subota, 31. siječnja 2015.

Valentinovsko darivanje

Hello my ladies,


Biti će ovo jedan kratak, ali sladak post, odlučila sam darivati jednu od vas povodom nadolazećeg Valentinova. Vidim da svi nešto daruju pa ja ko i mali Mujo, kud svi turci... :D Enivej, darivanje će biti na fejsu, na mojoj stranici link, a ovdje sam odlučila reći dvi, tri više o poklonu. :))




Kao što vidite poklončić je malen, ali je od srca i sve je nekako girly i totalno za Valentinovo. :D Voljeli, ne voljeli Valentinovo, poklon je uvijek lijepo dobiti. :) U paketiću se nalazi Cienov Lip butter u nijansi 03 Sweet Raspberry, She lakić za nokte u nijasni 165, Marie Colette losion za tijelo, Aldo Vandini maska za lice (15 ml, meni dovoljno za dva korištenja) i testerčići Vichy, Max Factor i Roc. Nadam se da vam se poklončić sviđa i da će vas se priključiti čim veći broj. :)) Ne moram napominjati da su svi proizvodi novi i nekorišteni. Pravila potražite na fejs stranici, biti će lajk i share, jednostavno. Ostavljam vas s još par slikica poklona.














Recite mi, sviđa li vam se darivanje? :)
xoxo Green

22 komentara:

  1. Vauu... Odličan odabir stvarčica! Baš mi se sviđa što si priredila darivanje za Valentinovo, a ne za Božić, s obzirom da je u božićno vrijeme barem 10-ak darivanja prisutno i ovako će sigurno dobiti više pozornosti! Ja darivanje spremam tek za 100. fana na fejsu ili 10000 pregleda, al načekat ću se još. :D Bravo! Odo se ja prijavit....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga!! :* Sviđa mi se odaziv na nagradnu, mislila sam da će se samo par ljudi prijaviti... :D Ko zna, ne mora biti, držim fige da bude onda čim prije darivanje. ;) :))

      Izbriši
  2. Darivanje izgleda ludilo, baš lipo od tebe :D <3 Ja isto imam uskoro rođendansko darivanje ^^
    Lak izgleda prekrano, ode se ja prijavit :D <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti lipotice! :* Uuuu, super, jedva čekam tvoje darivanje. :)) Daj mi reci kad ti je točno ročkas? Je, slatki je lakić, samo kaj fotka nije realna, uživo je rozniji. :D

      Izbriši
  3. Jako lijepo darivanje odmah se priključujem ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Super ti je ovo. :) A ovaj losion sigurno jako lijepo miriše. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaa!! :* Ne pitaj, divan miris ima, baš je yummi. :D Meni se tubica posebno sviđa, baš je girly. :))

      Izbriši
    2. Je, meni je isto tubica upala u oko. :)

      Izbriši
  5. Ovi Marie Colette proizvodi su tako medeni, obozavam ih, imam gel za tusiranje i osjecam se kao neka secerna vila dok se s njim kupam haha :D Super darivanje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! :)) Hehehe, znači moram si ja nabavit gel za tuširanje pa da se osjećam ko šećerna vila. :D Ambalaža njihovih proizvoda je preee, rastapam se svaki put dok ih škicam na polici. :)

      Izbriši
  6. Darivanje je super! Bas slatko, kako i prilici Valentinovu! <3

    OdgovoriIzbriši
  7. super darivanje,, sve jako slatko izgleda. super si nagradu složila :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Super je darivanje,baš je slatka nagradica :D
    Ako osvojim,pola toga,ako ne i cijeli ću pokloniti mami jer joj je rođendan ovaj mjesec,a znam da ona posebno voli ove losione za tijelo,a ovaj miris još nije isprobala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. :) Onda držim fige da te random izabere. :)

      Izbriši
  9. Pokloni su zakon, malo sam šerala za veći odaziv :) nada se da ne smeta :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga. :** Ma super da si podijelila, mogla si lupit i srčeko u komentar na fejsu pa da i ti sudjeluješ u izvlačenju. ;) :))

      Izbriši