ponedjeljak, 16. studenoga 2015.

Tester box unboxing


Pozdrav lijepi moji,


dns vam donosim sadržaj Tester box kutijice. Ako još uvijek niste čuli, ovo je prvi beauty box u nas! :D Dok sam čula za to, brzo sam požurila i naručila svoj primjerak dok još nije bio rasprodan. Platila sam ga 100 kuna, a što se svega našlo u boxu, možete vidjeti malo niže. :)




Odmah da kažem da me pakiranje oduševilo i baš mi je drago da po pitanju toga ne kaska za onim boxevima iz inozemstva. Ideja vodilja pakiranja je bila mala crna haljinica. :)

Ekipa koju sam dobila u kutijici. :)



Mislim da me ova divotica najviše razveselila i nju sam odmah i isprobala. :D Radi se o Amika Perk Up Dry Shampoo, iz Testera kažu da se radi o šamponu za suho pranje, čisti korijen kose apsorbirajući višak masnoće i nečistoće koje je otežavaju. Lagana formula uklanja mirise i osvježava kosu između dva pranja. Obogaćena prirodnim rižinim škrobom. Cijena za 232,5 ml 127 kn. Kako sam prala kosu u subotu ujutro dns mi se na poslu naočigled mastila i već bih posegnula za gumicom, da me predivni dostavljač iz GSL nije nazvao i pitao di oću da mi dostavi paket. Znači svoj sam paket dobila na poslu <3 i odmah s kolegicom prekopavala po sadržaju. :D Isprobala sam ga i zasad mogu reći da je lagan na kosi, ne otežava ju i isprva mu je jako slatkast i težak miris, ali ubrzo ishlapi i neutralizira ostale mirise. Ne bih rekla da je posebniji od ostalih brandova šampona za suho pranje, ali nemojmo se lagat, ko ne voli imat neki razvikani brand, makar i ovak malecki. :D



Sljedeća i jedina full size stvar je Essence tekući ruž za usne. Pošto sam čitala dosta recenzija od blogokolegica, znam da je ovo u biti obojano sjajilo, a ne ruž. Po meni su fulali s ovim proizvodom jer realno, ovo si svatko može priuštiti, ajde de da su poklonili ruž, al sjajilo, a svi koji iole prate kozmetičku sferu, znaju da ljubiteljice kozmetike i ne ljube toliko sjajila za usne. Iskreno imam doma dva sjajila i s oba sam zadovoljna i ta dva su mi sasvim dovoljna. Tak da palac dolje za ovaj proizvod. Znam da je Tester na početku i u potpunosti ih podržavam, ali ovo im ipak nije trebalo.




Nastavljamo u veselom tonu. :D Alpstories mlijeko za tijelo, moje mlijeko je s kamilicom, u ponudi su još neven i lavanda. Sva sreća da nisam dobila lavandu jer ne mogu podnijeti njen miris. Za ovo mlijeko kažu da je obogaćeno arganovim uljem i ekstraktom lišća ginko bilobe. Umiruje, njeguje i regenerira kožu. Nježna formula brzo se upija i kožu ostavlja mekom, mirisnom i nahranjenom. Cijena za 250ml 99 kn. Razveselilo me ovo mlijeko, pogotovo dok sam vidjela da je od kamilice, jedva čekam koristiti ga. Čini mi se da me ovaj mališan bude natjeral da se ponovno trackam jer sam inače lijena ko mazga. :3



Sljedeća stvar iz kutijice je RoC Pro-Correct fluid - nova, inovativna PRO-CORRECT linija iz RoCa kombinacija je dvije moćne anti age tehnologijeRoC Retinol (0,04%) i HA (like i know kaj to znači, a guglat nejdem). -_- Njena visoka učinkovitost na vidljive znakove starenja potvrđena je najnovijim kliničkim studijama (say again). Cijena za 40 ml 254,11 kn. Nek mi neko objasni jel smo preskočili 50 godina u budućnost pa mi treba nekaj za bore? Last time I check, nismo, još uvijek je 2015. Opet palac dolje jer navodno je ovo personalizirana kutija, odmah da vam srušim snove, nije. Iskreno nisu se trebali tako promovirati jer je još prerano za to, svi znamo životni ciklus proizvoda, e pa...svjesna sam da su ljudi koji rade na ovom prošli dalek i mukotrpan put do ovog ovdje, ali opet, treba znati i vlastite mogućnosti, a ne se promovirati i onda si stvarati negativnu sliku branda... al to je samo moje skromno mišljenje... Znači ovaj proizvod mi još uvijek ne treba i ne znam šta ću s njim, pogotov jer ima retinola u sebi. Morat ću posjetiti Dear Skin blog da vidim za kaj bi mi koristio.



Korištenju sljedećeg testerčića se također veselim, radi se o Neoviderm emulziji za kožu. Kažu da je ovo medicinski proizvod koji pridonosi zaštiti kože, obnavljajući hidrolipidnu ravnotežu i pruža dubinsku hidrataciju kože te smiruje opekline i upalne procese. Također pospješuje i ubrzava regeneraciju kožnog tkiva. Cijena za 100 ml 139,90 kn. Korisitit ću ga na onom dijelu lica koje mi je flekavo od upalnih akni (prokletnice).



Novexpetovim maskama za lice sam se također razveselila, mada su i one za zreliju kožu, ja ću ih s guštom isprobati jer nekak mi nije bad s maskama za lice ko s kremicama. Expert exfoliator maska i piling osigurava biološki i mehanički piling, zaglađenu i blistavu kožu te anti-age djelovanje, cijena za 50 ml 199,91 kn. Maska Replup umiruje, obnavlja, regenerira, vraća volumen. Cijena za 50 ml 239,85 kn.




Nivea Volume care sprej i pjena za kosu - sprej za potojanu frizuru tijekom cijelog dana vidno povećava volumen svake vlasi i ne čini kosu teškom, pjena za oblikovanje udvostručuje volumen kose, ne čini je ljepljivom te ju istovremeno njeguje i jača. Cijena za 250 ml 27,90 kn.


Dolje na fotografiji možete vidjeti popis svih mogućih prozvoda koji su se mogli nasumično pronaći u kutijicama.



Kao što kazoh vodilja ove kutijice je bila mala crna haljinica i svevremenska Audrey Hepburn.




I naposlijetku banda na okupu. :D Sve u svemu, zadovoljna sam kutijom, izuzev izleta među bore i anti-age. :D Iako ne bih se puno žalila da sam dobila Avonovu maskaru, moju ljubljenu Big&Daring i Avene set, umjesto ovih testerčića kremica i Essence sjajila, jer nemojmo se varat, ak sklizne s usana u roku keks, nije ruž. Amen.




Ako bih ovaj box uspoređivala s onim sa Žena.hr stranice, rekla bih kak si je Žena.hr ipak dala malo više truda i nekako su mi se barem po fotografijama više dopali proizvodi koji su se ondje dobili. Ali eto i ona ima jedan nedostatak, a to je da se plaćanje može izvršiti samo putem kartica, ako ikad uvedu virmansko plaćanje, naručujem, a do tad apstiniram od beauty boxeva. Jer koliko god je sve to uzbuđujuće, toliko te neke stvari i izbace iz takta i malo razočaraju. Lijepa je ovo prilika za isprobati neke proizvode koje možda nikad ne bi imao priliku probati, zapravo to i je sama bit kutijice, al opet, treba i neka zarada pa ono...a možda sam ja samo seljo... #koćegaznati


Isto tako bih pohvalila Avon koji je zaista #višeodljepote jer ako niste primjetili Avon sudjeluje u obje kutijice i upravo u obje je ponudio full size proizvod, ako ovo nije za svaku pohvalu, ja ne znam kaj je.

Je ste li naručili koji box? Ako niste, hoćete li? Pišite mi svoja iskustva, baš me zanimaju. :)


Vaša Green :**

Broj komentara: 16:

  1. Baš mi je drago što ga nisam naručila. :D Nisam baš oduševljena proizvodima koji su se dobili. :/
    Nadam se da će ti svi dobro poslužiti. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ušparala si stoju :D sad si za to kupi neko rumenilo :P A kaj da ti kažem, kud svi turci, tud i mala Green :D Neki će poslužiti više, neki manje, tako ti to ide... :)

      Izbriši
  2. Mislila sam naručiti, ali budući da je to prva kutija, htjela sam prvo vidjeti kako će proteći..iskreno, nije loše..iako se slažem da je žena.hr imala nekako privlačniji sadržaj, i velika je šteta što se može platiti samo paypalom. Za mjesec prosinac ću si naručiti tester box, možda će biti više ushićenja povodom blagdana :D hihihi, a i unatoč tome što je skoro sve u ovom boxu preparativno, ja već znam kako bih ovo sve iskoristila :D Milsim da ti neće stajat i skupljat prašinu.. xD ali def javi što ti se od ovih proizvoda nije svidjelo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Strateško planiranje, dobro si odlučila, mene uhvatila pomama pa sam kupila, al iskreno nije mi puno žao. Bude sve našlo neku namjenu ;) UUU, čim dobiš box, javi kaj si dobila, baš me zanima kaj sad budu metli. :) I sve si nekaj mislim da sad dok ne budem naručivala, da onda bude super ponuda. :) A ova žena.hr me doslovno izluđuje, toliko ju hoću, a nemrem imati, damn paypal. :(

      Izbriši
  3. Sad mi je drago da sam bila naručila kutijicu s Žena.hr jer mi se čini da je ipak bolji omjer cijene i dobivenih proizvoda :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je, bolji je i definitivno mi se više sviđa njen sadržaj, ali pošto nemam paypal, nemrem ni naručit. :/ Nadam se da uživaš u svojim proizvodima. :)

      Izbriši
  4. Nije prvi hrv beauty box ako je žena.hr već svoju izbacila :D Moram cjepidlačit hahahahahha :D Da, kad pogledam svoj sadržaj i tvoj onda se definitivno vidi da su neke kutije bolje a neke lošije što se baš ne bi trebalo dešavati :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kaj nije prvo Tester krenuo s promidžbom? Ne ću cjepidlačit :P :D Bitno da mi imamo boxeve, za koje se nadam da budu sve bolji i bolji. :) Slažem se, ako već ne mogu biti personalizirane, ajmo onda po pošteno, svi smo dali jednake pare...

      Izbriši
  5. neke stvari mi se svidjaju a neke su njah :D nekako mi je ovaj put bila bolja ona o zena.hr.
    paypal mozes napravit i sa tekucim racunom (maestro) jer konvertira onako sve u kune, ne moras ga se bojati :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tak i meni... :) Ma znam, već su me savjetovali, al još uvijek se odupirem jer i na drugu stranu gledano, budem samo kupovala, a nemam para ko Trump. :3 :D

      Izbriši
  6. Iskreno, drago mi je što se i kod nas nešto pokrenulo pa smo i mi dobili kutije, no proizvodi koji se mogu naći u njima i u Tester i u Žena.hr meni nisu baš zanimljivi jer sam ih većinu i sama koristila. Vjerujem da ću i sama naručiti jednu kutiju, čisto radi iznenađenja i očekivanja što ću dobiti :D Iz tvoje kutije mi se najviše sviđaju Novexpert proizvodi koje jako volim te se ne moraš brinuti što su za zrelu kožu jer u njima nema ništa što ne bi bilo dobro i za tvoju kožu, a vjerujem da ćeš biti zadovoljna s njima pogotovo s eksfolijantom :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se s tobom, konačno da i mi nekud napredujemo. :) Da sam na tvom mjestu, vjerojatno ne bi naručivala, al i to kaj kažeš faktor iznenađenja i iščekivanja, al opet i to je dvosjekli mač... U svakom slučaju, ja sretna kaj smo dobili boxeve. :D

      Izbriši
  7. Mene te naše kutijice nisu oduševile, mada nisam ni očekivala puno jer mi brandovi nisu napeti (odnosno nije nešto što mi je inače nedostupno - kao neki proizvodi iz lookfantastic kutija). Ono što mi se posebno nije svidjelo jest nesrazmjer u sadržaju kutija. Nadam se da su to samo dječje bolesti koje će uspješno preboljeti :/
    I slažem se s komentarima da je kutija sa žena.hr bolja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ispada da nisu ni mene, stoga više ni ne ću naručivati. I slažem se u potpunosti za nesrazmjer, nikako to nije bilo u redu, ali ajde, kaj ću, dizat hajku...ne ću, jednostavno više ne naručujem dok se ne popravi situacija, a vjerujem da će tak puno i ostalih jer sam doživjela puno negodovanja od strane neblogerica i podržavama ih...

      Izbriši
  8. zgodna kutijica, ali mislim da ću i dalje, ako se budem htjela počastiti s Look Fantastic beauty boxom :D
    ti i ja smo iste po pitanju lavande :D ni ja ju ne podnosim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Već će kutijica poslužiti. :)) Ako se počastiš, obavezno na blog stavljaj. ;) Uf lavanda, lijepa mi je samo na slikama :D

      Izbriši