utorak, 14. travnja 2015.

New in #2

Hellou lijepi moji,

danas je na repertoaru new in, pokazati ću vam divotice koje sam si kupila i divotice koje sam dobila na Avon Beauty blog dayu. Nakon ovog mislim da moram na kozmetičku dijetu ili možda ne?! :D
Uglavnom ovo kaj vidite sam većinom kupila na popustu pa se tješim time. Ova divna Misslyn paletica je poklon od dragog, vidite kak je moj Mr. Green divan (sama sam birala, nije još tolko evoluirao kaj se tiče mojih "musalica", kak ih on naziva :D ). Color tatto je kupljen u dm-u uz kupon iz knjižice s popustima, uzela sam nijansu Pink Gold, sviđa mi se za svaki dan look. :)



L'oreal True match mi je trebao jer mi je Max Factorov puder pri kraju, a i htjela sam nešto s mat finišem, isto kupljen uz 30% popusta.


Narudžba iz Avona, parfem koji obožavam, mogla bi se kupati u njemu, odstranjivač šminke koji uvijek iznova kupujem i maskara koja je bila u paketu, ali moram priznati da nisam oduševljena njenim učinkom.


Narudžbica s Pink Pande, čim sam vidjela da je ovaj set od 15 kistova snižen 60% kliknula sam brzinom munje na košaricu, onda mi je zapeo i Barry M pijeskić u ovoj divnoj nijansi pa je i on završio u košarici, odličan pazar je bio jer sam i jedno i drugo kupila na akciji. :D


Kistići iz bliza. :D


Ovo su noviteti od jučer i danas, nisam stigla slikati po danu pa vam evo crappy fotkica (mislim da mi niti jedan post nemre proći bez crappy fotki) :3 Evo sad sam skužila i da vam lažem, naočale su od petka, kupila sam ih u Konzumu dok su imali 20% popusta uz kupon iz letka. Dvostrano ogledalce, s jedne strane povećava 5x, dok je s druge strane normalno, kupila sam ga u Lidlu za 55 kn, ouujeaaa. :D I dok sam si vidla pore up close, bilo je vataafaaa* :3 Uglavnom, korisna stvarčica za sitne pare.


Again ulov iz dm-a, maska za kosu, I needed one i predivan W'n'W lakić za nokte, njega nisam trebala, ali sam mi je uskočio u kolica i nije se dao natrag na policu, bahati neki lak kaj da vam kažem. :D


Odem po gablec, vratim se s Čupkom :DD i Gloriom Glam, čisto da vidim kakva je ova L'occitane kremica koja se dobila uz časopis. Sad mi treba puno pakiranje jer je kremica božanstvena, kak da onda ušparam ikaj, kad stalno nešto iskrsne kaj mi treba...so much problems. :D


Napokon smo došli do poklona koji su bili u goodie bagsima (jel može proć ova riječ?) na Avon bb day-u. :)) Ljepote iz Avona o kojim će biti zasebni postovi. Čarapice obožavam, seka mi ih je skoro maznula, ali sam ih sačuvala like a pro.


Ziaja se stvarno isprsila za nas blogerice, gel za tuširanje sam isprobala, obožavam njegov miris i gle čuda nije mi isušio kožu, tak da sad moje jadne Niveice stoje u kupaoni (inače tuširam se samo Niveom). Ostalo nisam isprobala, kremu za lice sam poklonila mami jer moja koža nije suha, a ni sklona borama, za sad :3


Micelarnu također nisam probala, ako ju ne isprobam kroz koji dan, dat ću ju seki na korištenje pa ću vam napisati njene dojmove.


Biobazini noviteti s prešinom, ova linija mi je divna, iskreno ne znam kaj mi se više od ovog dvojeg sviđa, jedva sam se suzdržala u dm-u i nisam kupila serum jer mi koža još ne potrebuje za njim, a ni ne želim ju pretrpavati i zasićivati s puno preparata, uglavno za sad sami pozitivni dojmovi za ove dva ljepotana. :))


I naposlijetku Maybelline maskara, koja strpljivo čeka na svoj red, Matrixov sprej za suhu kosu, kojom sam obdarena i Foreove slušalice, sad vidim da nisam fotkala Foreovu torbu za plažu, koja je baš inovativna, najprije sam mislila da je luftić u pitanju dok cure nisu rekle da se radi o torbi na napuhivanje.


Etogac, to bi bili moji noviteti, kaj ste vi u zadnje vrijeme kupovali i kaj vas od ovoga svega najviše interesira pa da obratim pozornost na to? :))

Tipkamo se, Green :**

Broj komentara: 16:

  1. I ja sam isto mislila da smo dobile luftić!! :D I ja sam oduševljena Biobazom i isto razmišljam o kupovini seruma, ali imam toliko toga da ne znam kad bih i njega stigla koristiti.. Stavit ću ga na WL da ne zaboravim na njega :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehee, mislim da je većina prvo pomislila na luftić, iskreno još mi je i bolje kaj je torba u pitanju. :) Uh i ja ga budem stavila na WL pa dok potrošim koju kremicu, kupit ću njega. :))

      Izbriši
  2. Oh your style baby <3 Preeeeeekrasan post, prekrasne stvari :D Od svega ovoga san ja vidila samo Barry M teksturac i to je meni zapelo za oči, dalje ne vidin. Čekan dojmove. :D <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aiiii, mi corason (il kak se već piše :D ) <3 Naravno da je prekrasan kad ima tolko novih, shine stvarčica. :D Ma pijeskić je čista sreća, love on the first premaz. :DD bit će na blogu, samo dok malo noktići prirastu jer su mi dopiz*ili pa sam ih odrezala :stupid:

      Izbriši
  3. Moram se nadovezati što se tiče Avonove maskare, preslikava mi se ispod obrva (imam masne kapke i dosta duge trepavice) ali inače daje dosta dobre rezultate u vidu razdvajanja, produživanja... Šteta. Zanima me Garnier maska za kosu, pogotovo jer sam ju baš danas gledala, imam intenzivno crvenu obojenu kosu, a većina proizvoda za obojenu kosu je crvena pa mi je primamljiva :) No imala sam dosta razočaranja što se tiče proizvoda za obojenu kosu jer mi je ujedno jako oštećena (ispucali vrhovi), pa se klonim istih. Više uzimam proizvode za suhu i oštećenu kosu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ok je maskara i meni lijepo razdvoji i donekle produži trepuške, al nakon Big&Daring mi i nije baš neka sreća. :) Iskreno ne znam kaj bih ti savjetovala za masku, samo sam ju jednom koristila, lijepo mi je omekšala kosu i zagladila...moji vrhovi su isto suhi i oštećeni, al nedavno sam se šišala pa nisu sad ekstra oštećeni, al ako ti je kosa puno tretirana bojama, bolje odaberi neku za oštećenu kosu...

      Izbriši
  4. stvarno smo dobile lijepe stvarčice na BBD :D
    L'oreal true match mi je najdraži puder, nadam se da ćeš i ti biti zadovoljna s njima,,, jako volim i Avonov Little black dress :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bome jesmo, dok sam došla doma s BBD-a, sve sam izvadila iz vrećica i svojima doma objašnjavala kaj čemu služi, ko malo dijete dok objašnjava o igračkama. :D Za sad sam jako zadovljna njime, konačno da sam si potrefila puder :D

      Izbriši
  5. Lijepo si se ponovila :D Kistići me baš zanimaju, a naočale su odlične :) W'n'W lakić mi je baš divan, imala sam neku sličnu nijansu i bila sam baš zadovoljna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesam, imala sam čak i grižnju savjesti kaj sam određene proizvode kupila, zato se pokušavam i staviti na kozmetičku dijetu... :3 Možda čak i osvane recenzija kistova, samo nisam sigurna kolko sam kompetentna pisati o njima. :D W'n'W mi je na noktima od kak sam ga kupila, baš je divan. :))

      Izbriši
  6. Paleta je baš najsić <3 I cvikse! Moram si i ja kupiti neke jer ovak psujem sve po spisku dok mi se mušica il ne daj bože nekaj veće zaleti u oko na biciklinu :D Kaj se tiče Ziaja kreme za lice, meni je baš dobra bez obzira kaj imam mješovitu kožu :D Nekak mi se čini da mi se faca manje masti otkad ju koristim. A možda je za to zaslužan Biobazin gel za umivanje, hm, ko bi znal više :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jep :D joj, nemoj mi samo o tomu, i hate mušice, pogotovo one kaj ti puste kiselinu pa te oko peče kaj misliš da bude scurelo van :3 Trebala bi jedno po jedno koristiti, ovak nemreš skužiti koji proizvod je zaslužan :D

      Izbriši
  7. Jako lijep new in! :) Vidim da smo apsolutno sve mislile da je luftić u pitanju ;). Pink Gold i ja sama imam i moram reći da sam izuzetno zadovoljna, baš je sjenilo za svakodnevnu upotrebu :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene živo interesira jel itko znal da je to zapravo torba. :D Je, baš ga volim i drago mi je da sam ga uzela jer mi je takvo falilo u kolekciji. :)

      Izbriši