srijeda, 19. kolovoza 2015.

Sisterhood of the World Bloggers Award


Hello, hello,


danas ide jedan neočekivani post, dobila sam jednu lijepu nominaciju od Marte sa Sparkle me beauty bloga, a radi se o Sisterhood of the World Bloggers Award. Marta, puno ti hvala na nominaciji, njen ovakav post možete naći na sljedećem LINKU. Radi se o tagu u kojem odgovaramo na postavljena pitanja te sami izmišljamo deset novih pitanja i tagiramo pet drugih blogera/blogerica koji će odgovoriti na postavljena pitanja.





Bacimo se na pitanja koja mi je Marta postavila. :)


1. Zašto ste počele pisati blog? Što vas je najviše zabrinjavalo?

Blog sam odlučila pisati jer mi se više nije dalo biti samo promatrač i komentator u blogosferi, htjela sam više, htjela sam nekaj svoje di budem pisala o čemu god hoću, morala sam nekako svoju kreativnu stranu zadovoljiti pa je nakon dugo premišljanja pala odluka na otvaranje bloga. Nekako me najviše zabrinjavalo da ne ću biti prihvaćena ni od čitatelja ni od drugih blogerica, izgleda da sam se grdo prevarila i baš mi je drago zbog toga. :))

2. Koji vam je najdraži puder?

Još uvijek sam u pronalasku the pudera, al evo recimo da mi je jako drag L'orealov True Match, iako mi je sada presvijetli...

3. Volite li cvijeće, koje?

Nisam tip za cvijeće i mogu bez njega, ali moja mama obožava cvijeće pa ga imamo svugdje i recimo da su mi najljepše orhideje, evo fotka jedne. :)




4. Kad bi se mogle vratiti u prošlost, što bi promjenile?

Nemam pojma, ne žalim za puno toga, da nije bilo svega prije ovoga, onda ni sada ne bi bilo ovoga kaj imam i ne, ne mislim samo na materijalno. :)

5. Postoji li nešto za što nikako niste rođeni?

Naravno, sportovi bilo koje vrste :D i bilo kakav odnos s djecom, ne znam se igrat s njima, ne znam kaj bi se razgovarala s njima, ono ko robot sam u njihovom društvu. Jedino dijete koje volim i s kojim znam kaj bi je moj predivni nećak. <3 Bolje me bacite lavovima, nego u dječji vrtić. :3

6. Što slušate od glazbe, najdraži band, pjevač?

Slušam sve pomalo, mogu poslušat Mozarta, Bacha, Metallicu, Rihannu, al u duši sam bila i uvijek budem Rockerica. :D Kaj ja znam, nemam najdraži band, a ni pjevača, al evo volim Linkin Park, RHCP, Fall out Boy, Queen ofc, Gorillaz, Prljavci :D i tak, ima ih još puno, al ne da mi se nabrajat. :D Jedino kaj ne slušam i ne volim su domaći zabavnjaci, narodne pjesme i narodnjaci....

7. Gdje se vidite za 10, a gdje za 20 godina?

U svom toplom domu, s Mr. Greenom, stariji 10 godina, pametniji, iskusniji, ali i dalje naočiti, ista stvar i za 20 godina plus koje pseto više manje i valjda koji mali Greenić više manje. :D

8. Najdraže jelo?

Volim ja sve papat. :D Mesna štruca s jajima u sredini, ne znam kak se točno zove, nadam se da znate na kaj mislim. :D

9. Što vas nervira?

Bolje da nisi postavila ovo pitanje....puno toga mene nervira, počevši od bezobraznih, neodgojenih ljudi, do ulizica, ma ne ću bit fina, dupelizaca, lijenčina pa sve do prometa, djece koja razmaženo cmizdre i urlaju na svakom koraku...mah, tu ću se zaustaviti da se ovo ne pretvori u rant. :D Sad si mislite ok, ova je vječno živćana i u pravu ste, ahahhah, al kak se brzo razljutim i poživćanim, tak se brzo i smirim. I mislim da je to zdravije, nego sve negativne emocije držati i gutati u sebi pa onda jednog dana prolupati od svega toga....

10. Što studirate/gdje radite?

Studirala sam ekonomiju, odnosno poduzetništvo, a trenutno sam u poreznoj upravi na stručnom osposobljavanju.


Moja pitanja su:

1. Imate li kakve sitne užitke, osim kozmetike naravno, koje si s vremena na vrijeme priuštite?
2. Koji je za vas posao iz snova i čime se bavite, osim bloganjem?
3. U kojem razdoblju (mislim na godine i stoljeća) bi voljele da ste rođene?
4. Najljepša destinacija koju ste do sad posjetile?
5. Jeste li više tip za ruževe ili lakove za nokte?
6. Napišite barem jednu stvar koja vas je danas razveselila i potaknula na osmijeh. :)
7. Kaj mislite o debelim instagram obrvama, jesu li too much ili on fleek?
8. Evo vam tisuću eura, kaj ćete uraditi s njima? :D
9. Haljina ili hlače?
10. Najdraže sezonsko voće/povrće?

Nominiram:

A Lady, znam da si već nominirana, ali oćem odgovore i na svoja pitanja :P
Fantazija, da probiješ led ovim postom nakon dolska s godišnjeg
Gorgeous on a budget, zanimaju me lipotičini odgovori :)
Glee Tree92, nadam se da ćeš mi odgovoriti na pitanja nakon kaj se vratiš sa sezone <3
Make up FANdra, da se imaš čemu vratit jednog dana dok riješiš tehničke poteškoće :)

Etogac, to bi bilo to lijepi moji, nadam se da su vam moji odgovori bili zanimljivi i da s nestrpljenjem čekate odgovore nominiranih dama. Slobodno i vi u komentarima odgovorite na pokoje pitanje.

Do čitanja,

Green :**














Broj komentara: 14:

  1. k vragu, sutra se vraćam na posao sa godišnjeg odmora..ali naći ću vremena natipkati odgovore na tvoja pitanja samo zato kaj su mi zanimljiva :D hhihihi..
    volim čitati tagove, tako uvijek saznaš nešto novo što nisi znao o autoru <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Etogac, onda ti ovo dojde ko naručeno da se baciš na posao i na blogu ;) hehehe, drago mi je da su ti zanimljiva, baš me zanimaju odgovori. :)) I ja ih isto zbog toga volim čitati. :) <3

      Izbriši
  2. Dobra pitanja! :D sutra snimim video (kartica sređena!) haha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :D Ajde super, objavi do sutra dok sam još doma da ga morem pogledat. :))

      Izbriši
  3. lol, robot s klincima :D
    ma kad naleti pravi klinac, poput nećaka, brzo ćeš se uljudit ;)
    mesna štruca s jajem u sredini se baš zove mesna štruca, hvala na ideji za sutrašnji ručak, nismo je odavno jeli :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jooj, kad jesam... :3 hvala ti na utjehi <3 uh, onda se pozivam k tebi na ručak, hvala lijepo :D

      Izbriši
  4. Jesi ga natipkala :D
    I sličnije smo nego što sam mislila, i meni je bila već puna kapa gledanja postova, lajkanja htela sam i ja neke reći :P
    Majka ti ima super ukus za cvijeće, još da je tamno ljubičasta, provala vam ne gine. Nismo živčenjače ak ne podnašamo npr. mljackanje za stolom , lijene mazge i razmažena derišta. Bolje za nas da guknemo odma, nego eruptiramo nakon nekog vremena

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesam :DD e tak je, treba se i naš glas čuti ;) Uf, imamo jednu bordo orhideju, žutu, nekavu bijelu s ljubičastim flekama, bijelu, rozu i ne znam kakve još sve ne boje...hehehe, tak da ne moraš provaljivat, ljubičaste nema :P E ova posljednja rečenica ti je vrh, slažem se u potpunosti. :)

      Izbriši
  5. Ovo sa sportovima i djecom ko da sam ja pisala, ista sam :D :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda se kužimo. :D Zaboli ma za sport, al nadam se da se jednog dana budem "našla" s djecom. :)

      Izbriši
  6. ''Bolje me bacite lavovima, nego u dječji vrtić.'' hahah to je to :D ooo vjeruj mi da bi o 9. pitanju i ja imala kaj pisati, al' mislim da me od svega najviše znervira dok me neko onak skroz smirenu s čista mira pita ''kaj si tak živčana?''..i to s onim tonom glasa..uff, tek onda mi skoči tlak! -.-'

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahhah, znam kak ti je, to se i meni dešava i to često pa se zapitam, dobro kak ja to onda izgledam ako me ljudi doživljavaju živćanom dok sam zapravo skroz skulirana. :O :D

      Izbriši
  7. Baš si me nasmijala s djecom :D I meni ne ide baš s djecom pa se nadam da će mi bolje ići kad jednog dana budem imala svoju :D Hvala ti na tagu i rješavam prvom prilikom, i da, dobro će i doći da se malo ufuram nakon godišnjeg :D

    OdgovoriIzbriši