utorak, 7. travnja 2015.

Biobaza - mix micelarnih vodica


Zdravo svima,

konačno da osvane jedna recenzija na mom blogu. Pisati ću vam ko što vidite o novitetu u Biobazinim redovima, a to je mix micelarnih vodica s infuzijom kamilice i krastavca, stručnjaci iz Biobaze vole to tak na fino reći, ja samo kažem micelarna. :))

Ovu micelarnu ili volite ili mrzite, mislim da nema zlatne sredine, stavljam vam linkove kolegica oprečnih mišljenja pa sami prosudite u koju skupinu spadate: Fantazija - recenzija i Thermopolis - recenzija. Moram priznati da nakon Fantazijine recenzije sam odustala od kupovine, iako me u glavi stalno kopkalo kakva je. Dok sam pročitala recenziju Thermopolis ipak sam se odlučila na kupovinu, znatiželja je prevladala i nije mi žao zbog toga. :)

Što kažu iz Biobaze

"99% PRIRODNOG PODRIJETLA Inovativna formula micelarne vodice obogaćena je vodenim infuzijama krastavca i kamilice, hijaluronskom kiselinom te osvježavajućim mirisom naranče. Preporučuje se za nježno, a učinkovito uklanjanje šminke s područja lica, očiju i usana. Mix micelarnih vodica ne ostavlja osjećaj zatezanja, a zbog prirodno hidratantnog sastava idealan je za suhu i osjetljivu kožu.

Hijaluronska kiselina trenutno poboljšava izgled kože, a dehidriranoj koži pruža izgubljenu vlagu i potiče njenu regeneraciju. Kamilica i krastavac uklanjaju nečistoće s kože, omekšavaju je i djeluju umirujuće, a lagan i prozračan miris naranče osvježava sva osjetila te ostavlja kožu blago mirisnom.

Dolazi u inovativnom pakiranju s aplikatorom koji omogućuje jednostavnu, ekonomičnu primjenu vodice na blazinicu."

PRIRODNI SASTOJCI – vodena infuzija kamilice I krastavca, ulje naranče
Ne sadrži parabene, konzervanse, dodane sintetičke boje i mirise.


KOLIČINA: 500 ml
CIJENA: 49,90 kn
GDJE KUPITI: DM, a vidjela sam da ima i u Interspar prodavaonici
ROK TRAJANJA: 12 mjeseci od otvaranja

Ajmo mi sad na  moje dojmove, prilikom prvog korištenja sam bila oduševljena mirisom, ali ne i učinkom, odnosno nakon korištenja područje oko očiju me peckalo i pocrvenilo mi. Moram napomenuti da nije bila neizdrživa reakcija, ali dovoljno mi je smetalo da sam se odmah išla umiti, nakon toga ju više ne koristim za okoloočno područje. Ostatak lica mi nije pocrvenio, ali sam također imala specifičnu reakciju, naime nakon brisanja imala sam osjećaj sitnih trnaca na koži, moram priznati da je bio ugodan osjećaj. Daljnjim korištenjem te trnce više ne osjećam, izgleda da mi se koža instantno naviknula na sastojke. Izgleda da zbog morske soli u sastavu koža ima takve reakcije, stoga nije baš za čišćenje okoloočnog područja, nadam se da će u Biobazi nešto promijeniti, smanjiti taj udio kako bi se moglo koristiti i za okice.
Nakon skidanja šminke osjećam samo čistu kožu i ugodno mekanu na dodir.  Također bih napomenula kako mi micelarna nije isušila kožu ili na bilo koji način stvorila probleme na koži, imam mješovitu kožu s masnom T-zonom.
Nisam sigurna kako bi se micelarna ponašala na suhoj koži ili osjetljivoj, smatram da ukoliko imate ranice od prišteva, da bi ih mogla sol u sastavu iritirati.
Čitala sam kako nekima ne skida dovoljno dobro šminku s čime se ne bih nikako složila jer meni skine apsolutno sve od pudera, rumenila do ruža, eto jedino ju za oči ne koristim više jer ne želim iritirati ionako osjetljivo područje.
Osvrnula bih se na miris, koji je božanstven i osvježavajući, obožavam takve mirise u bilo kakvim čistilicama lica. Mirisom prevladavaju krastavac i kamilica i ovaj spoj mi je očaravajući, mogla bih bočicu šnjofakti svaki čas. :D

Dolje na fotografiji vidite novu inovativnu pumpicu koja mi se jako sviđa, ali morate biti oprezni prilikom doziranja, ne treba pupmicu stisnuti do kraja jer postoji mogućnost da će proizvod "pobjeći" van. Pritisnem pupmicu do pola i tako dva put i blazinica je natopljena dovoljnom količinom proizvoda.


Dolje na fotografiji su vidljivi sastojci, o kojima ja ne bih duljila jer su mi sastojci kak bi se reklo po domaći Špansko selo. :D


Naposlijetku moj zaključak, iskreno jako sam zadovoljna ovom micelarnom, cijena je prihvatljiva, ako pogledate količinu, još ako uhvatite na akciji, odlično. Zadovoljna sam učinkom, mirisom oduševljena, pumpicom fascinirana jer iskreno jako je lijepo za vidjeti da jedan ovako mladi brend prepoznaje potrebe i radi na inovativnosti. Od mene 4+ za ovu micelarnu.

Jeste li probali ovu micelarnu i koja micelarna je vaš trenutni favorit? :))

Tipkamo se, Green :**

Broj komentara: 14:

  1. Nisam probala! Trenutno koristim Garnierovu micelarnu. S tim da ja nju koristim kao tonik, nakon umivanja, a ne za skidanje šminke! Takav način korištenja mi najbolje odgovara. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam ju na taj način koristila, nekako mi je u glavi da se moram umiti nakon micelarne. :D Imala sam i ja Garnierovu i super mi je bila, al eto znatiželja me tjera na isprobavanje novih. :)

      Izbriši
  2. Ja sam probala samo Garnier micelarnu i jako sam zadovoljna. O ovoj sam citala pozitivne recenzije i privlaci me dosta, posebno pakovanje, meni je prelijepo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je Garnierova super. :)) Da pakiranje je super, inovativno i baš primamljivo. ;) :))

      Izbriši
  3. nisam koristila, baš zbog Fantazijine recenzije :) nekako me strah tog peckanja kojeg si spomenula
    trenutno koristim Garnierovu, i s njom imam love/hate odnos :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, prvo sam i ja rekla da nema šanse da ju kupujem, al taj krastavac i kamilica su me opasno mamili pa sam pokleknula i nije mi žao. :D Valjda budeš skoro pronašla neku s kojom bude samo love odnos. ;) :))

      Izbriši
  4. Drago mi je da si uzela moju recenziju u obzir i da ti se na kraju micelarna pokazala zadovoljavajuća i hvala ti na spominjanju! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da znaš da sam čekala tvoju recenziju ko ozebli sunce i onda dok sam vidjela da ti odgovara, reko moram ju nabaviti. :)) Nema na čemu. <3 :)

      Izbriši
  5. par stvarčica koje sam probala od biobaze su mi super, ovu bih micelarnu ipak preskočila ako iritira oči, odnosno okoloočno područje, jer sam prelijena da bih za istu namjenu koristila više proizvoda ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kužim, nekad sam i ja lijena i najrađe bi da neko drugi obavi to sve umjesto mene, neki smart robot :DD

      Izbriši
  6. Baš sam čitala dosta recenzija o Biobaza micelarnoj i vidim da ste sve imale jednaku reakciju, odnosno iritaciju na morsku sol. Baš mi je žao što ti je koža tako reagirala, ali srećom da se u konačnici ipak koža naviknula i da si zadovoljna proizvodom. Sviđa mi se pumpica, djeluje jako praktično, a i sam miris mi se čini neodoljiv. Iako, s obzirom na moju preosjetljivost kože, definitivno se ne budem upustila u isprobavanje ove micelarne.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bolje onda zaobiđi ako ti je koža toliko osjetljiva, ja se nadam da budu nekaj u sastavu promijenili pa da bude bolje... Pumpica je odlična, pogotovo za nas malkice lijene, ne moram bočicu podizati, samo otvorim čep i stisnem pumpicu i voila. :D

      Izbriši
  7. Ja trenutno koristim Mixa micelarnu i nemam nikakve primjedbe na nju, mislim da dobro obavlja svoj posao. :)

    OdgovoriIzbriši