, ali nije, čak sam uspjela odvojiti 9 lakova iz kolekcije i proslijedit dragim si osobama. Posljednji ovakav post ste mogli vidjeti ovdje.
Krenimo abecednim redom na proizvode.

UPDATE: Znam, znam, odavno je prošao osmi osmi, pauziram od većine toga pa zato tek sad ide update moje potrošnje. Iznad svakog proizvoda ću napisat jesam li potrošila ili ne i razloge.


Prvi na redu je Avonov balzam za usne, iskreno mislim da ovakvog balzama više ni nema za kupiti. Imam ga predugo, razlog nekorištenja je moja zaboravnost. Balzame za usne jako sporo trošim i najčešće ih zaboravaljam stavljati na usne. Moje usne su normalne, nisu isušene i zbog toga najčešće preskačem korištenje balzama da mi se usne nebi navikle i postale "ovisne". Ima ga još jako malo, nadam se da ću ga uspjet potrošiti u narednih mjesec dana.

UPDATE: Uspjela sam ga potrošiti, trošila sam ga na silu, iskreno nije mi nešto posebno i zapravo baš ne radi puno toga na usnama, osim što sjedi na njima i kroz neko vrijeme nestane. Ponosna sam što sam ga uspjela potrošiti jer sam još jedan balzam dokrajčila, a to se kod mene događa jednako često ko pomrčina sunca.




Sljedeće na redu su Avon Planet Spa maske za lice. Siva je s mineralima mrtvog mora i o njoj sam vam pisala ovdje. Stvarno volim tu masku, ali najčešće sam lijena koristiti i to ne samo nju, sve maske za lice koje imam. Nedavno sam kupila još jednu, tako da je krajnje vrijeme da počnem trošiti ove koje imam. U ovom izazovu je uključena i maska s afričkim shea maslacom i kakaom, ona mi je također draga i ima predivan miris po čokoladi. Maske s mineralima mrtvog mora ima nešto malo, možda za desetak korištenja, dok ove čokoladne ima više od pola. Razumna sam i znam da neću uspjeti potrošiti u roku od mjesec dana, ali želim da mi ponovno uđe u naviku korištenje maski za lice na tjednoj bazi, a ne jednom mjesečno.

UPDATE: Maskice nisam potrošila, nadala sam se da ovu s mineralima mrtvog mora hoću, ali eto ipak nisam, ovu čokoladnu također nisam, ali ko što znate nisam ni mislila da hoću. Pozitivna strana je ta da sam ponovno počela maske koristit na tjednoj bazi, a ne jednom mjesečno, stoga, moglo bi se reći da sam ipak uspjela u naumu. :D



U izazov nam je uključen i Biobazin anticelulitni gel za učvršćivanje kože. Da se razumijemo, ne vjerujem u nebuloze o uklanjanju celulita razno raznim kremicama, celulit se može reducirati uz raznolikiju prehranu, vježbanje i onda kremice mogu samo doći ko šlag na tortu i pomoći u učvršćivanju tonusa kože. Samostalno niti jedna krema neće maknut celulit. Gel sam dobila od seke, koja ga je dobila uz neki časopis. Htjela ga je bacit pa sam ga ja ko pravi hrčak morala udomiti. Ovaj gel je netaknut, ima ga 30 ml, na moja huge bedra će bez problema otići, tako da se nadam da ću ga potrošiti u potpunosti.

UPDATE: Uspjela sam ga potrošiti u cijelosti, jeeej!


Zbog sljedećeg proizvoda me boli srce jer je preloš. Inače obožavam Essence lakove i za nokte i ovo je prvi koji me razočarao. Radi se o laku za učvršćivanje noktiju, savjetujem vam da preskočite kupnju ovog, preloš je. Prva dva korištenja mi je bio ok, ali onda kao da se pokvario, mada nije, pregust je, stvara mjehuriće na noktima i dok ga nanosite na nokat stvara paučinu, poput one koja leti u ranu jesen. Dok ga nanosim na nokte, lak razvlačim po cijelom stolu, kožici oko noktiju, živa katastrofa. Također brzo se oguli s noktiju, tako da nije dobra baza za manikure. Jedina pozitivna strana je da mi i dalje nokte održava čvrstima. U bočici ga je ostalo nešto manje od pola, držite fige da ga uspijem potrošiti.

UPDATE: Nisam ga potrošila, totalno se zgusnuo i više se jednostavno nije moglo lakirat njime. Zavitlala sam ga u smeće odmah po snimanju empties videa. Mogu vam reći da sam ga s guštom bacila, baš me razočarao.


Sljedeći na redu je sprej za kosu od Schwarzkopfa, radi se o Gliss uljnom eliksiru, koji je namijenjen za oštećenu i slamnatu kosu, a moji vrhovi su upravo takvi. Ovaj regenerator ima predivan miris i može se nanositi na suhu i mokru kosu, ne mora se ispirati. Primjetila sam da mi je kosa mekša nakon korištenja. Ovaj proizvod je na listi iz istog razloga kao i Avonove maske, želim ga uvrstiti u tjednu rutinu, a ne da mi čami u ćošku ladice. Ima ga još pola i mislim da ga mogu, ako ne potrošiti, onda barem privesti kraju.

UPDATE: Još jedna stvar koju nisam potrošila, ali sam ga svakako ćešće koristila u odnosu na razdoblje prije ovog posta.



Za jednu bjuti blogericu, stvarno puno stvari preskačem u dnevnoj bjuti rutini pa tako najčešće preskočim nanošenje losiona, u pitanju je lijenost, ništa drugo. Niveinog in showera ima još jako malo, tako da sam uvjerena da ću ga uspjeti potrošiti, možda ga ima za nekih desetak korištenja. Inače obožavam njihove in showere, a ovaj pogotovo, ima onaj njihov klasični miris, bogate je teksture i nakon njega nemam potrebu nanositi obični losion.

UPDATE: Imam ga za par korištenja, opet sam zaboravila na njega i nisam ga trošila onoliko koliko sam mislila da hoću. XD


Posljednji proizvod koji želim potrošiti je Olivalov piling za lice s uljem smilja, o kojem sam pisala ovdje. I dalje imam isto mišljenje o njemu, osjećam da mi je pregrub za lice, iako su mi cure sa suhom kožom rekle da ga obožavaju, meni je ipak too much, ali to je samo moj osobni dojam. Imam ga možda za dva, tri korištenja, tako da ću ga sigurno potrošiti.

UPDATE: Potrošila ga do zadnje mrvice i mogu vam reći da sam baš ponosna. Koliko god mi nije bio pretjerano drag, ustrajala sam na potrošnji. Jednostavno ga nisam htjela bacit. #tvrdoglavamazga


I to bi bilo to, svi proizvodi koje se nadam potrošiti ili barem potrošiti pola u roku mjesec dana. Kak vam se čini izazov koji sam si zadala? Jeste li isprobali koji od ovih proizvoda i kakvo je vaše mišljenje o njima?

UPDATE: Sve u svemu, zadovoljna sam kak je ovo ispalo, mislim da sam od početka izazova bila realna i nisam imala neka pretjerana očekivanja. Očekujte još koji ovakav post, kroz neko vrijeme, dok opet nagomilam razno razne proizvode.


Green 💋

Broj komentara: 8:

  1. Ovaj regenerator u spreju je postao moj HG,jednostavno ne mogu bez njega više <3
    a ja sam postala ''ovisna'' o balzamima pa ih trošim jako brzo,a volim uvijek imati bar još dva u rezervi...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je dobar, nije mi sad nešto specijalno, ali mi kosa ljepše izgleda. :) Joj, ja ih imam i previše u rezervi, uvijek nekako uspijem dobit neki...mislim da si sama balzam nisam kupila dobrih dvije godine. XD

      Izbriši
  2. I ja sam si napravila popis sta moram potrositi do kraja ljeta,al sve je dekorativa..
    Kad mi se laptop popravi mogla bih i ja napisati post na tu temu...
    Od tvojih proizvoda nisam nista isprobala tako da nista ne mogu reci za njih..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uf, sretno ti bilo...dekorativu najmanje trošim, gotovo da se ni ne šminkam posljednjih mjeseci. :)

      Izbriši
  3. Slažem se sa Silvijom :) ali imam također vrpu toga za potrošit, od kozmetike, do preparata za lice i tijelo, umivalice, čistilice, paarfema,za kosu, svega uuufff...pola podijelila, nešto prodala, a još hrpu toga imam...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ista stvar ko i kod tebe, doduše imam dojam da ipak imaš veću hrpu od mene...ali i ja imam toga nagomilanog, zato sam si i zadala ovaj izazov da barem nešto potrošim..trebala sam još ubaciti i koji parfem i losion za tijelo jer trenutno imam 4, ne brojeći ovaj in shower, onak kome trebaju četiri losiona za tijelo. XD

      Izbriši
  4. Zanimljiv izazov.
    Ocekujem update nakon 08.08. 😊

    OdgovoriIzbriši