ponedjeljak, 10. kolovoza 2015.

Golden Rose Holiday lakovi za nokte + collab with Andrea

Zdravo svima,

već predugo nije bilo noktoposta u mene pa vam danas donosim jednu poslasticu! :D Pokazati ću vam uz pomoć jedne lijepe dame dva Golden Rose hrapavca iz Holiday kolekcije. Naime, priča počinje ovako, za svoj rođendan, šesnaesti, jelte ;) sam napravila darivanje da se iskupim kaj me niije bilo dugo u blogosferi, a i iskreno zato jer volim kupovati poklone za druge. I tako, trebao je biti samo jedan pobjednik, ali sam se odlučila i za utješnu nagradu, koja je otišla gore spomenutoj dami po imenu Andrea. :) Poslala sam joj neke sitnice i tako kroz dopisivanje mi je sinulo da bi mogle skupa napravit post, kao prave lakoholičarke, napravile smo noktopost s brdo lijepih slikica. :D

Hvala Andrea kaj si sudjelovala u ovome! <3








Holiday kolekcija se sastoji od matirano blistavih, nijanse 51-60 i matirano šećernih nijansi, nijanse 61-67. Andrei sam poslala nijansu 55 (ako me sjećanje ne vara, Andrea ako griješim, ispravi me), a moja je 66. U svakom slučaju njena nijansa je matirano blistava, a moja matirano šećerna, how cool is that. :D
*Sjećanje me očito vara, poslala sam Andrei nijansu 71, hvala ti na ispravku. :))




 


Jel vi vidite ovu divotu od nijanse, po meni prava ljetna. :)) Sviđa mi se i oblik Andreinih noktića. :))




A vidite tek ovog miceka, na ovoj fotki je ipak on glavni, a ne lakić. :) <3







Ostavila sam vas u miru, bez mog trkeljanja da pogledate Andreine fotke. A sad prepare yourself na moje blabatanje, sam Bog zna da morem o lakovim trkeljat non stop, oš o teksturi, nijansama (u koje se kužim ko slijepi kunić, bat wateeeeva), trajnosti, bočici....nema kraja. :D  P.s. ova fotka dolje, na njoj je nijansa ispala najrealnije.





Bacam se na tehničke detalje, lak dolazi u četvrtastoj bočici, meni je baš zgodna, izgleda mi fensi, za 19,90 kn dobijete 11,3 ml koje trebate potrošiti u roku od 8 mjeseci. Ja sam ove ljepotane nabavila u svojoj lokalnoj ljekarni. Tekstura laka je srednje gustoće, a četkica mu je ravno rezana, srednje debljine, ka vrhu se proširuje, meni odgovara jer volim široke četkice, vjerovali ili ne s onim uskim četkicama više natrackam kože okolo nokta nego s ovim širokim.




Ovaj ljepotan na mojim noktima traje tri do četiri dana, nakon toga se nekako izliže na vrhovima, a i ova hrapavost se malčice pohaba, kaj ja iskreno ne smatram problemom jer često mijenjam nijanse lakova. Nijansa je uživo više pinky, ali to nisam nikako mogla uhvatiti, nadam se da ne zamjerate, :) Usput sam vam htjela reći da od kako koristim Eveline 8u1 nokti su mi znatno ojačali, a i lakovi mi dulje izdrže na noktima.





Poglečte ovu divnu matiranu šećeroću, u posljednje vrijeme najviše njega rotiram s ostalim lakićima koje imam... :) Nadam se da na moru budem dodatno pocrnila pa da ovaj lak još ljepše izgleda. Mislim da se ovakve nijanse najbolje slažu s preplanulom puti.



I naposlijetku jedna cvjetna fotkica, pokušavam bit umjetnik, kak mi ide? :D


Naposlijetku se još jednom želim zahvaliti Andrei koja je bez premišljanja pristala na moju ideju.  <3 Baš mi je drago kaj je nastao ovaj post, dragi moji, ovo vam je na mom blogu prva suradnja, nadam se ne i posljednja... Stoga ako ste zaljubljenik/ovisnik o lakovima za nokte i imate lijepe noktiće, slobodno me kontaktirajte na mail: mgreengueenETgmail.com (ovaj "ET" je tu umjesto monkey-a, da me ne spamaju "roboti" s dosadnim ponudama za kredite i shit like that). Volim komplicirat ko što vidite, uglavnom, ako ima zainteresiranih, ja sam tu. :) 

Imate li koju nijansu iz ove Holiday kolekcije? Kak vam se čini ova moja suradnja s Andreom? :)

Do čitanja,

Green xoxo


Broj komentara: 17:

  1. Super ideja za post. Lijepi su lakići.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)) jesu, divni su, ne znaš koji je ljepši :)

      Izbriši
  2. super ideja za post...lijepi su mi lakovi :D ovaj drugi me malo podsjeća na Essence hello rosy :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)) Je, malkice su slični, s tim da je ovaj više pinky, a Essencov ima šljokice. :)

      Izbriši
  3. Oba dva laka su mi na WL <3 Inače, jako mi se sviđa ova ideja, a lakići vam odlično stoje i jednoj i drugoj ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda se nadam da budu čim prije išli dole s WL :) hehe, hvala ti :))

      Izbriši
  4. Hvala tebi na poklonima, trebala je neplanirano biti utješna nagrada, a ovo sve što si mi poslala je puno puno više nego utješna :)))
    Najmanje što sam mogla učiniti je fotkati nokte :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehehe, ma sitnice, ali od srca. :) Drago mi je da smo ovo napravile. :D Čuj da ti nokti nisu lijepi, ne bi ni fotke bile tak lijepe ;) :)

      Izbriši
    2. I meni je baš drago :))) Ma mogla bih malo poradit na obliku noktiju da nisam lijena haha
      A nijansa je 71 :)

      Izbriši
    3. Hehehe, same here. :DD Jooj, znala sam da sam fulala :3 hvala na ispravku ;) :))

      Izbriši
  5. Lakovi su divni, ali maca sve zasjeni <3 :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja imam ovaj drugi, hehe <3 za tim lakovima najčešće posežem kad su mi nokti koma jer sve dobro sakriju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehehe, same here...ako mi je nokat izlistan samo natrackam hrapavca i to se ne vidi. :D

      Izbriši
  7. super postić, obje imate krasne nokte (na kojima zavidim, ali saaaaamo mrvicu) :D
    svaka čast lakovima, ali mucek je mucek :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, dok ti to kaže jedna od kraljica noktiju, onda to fkt puno znači <3 nemoj zavidit, jedno je imat odlično "platno", ali nula talenta ili malko u ovom slučaju kraće "platno" i talenta koji ti izvire na uši. :) <3 Ma mucek je zvijezda ovog posta. :))

      Izbriši