ponedjeljak, 1. prosinca 2014.

Vichy Deep cleansing purifying gel

Za svoju prvu recenziju odlučila sam pisati o jednom gelu za dubinsko čišćenje, koji je namijenjen za problematičnu kožu. Najprije isprike na fotografijama već dobrano iskorištenog proizvoda, dok je bio još novi, nisam bila sigurna hoću li pisati blog ili ne pa eto, nisam ga poslikala. :)


Što kažu iz Vichya

Gel je namijenjen za žene s kožom s nepravilnostima: lokalno izbijanje, začepljene pore, masni sjaj. Gel za čišćenje koji dubinski uklanja nečistoće.
Gel za čišćenje bogat je salicilnom kiselinom i totarolom za čišćenje te Eperulineom za djelovanje protiv nadraživanja.
Istovremeno iznimno učinkovit i nježan, ovaj gel poštuje vašu kožu, čak i osjetljivu.



Općenito o gelu

Gel dolazi u prozirnoj, plastičnoj bočici s pumpicom. Pumpica ima opcije open/stop pa nema bojazni da će se proizvod istisnuti van , ukoliko ga kao ja seljakate u kozmetičkim torbicama. Ljeti sam nekoliko mjeseci živjela na relaciji dečkova kuća - moja kuća pa sam ( naravno ) gel nosila sa sobom jer nemam još jedan ovakav da bih ga ostavila kod dečka. Ni jednom prilikom "transporta" gel se nije istisnuo van. Tako da mi je to veliki plus. :D

Gela ima 200 ml, što je za mene zaista izdašna količina i imam ga već nekih 8 mjeseci, možda i više, a na slici vidite koliko ga je još ostalo. Jedno vrijeme sam ga svakodnevno koristila, ali se zaista sporo troši, dovoljan je jedan istisak pumpice. Vidite na ovoj slici koliko ga je potrebno, čak nije niti toliko, potrebno ga je kao malo veće zrno graška. :)




Slika je lošije kvalitete pa se ne vidi najbolje, a i ovdje mi se gel već počeo razlijevati pa je ispalo kao da sam ga previše istisnula :D Dakle tekstura mu je dosta tekuća, nije mi baš gelasta, ali to mi i nije bitno u tolikoj mjeri, bitno mi je kako odrađiva posao. Gel je nježne zelenkaste boje, za mene opet jedan plus jer sam ipak vizualna osoba, a zeleno me uvijek i svugdje privlači :greensucker: :D

Miris mu je osvježavajući, podsjeća me na jutra, ne pitajte zašto. Za mene opet jedan plus jer u umivalicama volim te svježe i reskaste mirise koji me razbuđuju.

Cijena ovog gela varira od ljekarne do ljekarne, ali u većini njih možete ga kupiti za devedesetak do stotinjak kuna.

Gel bi trebalo potrošiti u roku 12 mjeseci. Ja ću ga sigurno potrošiti u tom roku, to naravno ovisi o vašim potrebama. Kao što sam rekla, jedno vrijeme sam ga svakodnevno koristila, to je bio period kad su mi se akne konstantno pojavljivale i ljutile me. Naime imam mješovitu kožu s masnom T zonom i problematičnim područjima gdje mi se pojavljuju akne ( čitaj desna čeljust i donji središnji dio obraza ). Kako mi se akne sad ne pojavljuju tako često (ali me ipak tu i tamo posjete ), moram priznati da ga šparam :D i koristim samo kad vidim da mi lice ima svoje "divlje dane", odnosno za vrijeme PMS-a i dok sam pod stalnim stresom. Za vrijeme takvih dana ovaj gel mi pomaže, nemojte misliti da mi akne magično nestanu, ali se zaista brže povuku, odnosno upala mi je manje vidljiva ( uz gel za taj problem mi pomaže Hyaluspot, o njemu nekom drugom prilikom ). Primjetila sam da dok koristim ovaj gel, lučenje sebuma je smanjeno, odnosno ne zamastim se tijekom dana kako bih se inače.


Sastojci

Napisati ću vam sastojke, mada uistinu tu nemam što reći jer za to područje nisam kompetentna, odnosno znam vrlo malo pa ne bih razglabala o tome.

AQUA, SODIUM LAURETH SULFATE, PEG - 8, COCO - BETAIME, HEXYLENE GLYCOL, SODIUM CHLORIDE, PEG - 120 METHYL GLUCOSE DIOLEATE, CI 19140, CI 42053, GLYCOLIC ACID, TRIETHANOLAMINE, SALICYLIC ACID, SODIUM BENZONATE, SODIUM HYDROXIDE, DIPOTASSIUM GLYCYRRHIZATE, CAPRYLY GLYCOL, CAPRYLOYL SALICYLIC ACID, CITRIC ACID, PARFUM ( Code Fil: B46891/3 )


Moj prvi dojam

Sjećam se dok sam ga prvi put koristila, istisnula sam malo više, što naravno nije bilo potrebno pa sam imala višak proizvoda pa sam bila puna pjene. :D Iznenadila sam se koliko ga je zapravo potrebno malo da bi mi očistio cijelo lice. Nakon ispiranja iznenadila sam se kako mi je lice bilo glatko, čisto i osvježeno, bilo je malih naznaka crvenila oko nosa, ali to je bila moja krivica jer sam trljala lice k'o luda. :D Sjećam se da sam bila pozitivno iznenađena nakon prvog korištenja. :)


Konačno nakon svih ovih silnih mjeseci korištenja mogu reći i napisati iskrenu recenziju jer sam ovaj gel zaista "upoznala".
Kao što sam rekla akne mi ne nestanu kao magijom odnesene, ali se brže povuku, manje su upaljene, a uz Hyaluspot i manje bolne. Što se tiče pora i njihove čistoće, odnosno nečistoće, gel se također pokazao učinkovitim jer mi pore lijepo lijepo pročisti i kao što sam rekla lučenje masti također drži pod kontrolom. Svakako mi se lice zasjaji i zamasti tijekom dana jer je naprosto nemoguće spriječiti isto, ali ponavljam to je svedeno na neki minimum. Evo fotke kako moje pore izgledaju nakon korištenja ovog gela. Napomene, moji krateri nisu za one osjetljiva želuca :/ :D





Fotografija je slikana makro opcijom, vidi se kako su mi pore pročišćene, doslovno nikakvih nečistoća ni na vidiku. Ovo je fotkano neposredno nakon umivanja, vidi se da je malo crvenilo prisutno, ali po meni to je zanemarivo.
Moju kožu lica ovaj gel ni jednom nije isušio, toga me zapravo jedino i bilo strah jer mi većina proizvoda za ovu namjenu ispadne preagresivna i isuši mi i izmaltretira lice. S Vichyjevim gelom to nije slučaj. Hmmm, što bih još trebala reći, evo iskreno nemam pojma, mislim da sam "pokrila" sve aspekte.

Evo ljudi moj, na kraju zaključak ( logično ) :D dakle ja bih ovaj proizvod preporučila, ukoliko imate problema s kožom kao i ja, a to je nekoliko akni i pojačano mašćenje T zone. Cure sa zaista problematičnim tenom i s mnoštvom akni, prvo preporuka odite kod dermatologa, posavjetujte se s njim pa tek onda odlučite hoćete li kupiti ili ne. Nemam puno lice akni i nadam se da ni ne ću imati pa ni ne mogu reći o djelovanju gela za takvu kožu. Stoga cure koje su se prepoznale u mom problemu, topla preporuka za ovaj gel. Znam da je nekima ( ma zapravo većini ) problem izdvojiti ovu sumu novaca za jedan gel, ali svakako se isplati i vrijedi svake lipe jer će vam dugo potrajati, a pomaže, tak' da za lijepo i zdravo lice, isplati se. :)

Na kraju bih ocijenila gel, a ocjena je..... 4,5 od 5 :) ocjena je takva jedino zbog cijene.

Eto, nadam se da sam nekome pomogla s ovom recenzijom i olakšala odluku o kupovini.

Pišite mi, imate li iskustva s aknama i ovim gelom i kakva su? :)
Do sljedećeg tipkanja,

Kiss Zelena
















2 komentara:

  1. O i ti si nova :) super super! odlican post, iako ja bas i nisam vichy fan..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesam :) imam blog odnedavno, ali sam tek sad počela pisati. Hvala ti :) :)
      Eto, to sve ovisi o preferencijama, ja baš volim Vichy :)

      Izbriši