četvrtak, 30. srpnja 2015.

Mjeseci u slikama: ožujak - srpanj

Helou, zdravi bili  :)

evo mene s ogromnim postom, pretrpanim slikama... Znate ono dok sve lijepo uradite na vrijeme i onda mirna srca znate da ste odgovorni i organizirani, e toga kod mene nema, uvijek, ali uvijek sve radim u posljednji tren pa tak i ovaj post, krajem svakog mjeseca mislim si kak budem napravila kolaž slikica za uspomenu na minuli mjesec i napravila sam to, posljednji put u veljači pa sam sad odlučila 5 mjeseci strpati u jedan post, jeste happy i uzbuđeni ko i ja, vjerojatno da jeste pa ajmo kad ste tak nestrpljivi... :D

U ožujku prije velikog Avon Beauty Blog Day-a odlučila sam svoju dugu kosu skratiti i baš sam zadovoljna rezultatom, nadam se da se vidi kolko sam je cvaknula, tj frizerka. :) Note to myself: naučisefotkatuogledalu.

BBDay, jeej, link kako nam je bilo na bbday-u je ovdje

Oko Uskrsa smo posjetili imanje obitelji Salaj, inače smo tamo za svaki Božić i Uskrs, djeca u nama uživaju dok gledamo sve te šarene lampice i ukrase. :) Zanemarite moj "voda me donjela" look. :D Tek sad vidim da mi ova taška ne ide na ovaj outfit, bat hu kerssss. :D

Mjesec svibanj su mi obilježili razni izletići. :) Ova fotka dolje je slikana u Roču, oduševilo me ovo cvijeće koje raste u kamenu i bori se za opstanak.

Posjetili smo i Motovun, osjećala sam se kao da sam u nekom drugom vremenu i nekoj drugoj priči, ovakvi gradići u čovjeku izazovu spokoj. Ovo je trg na kojem se prikazuju filmovi za vrijeme Motovun film festivala.

Spoj srednjevjekovnog i suvremenog, me like it. :)

U Ližnjanu smo popili tak fini sokić od bazge, evo sad bih opet išla tamo samo da popijem sok. :)) Na povratku sam ugledala ove suvenire i morala sam ih pofotkati. :)

Fužine i poznati most, pošteno smo se najeli na ovim klupicama. To vam tak ide, dok Podravec ide na more, mora negdje stati i pošteno se najesti. :D

Vid'te mi Mr. Greena, ae šta je stajliš. <3 Ako ikad vidi ovaj post, ubit će me. :D Ehehehe, al morala sam vam ga pokazati, baš mi je zgodan, a rijetko se voli slikati i pozirati pa eto... A ova lijevo lipot'ca sam vam ja, ofc. :D

Posjetili smo i špilju Vrelo, unutra je sve, samo ne vrelo. :D I'm funny and i know it.

Evo vam opet mene, opet u crvenim hlačama, imam ja i druge osim tih, al te obožavam. Na fotki pokušavam biti sesi u špilji, oujeaa.

Dolje na fotki je crkva Sv. Eufemije u Rovinju. Inače nisam neki zaljubljenik u povijest i arhitekturu, ali ova crkva me se dojmila.

Bila sam u ovom tornju, penjala sam se 120 ili 150 stepenica do gore (netko s ocd-om je brojao stepenice, ali ja sam zaboravila točan broj). Enivej, ako se ikad budete tamo penjali, nemojte se penjati, al ajd, ako budete, pripremite se na galebovskom kakicom ukakane rukohvate (yup, ozbiljna sam) i odvratno strme stepenice načinjene od dasaka i to toliko uskih da moje stopalo br 36 je bilo preveliko za stepenicu. Samo me zanima kak se neko sa stopalom br. 46 penje po tome. Okej, priznajem, dok dođete do gore, pogled je predivan, oduzima dah, navodno se može i Italija vidjet, za jako vedra vremena, ja ju nisam vidjela...

Sad si mislite pokazat će nam pogled s tornja, nope, neću koz ajm bijač. :D Popnite se sami pa da vidite ljepotu.

Ova fotka dolje mi je jedna od dražih koju sam uspjela okinut za boravka u Rovinju, nije li krasna. :)

A uspjela sam okinut i stričeke u avionima. :D

Opet ja, bacite oko na stopalo 36 i sjetite ga se dok se budete namjeravali penjati po faking uskim stepenicama do vrha tornja.

Povratak doma i outfit za pet godina mature. :)

Ovdje se ko malo dijete hvalim s poklonom za ročkas. :D

S ovom "manikurom" sam osvojila Bourjois lak, jedva čekam da mi stigne. <3

I šećer na kraju, moje pseto, koje više ne mogu normalno uslikati koliko je hiperaktivna. Pozz od Pupi. <3

Svaka čast sivma koji su došli do ovdje a da nisu pokrepali od dosade :D Kak vam se čini ovaj moj mišmaš svega? Kak ste vi proveli posljednje mjesece?

Puse od Green :**

Broj komentara: 14:

1. Volim ovakve postove. Živjela sam u Opatiji i godinama prolazila ispod ove žene s ptičurinom :)

Odgovori
    1. I ja isto :)) Ajmee, zavidim ti, ja bih se odmah tam preselila, samo da imam priliku. :D

Izbriši
  2. Ehh baš sam se pošteno nasmijala na ovaj tvoj post, baš si mi popravila ovaj kišan zagrebački dan :) :*

3. volim gledati mjesece u slikama, slike me često nasmiju a i nekad dobijem ideju kaj pojesti, vidjeti itd. :)

Odgovori
    1. same here :)) a i iskreno, volim zaviriti u barem dijelić tuđeg života :D #stalker

4. Vidi se tko uživa :P
    Ma dečko je komad! :P

Odgovori
    1. Hehe, dok mi još more biti :P :)) Ovo posljednje ne želim komentirat :P <3 :D

Izbriši
  5. Baš si se lijepo provodila i skroz si slatkica :)))

6. Super su mi takvi izletići, bš si imala materijala za post :)

Odgovori
    1. I meni, već imam neke sitne plančiće za jesen, nadam se da se budu ostvarili. :) Nakupilo se toga kroz mjesece... :D