četvrtak, 16. travnja 2015.

Beauty Blogger Tag


Hello,

Green i da haus. :D Kak ste mi kaj? Ja sam danas dobila inspiraciju za pisanje ovog postića, nominirala me moja dalmatinska lipot'ca Glee Tree92, hvala ti. :**

Dakle, poanta ovog posta je odgovoriti na sedam postavljenih pitanja i nominirati dalje sedam blogova. Valjda su to pravila, iskreno ne znam, ja sam si to tak protumačila, ne da mi se guglat da vidim koja su pravila, nobody cares enivej... :D

1. Zašto si počela pisati blog i koliko se dugo baviš ovim poslom?
Počela sam valjda ko i sve dame, iz ljubavi (čitaj opsesije) prema kozmetici. Moja okolina nije u svemu tome ko ja pa mi je trebao ispušni ventil, iskreno više mi nije bilo dovoljno samo komentirati po drugim blogovima, htjela sam više... I want it all and I want it now!! :D Blog sam otvorila u rujnu 2014., a aktivno pišem od prosinca 2014., još sam beba. :))

2. Koji su bili prvi blogovi koje si redovito pratila?
Mislim da su to bile cure s Girlysh beauty blog i Anaviglam, pratim ih još uvijek. U posljednje vrijeme otkrivam sve više i više blogova, iovako ih već puno pratim, ali neka, drago mi je vidjeti da nas ima puno. <3

3. Koji je bio prvi proizvod koji si kupila čitajući recenzije blogerica? Je li proizvod opravdao tvoja očekivanja?
Iskreno, nemam pojma, toliko sam toga kupila po preporuci blogerica, čitavo more proizvoda. S nekima sam bila zadovoljna više, nekima manje, ali to nije do blogerica i njihovih preporuka već do toga koliko zapravo sami poznajemo sebe i svoje potrebe, tak da, teško je fulati dok znaš kaj ti treba, kaj ti paše koži itd... :))

4. Navedi 5 stvari koje su ti najdraže kod pisanja beauty bloga?
 

UNO: Upravo to, pisanje, oduvijek sam se voljela izražavati na taj način. Ponekad se zalaufam toliko u pisanju da samu sebe zaustavljam, chill Anamarija. :D Znate kaj je uvijek bilo u srednjoj, dok smo imali zadaćnice pa smo morali pisati sastavke/eseje... Profesorica još ni ne bi na ploči napisala sve naslove, a ja sam već znala o čemu ću pisati i već sam razrađivala uvod. Nekad je to ljude oko mene nerviralo/fasciniralo, znali su me zezati zbog toga. Frendice bi mi govorile nek usporim, da mi se papir bu vužgal (upalio, op.a.). :D

DOS: Druge blogerice, neke su mi postale toliko drage da ih smatram prijateljicama, iako ih nisam nikad vidjela uživo. Da sam znala da ima tolko divnih, ljubaznih, prijateljski nastrojenih djevojaka, odavno bi otvorila svoj blog. Iskreno prije sam smatrala blogerice nekom vrstom ajmoreći "celebrityja", kao pozante su, afirmirane u blogosferi, znaju kaj rade i onda dok ih upoznaš, vidiš da fkt znaju kaj rade, ali su i dalje "obične", divne djevojke. <3

TRES: Činjenica da radim ono kaj volim, činjenica da sam se konačno isfiltrirala u nečem, u nečem u čemu sam DOBRA (po mojoj skromnoj procjeni, jel). I činjenica da sam na ovom blogu Bog i batina ja i samo ja. :D I'm Green, I'm Queen and welcome to my Green Kingdom. :D

C(Q)UATRO: (nije sladać): Slikanje proizvoda, razrađivanje ideja u glavi, kod mene vam se svake noći prije spavanja događa takav brainstorming, raspravljam sama sa sobom, imam toliko ideja za nove rubrike na blogu, ali sam F kukavica i nikak da ih sprovedem u djelo, al znam da čim sam to zamislila, da budem i ostvarila. :)) Daklem, izražavanje kreativnosti me veseli...

SINCO:
Osjećaj pripadnosti i zajedništva, ko još na ovom svijetu voli biti sam? Ja ne i zato obožavam pisati i voditi svoj blog jer mi svakog dana u "goste" dođu tolike ljepotice, neke ostave komentar, neke šute, ali tu su i to mi je najbitnije i najviše me usrećuje, činjenica da nekog zanima moje žvrljanje...


5. Što si naučila odkad pišeš blog?
Mijenjati predložak za blog, ahahahahhaha, je smiješno je, al fkt sam naučila, probavala svašta, prčkala po gadgetima, mijenjala širinu, ma svašta nešto i da naučila sam stavljati banner na blog (proud of myself), da vam kažem da sam informatički pismena ko recimo zamorac. :D Vjerujem da budem još brdo toga naučila.

6. Što se kod tebe promijenilo odkad pišeš blog?
Hmmm, ja sam kao osoba ostala ista, kozmetički kovčežić mi je nekako narastao, sposobnost šminkanja mi je i dalje average, al ono kaj je najbitnije i kaj se zapravo nije promijenilo, već se samo popelo na novu razinu je moje divljenje prema curama koje vode predivne blogove. Svakim novi postom (svojim), sve više cijenim njihove postove, trud i rad jer se zaista puno ulaže u jedan post, sreća je ta da se uloženo mnogostruko vraća (evo sad će ekonomist u meni začepiti, ne ću o ponudi i potražnji, majkemi). :pogubilase:

7. Imaš li neki savjet za one koji namjeravaju pisati beauty blog?

Jedi, moli, voli, šalaaa :D evo vam savjet: VOLITE ONO KAJ RADITE I RADITE ONO KAJ VOLITE. Pametnome dosta. ;)

Nisam stigla popratiti koje dame su nominirane i koje su odradile tag, ali ja bi jako voljela vidjeti odgovore na ova pitanja od sljedećih ljepotica: 

Fantazija
inSANEnails
Makeup and other
Roseybelle
Make up FANdra
The Meadow of Beauty
Thermopolis
Glitter Snowflake
A Lady
Beauty blog by Tina


Finito. :D Kak vam se sviđaju moji odgovori? :)

Tipkamo se, Green :**














Broj komentara: 16:

  1. Hmmm, ja još uvijek ne znam promijeniti širinu :D!!! Super post, sviđaju mi se ovi Tag postovi u kojima saznajemo više jedni o drugima!! Hvala ti na nominaciji, natipkati ću čim prije.. Još sam dužna i Versitale blogger award TAG, ali nemam vremena za tipkanje sa guštom, a ne da mi se tipkati samo da obavim!! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh, sad kad bi ti znala reći kak sam ja promijenila, nekaj sam čačkala po predlošku i nabasala na to pa sam uspjela proširiti ga, a ne kak su mi prije slike stršale van predloška :3 Pokušaj isprobavat, budeš naišla na to, kak sam i ja :D Ja obožavam tagove, ne moraš žuriti s tipkanjem, natipkaj ga dok budeš imala volje i inspiracije. :) I ja sam dužna versatile, isto nemam inspiracije, ali proljeće je, naletit će i inspiracija. ;)

      Izbriši
  2. Hvala ti puno na tagu puno, pišem čim uhvatim vremena :D Ja sam također totalni antitalenat za informatiku, kako sam si naredila predložak toga se držim jer sam jedno prilikom krenula čačkati i sve je otišlo k vragu pa je nastupila panika i od tada ništa ne diram :D A ostalo, da ne dužim sada, pisat ću u ovom tag postu :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobro da si rekla, ne budem onda ni ja više čačkala po svojem jer bi isto mogla napravit više štete, nego koristi. :3 Super, veselim se tvojem postu. :**

      Izbriši
  3. Prvi puta sam na blogu, pa da ostavim i komentar. ;)

    Obožavam ovakve postove, uvijek saznamo nešto novo jedni o drugima. :D

    Vi na Bloggru barem možete mjenjati HTML na Wordpressu se sve plaća. :-/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda dobrodošla na moj blog. :)) Slažem se i ja obožavam ovakve postove. :)) Nisam znala da se na wordpressu mora plaćat, znala sam da je po nečem lošiji od bloggera, al nisam znala po čemu, kao na bloggeru je više mogućnosti pa sam onda tu i otvorila...a sad, nije i da znam promijenit html :DD Idem škicnuti na tvoj blog. :)) Tipkamo se :D

      Izbriši
  4. Haha sva sreća kaj se postovi ne pišu na papiru, bar se ništ nemre vužgati :D I slažem se s tvojim savjetom u zadnjem pitanju!^^
    Fala lepa na tagu, odgovaram prvom prilikom :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Noo, imaš ti praF :DD super, zanimaju me tvoji odgovorčeki :))

      Izbriši
  5. Petica je najjača, znači ISTE SMO! :DDDDDDDDDDDDDD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ahahaha, drago mi je da nisam jedina :DD al viš ti kaj je ljubav, dok smo se toliko pomučile da uopće stvorimo svoje blogiće <3 :))

      Izbriši
  6. I ja imam problem s količinom teksta. Veći mi je trud napisati kratak post nego sve ostalo. Ne znam zašto moram toliko laprdati :D.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh, potpuno te kužim, mislim da nije u mojim mogućnostima napisati kratak post, mission imposible :D Laprdanje nam je u krvi, nemreš protiv toga. :D

      Izbriši
  7. awww baš ti hvala na nominiranju :D
    meni je najljepši dio bloga baš kao i tebi - pisanje.. isto sam obožavalaa dan kada dođe red na pisanje zadaćnica i eseja :D uvijek m ise rodila ideja u glavi :D ali da nema popratnih fotki ne bi to bilo to :D
    slažem se, ima puno super cura :D krug poznanika mi se znatno obogatio :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na čemu, veselim se tvojem postu :)) istina, bez fotki ništa, ipak smo vizualna bića :D bome se i moj krug proširio i baš sam sretna zbog toga. :)

      Izbriši
  8. A di si Bogu i batino MGQ bloga hahahah <3 Kad san vidila uno dos tres - odlipila hahahhah
    Za sve se slažem, al meni je prismišno isto ovo za blogerice. Kad meni neko koga čitam komentira post ja ono, opći kaos radin, meni je to još uvik neshvatljivo da mene, ono mene sad čita neko. STILDONBILIVIT
    A toliko si dobra s blogon da ja kad vidin post kažen nu je, iđen čitat. :D <3
    I hvala na komplimentima, making me blush :3 <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ehehehe, evo me chillam u svom kraljevstvu :DD A morala sam, moj mozak ne funkcionira ak nemam neki redoslijed, ocd, kaj drugo... :3 Jooj, ne moraš mi reći, ja isto pi*dim dok vidim komentare na blogu od drugih blogerica, sreći nema kraja dok vidim da mi je neko pročital post od a do ž. :D AAAA, sad ti mene making blush <3 <3 :)) fala ti :)

      Izbriši