utorak, 16. prosinca 2014.

Rainbow color tag

Drage moje dame,

prije nekih tjedan dana sam čitala Rainbow tag na blogu Fantazija, postom sam se oduševila pa sam odlučila i ja napraviti jedan. Nadam se da volite tag postove jednako ko i ja. Pa krenimo...






CRVENA - ova boja me asocira na ljubav, pitam se zašto :D Volim crvenu boju, nekako mi je strastvena i sva nekako statement, ako kužite kaj hoću reći. Moji favoriti crvene boje su Avonov ruž u nijansi 2000 red i Avon Rich Moisture krema za lice, ruke i tijelo. Moram priznati da ju za lice ne koristim, ali mi je svakako spas u ovim hladnim danima jer lijepo hidratizira i prekrasno miriše.





NARANČASTA - asocira me na voće, naranče, mandarine, marelice...izgleda da sam gladna. Moj favorit ove boje je Bourjois piling za lice koji sam nedavno kupila kao zamjenu za GG piling, zasad mogu reći da je yummi i divan. :)



 ŽUTA - sunce, toplina, veselje, neke od stvari koje mi padaju na pamet dok netko kaže žuto :D Moji omiljeni žuće su Burt's Bees balzam, koji je btw izašao iz asortimana, zato sam ga i kupila jer je bio upola snižen (mucho mi je dati 50 kuna za balzam, koliko god on bio odličan) i Majda Bekkali Fusion sacree parfem. Edit: Ispravak netočnog navoda :D ispada da su Burt's Bees balzami tridesetak do četrdesetak kuna, molim tko ima provjerenu informaciju, neka javi u komentarima, hvala. :)



 ZELENA - moja najdraža boja svih vremena, obožavam ju odmalena, počela sam bacat rime, give me some beat. :D Imam dosta zelenih stvari doma, mislim kozmetičkih, kaj si mogu, padam na zelenu ambalažu pa puno puta fulam i kupim bezvezan proizvod samo zato jer je zelene boje, to nije slučaj s ovim gelom.



 PLAVA - ovo je najdraža boja mog dečka, ovo je njemu ko meni zelena, ja sam greensucker, on je bluesucker, čudi me kak nije završio s plavom curom. :D Enivej, ova boja me nekako smiruje, podsjeća me na more, svježinu... Ovo su moji mali plavci, koji se nisu dali lijepo uslikati, sorry. Trenutno imam neku kvazi manikuru s ova dva laka u glavnim ulogama.



 LJUBIČASTA - ova boja mi je također umirujuća, volim vidjeti ljubičasta sjenila i varijacije smokey eye-a s ljubičastom. Na slikama ova dva proizvoda izgledaju totalno nerealno jer moj fotić mrzi ljubičastu i kaj god ljubičasto pokušam naslikati, to on pretvori u plavu ili modru. :3 Mogu vam reći da je ova maska odlična, pogotovo mi se sviđa da više prevladava miris bisera, a ne smokve i maska je super jeftina, ko nije, nek ju škicne u Dm-u, a i ovaj mini Max factor lakić, baš je neodoljiv. :)

 


To bi bilo sve za danas od mene, nadam se da vam se post sviđa. :)
Tipkajte mi koja je vaša omiljena boja i jeste li ko ja pa kupujete proizvode samo zato jer su vaše omiljene boje?

Ljubi vas Green :* :*
















Broj komentara: 28:

  1. Volim tagove :D Nisam znala da je Burt's Bees tako skup ovdje, ja sam ga platila oko 2,5€ u Njemačkoj xD ne znam da li je bio na sniženju ili slično :D If I could give you some beat preko komentara, sigurno bih,kada su te već rime krenule :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidiš sad si kontam, kaj sam ja to vidjela da je 50 kuna, moguće čak da je to ono u malenoj limenci ko melem toliko koštalo...prebrzo sam prozujala po dm-u da bih bolje upamtila...pa sam sad malo guglala i ispada da su balzami oko tridesetak kuna, silly me. Hehe, hvala ti, ovim komentarom ko da mi i jesi dala beat. :D

      Izbriši
  2. Odlična ti je početna slikica :) Super efekt s lampicama. Vidiš, baš si me sad s ovim tagom , odnosno narančastom bojom i odabirom Bourjois pilinga podsjetila na taj odličan proizvod.. koristila sam ga prije nekoliko godina i onda je pao u zaborav, ne znam ni sama zašto ga nisam ponovno kupila :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, dala sam si truda, iako mi je digitalac danas posebno odbijao poslušnost. :3 Ja sam ga nedavno tek otkrila i baš mi je drago da jesam jer je odličan za jeftinu cijenu. :) Je, ništa, kupi ga da ponovno utvrdiš gradivo. ;) :))

      Izbriši
  3. Odličan post n_n najdraža mi je tvoja plava boja :D :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Obje volimo zelenu!
    Odličan post, baš si me nasmijala! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Volim ovu kremu iz Avona ali mislim da je previse lagana za ovaj period u smislu da nije dovoljna za negu. Ja je koristim na putovanjima ili leti kada se cesto mackam. Tada mi je super. :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zaista je prelagana za ovaj period, ali meni odgovara jer sam lijena čekati da mi se upiju druge kremice i losioni koji su gušće konzistencije. :)

      Izbriši
  6. Zabavila sam se pišući ovaj TAG i čitajući tvoj :))
    Super izbor stvari :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujem da jesi, bilo je i meni super čitati tvoj tag. :) Hvala ti. :))

      Izbriši
  7. ja nisam veliki fan zelene plave i ljubičaste ali bi se nekako snašla u ovom tagu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja volim svakakve boje, osim rozne, ali u posljednje vrijeme sam počela i s njom eksperimentirati, ali dok sam razmišljala o proizvodima koje bih mogla uvrstiti, najviše sam sa pomučila oko ljubičaste...Mislim da bi se snašla, čovjek nekad nije ni svjestan kaj sve ima doma. ;)

      Izbriši
  8. Super mi je ovaj tag, mogla bi i ja napravit nekaj na tu foru, ali s lakovima :D Jednom prilikom sam i ja kupila Burt's Bees i fkt ne znam di mi je pamet bila tolko para dati za to čudo haha. Kaj je najbolje, negdi je na dnu torbe, al bitno da ja i dalje kupujem kojekakva labela. Trenutno me peru ovi novi Frozen Lip Smackeri :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je, baš je fora, a bilo bi fora i vidjeti postove od vas lakoholičarki. ;) :) Ma ja ne bi ni uzela da nije bio na popustu, škrta sam kaj se tiče takvih stvari, al me nekad pukne pa kupim i skupo... I el su dobri ti Frozen, škicala sam ih zbog zgodne ambalaže. :D

      Izbriši
    2. Jaj da znaš kak su finiii, nema veze kaj ih pol pojedem haha :D Trenutno imam samo Svena i stalno se družimo, a gadića Olafa nikak da upecam :/

      Izbriši
    3. Ok, sad moram nabaviti Frozenovce, baš ti hvala :P dobro da nisu skupi. :)

      Izbriši
  9. Odgovori
    1. Da, baš je fora, meni su svi tagovi zapravo super. Hvala na komentaru. :)

      Izbriši
  10. fave color-crna :) super post, sad sam zaintrigirana bourjois pilingom xD damn

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Volim i ja crnu, al ne ko zelenu. :D Hvala ti. :) Bit će recenzija pilingića pa procjeniš jel ti treba ili ne, ali vrlo vjerojatno ak si ko sve žene, onda ti treba. ;) :))

      Izbriši
  11. fora mi je ovaj tag xD
    voljela bi isprobati neki Burts bees balzam... i ovaj max factor lak se fora čini

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i meni :D ovaj kojeg ja imam je pink grapefruit i mogu ti reći da je baš fini, miris je neodoljiv, slatkasto osvježavajući, mogla bi ga pojesti :D čula sam da nekim curama nije dobar, al meni je super...uhvati neki popust pa kupi :) je, lakić je baš slatki, tako sav mini, a i boja je jako lijepa :)

      Izbriši
  12. Super je tag, bas zabavan :) mene jako zanima ovaj Vichy gel za pranje lica, inace volim njihove kreme i imam osjecaj da bi mi jako odgovarao :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. :) Prva moja recenzija na ovom blogu je upravo ovaj Vichy gel, meni je zlata vrijedan. Znam da i ti imaš mješovitu kožu pa mislim da bi ti odgovarao jer je učinkovit, a nije agresivan. I ja volim njihove kremice. :)

      Izbriši
  13. Najvise mi se svidjeo ruz i lakovi za nokte :D Meni ova Baleina maska super mirise... Parfem bas ima neobicnu, zanimljivu bocicu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dekorativa, ha? :D hehe, kome ne bi :)) I meni isto lijepo miriše, trebala bi ju ponovno kupiti... Mislim da ima neka priča u vezi tog parfema, neka dizajnerica je dizajnirala bočicu il tak nekaj, ne znam nisam sigurna, ali da, posebna je, mene bočica podsjeća na patkicu. :D

      Izbriši