srijeda, 10. prosinca 2014.

Green Girl - Polish me blue piling

Danas ću tipkati o jednom od boljih pilinga koje sam probala. Radi se o pilingu koji radi jedna dama pod nazivom Green Girl, radi ona još puno razne aromakozmetike, neke sam stvari probala, ali ima još mnogo toga kaj bih htjela probati. Uglavnom, ajmo mi na tipkanje o pilingu.


Što kaže Green Girl

"Nježan piling koji će odstraniti mrtve stanice sa kože i učiniti ju mekanom i glatkom na dodir. Nanosi se 2 puta tjedno na suho lice, nježno se umasira i ispere vodom."





"Green Girl aromakozmetika je napravljena isključivo od hladno prešanih i nerafiniranih biljnih ulja, kvalitetnih hidrolata i kemotipiziranih eteričnih ulja. Neki proizvodi su definiranog sastava, ali mogu biti prilagođeni vašim potrebama."
Iskreno ne razumijem se puno u sastojke, ali znam zahvaljujući Martini s Dear skin bloga da su hladno prešana ulja jako zdrava i dobra za našu kožu pa eto, dobro je znati. Pogotovo mi se sviđa mogućnost prilagodbe sastava našim potrebama, iako još nisam probala ni jedan proizvod prilagođen meni i mojoj koži, čim se pomirim s novčanikom, nadam se da ću probati. :)

Green Girl aromakozmetika se može nabaviti preko njezine Facebook stranice ili maila green.girl.aromakozmetika@gmail.com

 Prije nego krenemo na recenziju, evo fotke kako izgleda ambalaža pilinga.









Moji dojmovi o ovom mališanu su samo pozitivni. Prvo bih počela s mirisom GG pilinga koji je božanstven, stvarno je divan, bogat miris, ali iskreno nemam pojma koji je to miris, ne podsjeća me ni na što što sam do sad probala. Evo čak sam dala svojoj pekinezerici Pupi da ga pomiriši i mami isto, ali ni ona nema pojma kako opisati taj divni miris. Čuvam praznu tubicu samo da ju s vremena na vrijeme pomirišim. :D Uglavnom, morate pošnjofati da bi se uvjerile kako je miris divan. Evo nakon što smo utvrdili da sam olfaktivni stručnjak, možemo dalje s recenzijom.

Polish me blue je piling bijele boje s plavim zrncima jojobe, meni je izgled divan i neuobičajen. Tekstura mu je dosta rijetka, što me na prvu iznenadilo, ali me ne smeta jer odlično obavlja svoj posao. Odmah da napomenem kako je ovo jako nježan piling, upravo onakav kakve ja preferiram i zapravo samo takve i koristim. Ne volim osjećaj koji mi ostavljaju grublji pilinzi. Nisam ljubitelj suhe, zategnute i crvene kože nakon korištenja  proizvoda (bio to piling, ili nešto treće), tko zapravo i jest?! :D
Dakle piling je nježan, ali jako lijepo očisti lice od nečistoća i mrtvih stanica. Lice nakon korištenja je toliko podatno i meko, kako bi se u narodnu reklo "k'o bebina guza". Nakon korištenja pilinga miris na licu se još dugo osjeti :melikeitverymuch:  :D

Izvolite fotkice pilinga :)








Sastojci općenito: pročišćena voda, biljno ulje marelice, biljno ulje suncokreta, glicerol, emulgator, alantoin, piling zrnca jojobe, rižino brašno, vitamin E, ekstrakt i prirodni konzervans.
Ovo su sastojci koji su navedeni na njezinoj face stranici, dok su sastojci mog pilinga malo drugačiji, to je ono o čemu sam pisala, mogućnost prilagodbe sastojaka. Sastojci koji su u mom pilingu, nisu specijalizirano za mene stavljeni, ali su eto ponešto drugačiji.

Sastojci pilinga kojeg posjedujem: pročišćena voda, aloe vera gel, biljno ulje sjeme marelice, biljno ulje suncokret, gliceril monostearat, cetilni alkohol, piling zrnca jojobe, glicerol dekspantenol, ekstrakt sljeza, dehidrooctena kiselina, benzil alkohol (konzervans), prirodni miris.

Na ambalaži piše da je rok trajanja 3 mjeseca, ali da se uz čuvanje u hladnjaku rok produljuje za oko mjesec dana. Moram priznati da je kod mene trajao i dulje od 4 mjeseca jer sam ga odmah stavila u hladnjak i samo ondje sam ga držala pa se često događalo da sam koristila drugi piling koji je bio u kupaoni jer sam zaboravila na ovaj u frižideru. :senile: Nakon što sam nekoliko puta koristila drugi, a ne ovaj od GG, koji je jadničak čamio u frižideru, odlučila sam izbaciti ostale pilinge iz kupaone kako bih se ubuduće sjetila koristiti njega. Dakle meni je potrajao kojih 5 mjeseci, napominjem uz stalno držanje u hladnjaku. Za svo to vrijeme nije promijenio miris, boju, a ni teksturu pa sam ga zbog toga koristila dulje od navedenog na ambalaži. Tako da vjerujem da bi svima potrajao dulje od ta 4 mjeseca, naravno, ako primjetite da se nešto promijenilo od gore navedenog, nemojte ga više koristiti. Meni nije izazvao nikakve probleme i nered na licu u tom razdoblju duljem od 4 mjeseca, tako da čuvajte u frižideru i ne ćete morati mališana baciti ako ga ne potrošite u roku 4 mjeseca.

Cijena ovog pilinga za 100 ml je 80 kuna, a čini mi se da ga se može kupiti i u količini od 50 ml, ali me nemojte držati za riječ.

Ovaj piling bih preporučila svima koji vole nježne pilinge, neodoljivih mirisa. Ostavlja toliku ugodu na licu da mi je žao što sam ga potrošila. Za moju mješovitu kožu (povremeno sklonu nepravilnostima) je odličan, vjerujem da bi odgovarao i suhoj koži, upravo zbog te svoje nježnosti, naravno isto vrijedi i za normalnu kožu. Ne znam kako bi bilo za masnokošce, možda preblag, ne znam, opet to ovisi i o preferencijama. Zaključno preporučam ovaj piling jer je za mene jednostavno fabulous. :) :)

Za kraj, pozdravi od ovog mališana :D






Jeste li nešto probale od GG, ako jeste, što i kako vam se čini?
Tipkajte me, don't be shy :) :P

Kiss Zelena




















 

Broj komentara: 12:

  1. Nisam probala GG kozmetiku, ali se stalno divim na FB-u njenim kozmetičkim pripravcima, ali nikako da se odlučim na kupnju.. Ovaj piling prema opisu djeluje kao stvarno dobar proizvod, sviđa mi se što je sitnije granulacije i nježan prema koži.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh i ja proučavam i radim mentalnu wish listu za narudžbu. :D Zaista je dobar :))

      Izbriši
  2. Green Girl rocks! <3
    Sviđa mi se kako izgleda ovaj piling, plava zrnca ova :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Od Green Girl želim sve i teško mi se odlučiti na narudžbu jer ne znam koji proizvod staviti na prvo mjesto, očarana sam recenzijima GG kozmetike!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisi jedina, vjeruj ;) Ja bih najrađe da mogu sve naručiti :)) Istina, gdje god da čitam o njenim preparatima, same pohvale.

      Izbriši
  4. Svidja mi se po opisu djelovanja, a i po mirisu mislim da bi me osvojio :D nisam jos nista uzela od GG do sada, ali uvijek su pozitivne recenzije pa razmisljam o tome. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Miris je divan, šteta da ne znam kako bih ga opisala :D Vjeruj, s GG nemreš fulati, sve je super, do sad sam probala micelarnu, ulje za skidanje i masku za lice i sve mi je bilo super, nježno mirisno, a učinkovito. :)

      Izbriši
  5. Odlična recenzija! :)
    Baš si me zainteresirala za Green girl proizvode!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. :) Drago mi je da jesam jer su stvarno odlični. :)

      Izbriši
  6. I evo sad ja tu sidin, sama u bespućima neznanja.. Moram pod hitno na google haha :D Piling izgleda primamljivo, recenzija odlična <3

    OdgovoriIzbriši