ponedjeljak, 12. siječnja 2015.

Liebster Blog Award

Pozdrav drage moje dame,

u planu mi je bilo objaviti postić o jednom Catrice lakiću iz nove LE kolekcije, ali me GleeTree92 u tome spriječila. Naime, nominirala me za Liebster Blog Award, hvala ti mucho. <3 :) Stoga sam, uhvatila nešto vremena i brže bolje naškrabala svoje odgovore da mogu nominirati druge curke, prije nego sve budu nominirane. :D Pa krenimo s pitanjima koje nam je Glee postavila. :)

1. Šta ti bi pa si započela blog?


Udarih glavom o pod! :D Šala, započela sam blog jer obožavam kozmetiku, mackanje i pisanje pa eto, odlučila sam spojiti sve u jedno. Kako sam, moglo bi se reći zaluđenica u kozmetiku, a moja okolina to nije i ne kuže moju spiku, morala sam se negdje ispuhati. Mogu vam reći da mi je ovo jedna od boljih odluka u životu jer da nisam otvorila svoj blog, ne bih naišla na toliko potpore i ljudske topline koju su mi pružile kolegice blogerice, evo vam pusa svakoj. :**




2. Kakve tipove/teme postova volite pisati/čitati?
Volim čitati sve od recenzija, favorita, new in-ova, notd-ova, ma sve zapravo, bitno da je mackanje u pitanju, isto tak, volim o svemu pisati.


3. Koja boja laka vas usrećuje? Prije bih od šuba rekla crvena jer ni jednu drugu boju nisam nosila, a sad, hmm, ne znam, trenutna opsesija su mi teksturci, tak da ono, više me veseli hrapavost, nego boja, ali eto, to je sad tako, tko zna kaj bude za koji tjedan. :D


4. Koji make up proizvod volite koristiti, ali mislite da ste loši u korištenju istog?

Tuš! Seljo sam i ne znam lijepo iscrtati oba oka. :Đ


5. Za kojim ste proizvodom poludili nakon što ste o njemu čitali na blogovima?

Sleek palete sjenila i rumenila. Oh So Special. :D


6. Imate li neku temu o kojoj bi pisali, ali vas zabrinjava moguća reakcija čitatelja?
 

Puno razmišljam o pisanju random filozofskih postova, u kojima bih ja iznosila svoja razmišljanja i stavove o raznoraznim temama poput ljubavi, samopouzdanja, prijateljstva i slično.


7. Kako su vaši najbliži reagirali na vaš blog?

Tata nema pojma kaj je to, mama i seka me u potpunosti podržavaju, dečko također, on jadničak mora slušati sva moja trkeljanja o kozmetici, iako ga niti malo ne interesira, ali je sretan zbog mene jer vidi koliko me moj blogić veseli i ispunjava. Frendice me, well, dvije me skroz podržavaju i trude se čitati moje postove, ljubim vas A. i V., dok ostale znaju i ne znaju, ali ono, indiferentne su...



8. Šta volite raditi u slobodno vrime (pisanje, čitanje blogova se ne računa)?

Čitati knjige (kaj sam u zadnje vrijeme zapostavila), družiti se s frendicama i dečkom ofc. :D Maziti i igrati se sa svojom pekinezericom Pupi.


9. Da novac nije problem, šta bi prvo napravili?

Kupila kuću i živjela happily ever after s dragim. <3


10. Koji vam showovi dižu tlak na milijun pa ih opet gledate?

Moram priznati da ne gledam tv pa tako ni showove, bila sam gledala TLZP, ali me show nije nervirao, samo povremeno pojedine osobe.


11. Da morete prominit 1 stvar u vezi cilog svita, šta bi prominili?

Izbacila bih zlobu iz ljudi. Ajmo svi bar na jedan dan biti ljubazni i pristojni prema svima, bližnjima, strancima na cesti... Probala sam i vjerujte svijet je odmah ljepši, makar podarili jedan osmijeh nekome u prolazu. :))


Eto, to bi bili moji odgovori, nadam se da su vam bili zanimljivi i da vas nisam ubila s dosadom. :D

Nominiram sljedeće dame (nadam se da ni jedna nije još nominirana):

The Meadow of Beauty
Beauty Doctor
Beauty things by Kata
We heart beauty
Sweet escape
So Shpeksyy
Make up FANdra
Beauty cornerBlogoMarija
InSANEnails


Nominirala sam deset blogova, ali kako We heart beauty vode dvije seke, računam da će mi obje odgovoriti na ova pitanja. :)

1. Koja vam je najdraža nijansa ruža za usne?
2. Trenutna kozmetička opsesija vam je?
3. Od koga ili čega crpite inspiraciju za pisanje postova?
4. Koje osobine vas krase? Opišite se u par rečenica.
5. Od kud ideja za naziv  bloga? Postoji li neka priča iza njega?
6. Šta bi sve uzele od kozmetike na pusti otok, a da ste ograničene na samo šest stvari?
7. Najdraži kozmetički brand?
8. Koji vam je najveći strah u životu?
9. Najdraža knjiga svih vremena je...?
10. Catlover ili Doglover? Napišite mi ime svojih ljubimaca.
11. Idealan godišnji odmor za vas je...?


Eto, to bi bilo sve od mene, curke, nadam se da ćete odgovoriti dok nađete vremena. Nije da sam vas nominirala jer vas svakodnevno stalkam, nemam vremena svaki dan, ali radim to često. :D :P

Do čitanja, xo Green

























21 komentar:

  1. Hvala ti na nominaciji, super mi je ova nagrada hihi. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na čemu, veselim se odgovorima. :D I meni je super. :))

      Izbriši
  2. Aha,sad mi je jasno :D
    Hvala ti puno,pitanja koja si nam postavila su ODLIČNA <3
    Baš se veselim odgovoriti :))
    P.S.i ja sam seljo za tuš ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na pohvali, trudila sam se postaviti i malo privatnija pitanja i ona malo manje, da doznamo malo više jedne o drugima. :) <3 I ja se veselim tvojim odgovorima! Uh, lakše mi je dok čujem da nisam jedini seljo, naučit ćemo s vremenom. ;) :)

      Izbriši
  3. Evo okupljanja selji po tušu :D lol.. sad čitam tvoje odgovore, i poistovjećujem se :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala na nominaciji, budem objavila sutra post :) Sviđaju mi se pitanja, neki odgovori su nam slični. Hahaha, nisi jedina koja si seljo za tuš :) Ista sam. :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam jesam li dobro shvatila haha :D Mi odgovaramo na drugih 11 pitanja, a ne na ova na koja si ti odgovorila ? :D

      Izbriši
    2. Super, jedva čekam pročitati tvoje odgovore. :)) Da odgovaraš na ova pitanja koja sam ja postavila, ne ova iznad. Sorry, nisam pravila napisala, uglavnom, nakon kaj odgovoriš na pitanja, nominiraš 11 drugih blogerica i postaviš im svoja pitanja. Po pravilu bi trebalo nominirati nove blogerice, koje još nemaju velik auditorij na blogu, ali pravila su tu da se krše pa slobodno prilagodiš sebi. ;) Drago mi je da ti se sviđa ideja. :))

      Izbriši
  5. Draga, hvala ti na nominaciji! Već sam nominirana ali baš sam oduševljena i odlučila sam odgovorit na svih 28 pitanja. Hvala ti još jednom! :D <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Omg, bome si tražena onda :D Nema na čemu, baš me zanimaju tvoji odgovori. :))

      Izbriši
  6. Hvalaaa na nominaciji :) Obaveznoo odgovaram :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na čemu :)) super su ti odgovori, poistovjećujem se s tobom. :)

      Izbriši
  7. Aaaaa, prepoznala sam se u postu. Baš sam se razveselila. :) :* Stvarno ti super ide pisanje. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jeej, naravno da jesi <3 <3 Fala ti, znaš da mi to puno znači! :* :))

      Izbriši
  8. haah yees, poremećujen ljudima planove, got that power yes! :D Super odgovori, tu smo si po svemu i svačemu :D <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ti si nam tu da uzdrmaš i oraspoložiš zajednicu! :D :* Joj, baš sam te mogla nominirat, al kao pravilo nalaže ne smije se nominirat onaj od koga si sam nominiran, screw pravila, smiješ šibnuti koji odgovor tu u komentare, naravno ako budeš vidla ovo. :)

      Izbriši
  9. Falaaa <3 Sad bome imam o čemu pisati :)
    Kako su vaši najbliži reagirali na vaš blog? - hahahha mene je pak stari u par navrata ulovil kak vani fotkam nokte, lakove i te pizdarije pa si je zabrijal da se ja bavim nekom prodajom i kaj ti ja znam. Ugl. cijela panika je nastala -.-' A njemu pak objasniti, ono, bolje da se streliš :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na čemu. <3 Jedva čekam odgovore. :) A daaaaj, hahahaha, tata ti je smeh :D :D moj je isto izgubljen slučaj, dok sam pisala post, pita me kaj delam i velim mu, a on ti meni na to pa kaj ti je to post, post je dok postiš :D biser...

      Izbriši
  10. Joj, odličan tag :). Hvala ti :* Odmah idući tjedan ću u prvom postu odgovoriti na tvoja pitanja, tako da obavezno škicni u ponedjeljak na blog ;).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super, drago mi je da ti se sviđa. <3 Budem, budem, baš me zanimaju odgovori. ;) :)

      Izbriši