nedjelja, 1. studenoga 2015.

Mjeseci u fotografijama - kolovoz - listopad 2015.

Dobro veče lijepi moji,

jel vas zanima kaj ima novog kod mene? Vjerujem da da. :D E pa onda, dobrodošli u moj kolaž minulih mjeseci. Ovaj put sam bila discipliniranija, pa ću vam pokazati događaje iz posljednja tri mjeseca. Odlučila sam tako i nadalje pisati postove "mjeseci u fotografijama". Pa hajmo vidit kaj se to sve događalo. Za početak vam mašem, ovdje sam tres chic. :D To sam se "skockala" za neku nagardnu igru, di su se djelile pare na kartici, nisam niš osvojila, al ajd, bar se za kavu nisam morala presvlačit. :D






U konzumu smo se počastili s ovim čašama, koz aj em olvejs rajt. :D Svaki put dok seka dođe k nama, inzistira na ovoj čaši. :)) A ovo cvijeće sam kupila mami, pošto obožava cvijeće, gotovo jednako ko ja lakove. :3




Obožavam Mr. Greena, al moram vam reći da mu je ukus u muziki očajan. On vam je tip za....(pokušavam se sjetit imena)....Mitra Mirića i Miroslava Ilića (ne omalovažavam ničiji rad, al ne volim tu vrstu muzike), a ja sam vam tip za Curta Cobaina i Freddie Mercuryja. :D Dakle, dva smo različita svijeta, ali uvijek idemo skupa na koncerte. Eto kaj vam je ljubav, on ide samnom na Hladno Pivo, ja s njim na Begine pa sam za tu priliku nabacila ovaj outfit, koji sam vam pokazala na fejsu. :) Freak sam za šarene hlače, jedva čekam proljeće da opet mogu furat sve žive boje koje imam. :)




Dobrodošli u Seline. :)


Godišnji odmor, uf da mi se vratit. Mr. Greenu i meni je ovo baš trebalo, da se maknemo od svega i svih. Već je dug staž iza nas i što službeno, a što neslužbeno, skupa živimo već 4 godine. I ovo nam je bilo prvi put da smo sami za sebe, bez ikoga i mogu vam reći da smo lijepo funkcionirali tako sami, tak da se veselim jednog dana našoj kućici i vlastitom miru. <3 Nakon što sam vam prolila dušu :D vidite me kak se brčkam. :D Ne znam plivat, gora sam i od sjekire, al zato se obožavam brčkat u plićaku, najdalje kaj idem u vodu je do sisa, sve dalje je danger zone.


Predivni zalazak sunca.




Predivne večerice. :D Ovak vam to izgleda dok ja kuham, nema 'tice do prasice. :D


I onda se čudim dok se gledam na fotkama kak sam se zdebljala, pa i Twiggy bi se da je jela koliko sam ja. :D


Još malo mene. Ovdje smo bili u romantičnoj šetnjici i iskoristili smo priliku za naslikavanje. Inače ni Mr. Green, a bome ni ja nismo od onih tipova koji sve živo fotkaju i onda to sve živo stavljaju na fejs, iskreno to mi je malo i iritantno. Zamalo smo išli doma bez zajedničkih fotki s ljetovanja pa smo se u šetnji fotkali na dva milijuna načina, al i dalje nemamo zajednički fotku stopala u vodi, baš smo selje. :3 :D


Povratak u frišku kontinentalnu klimu, počele su i dosadne kiše pa je i mene ulovila neka jesenska sjeta i jesenski mood pa sam nokte pofarbala u tamno. Ovo mi je prvi dan na poslu nakon godišnjeg, ubjam jutranju sjetu kapućinom i fotkanjem prstiju, i'm a such funny person.




Bili smo na koncertu S.A.R.S.-a i bilo je super. Ovo je jedina fokta koju sam okinula, nisam imala vremena slikati, morala sam se zabavljati. I onda okinem samo tu jednu i baš mi se lik okrene i pokvari kadar. Iskrena da budem, faca mu nije puno pobjegla od ovog lica koje sam prikeljila. :D


Outfit koji sam nosila na koncertu. :)



Bila sam i na tri berbe. Kod nas u Podravini, gorice su tu za opuštanje i druženje v kleti, al treba se nekad i radit. Skupila se obitelj i pobrali smo grožđe, pili mošta i družili se. Od sve tri berbe, uspjela sam samo ovo sliknut, bit će crnjaka za popit. :D


Rujan je bio neobično bogat s lijepim smirajima dana i predivnim zalascima sunca.



Listopad su mi obilježili izleti. :) Posjetili smo Valpovo, Osijek i Zmajevac. Dolje na fotki je muzej valpovštine.


Mamaaa, oću i ja ovak veliku policu punu knjiga!!



Osiječka kon katedrala, simbol grada. Bila sam već jednom ondje, ali ko klinka pa se samo sjećam ogromne crkve :D Bilo je lijepo ponovno ju posjetiti i diviti se odraslim očima. :)


Poznate vodorige, nisu baš privlačne, ali su jako fascinantne.



Kak bi izlet prošao bez finog jela i dobre kapljice? Nikak, eto kak. :D Posjetili smo vinariju Josić, ondje smo se fino najeli. Nisam vam jelo uspjela poslikat jer sam ga slistila u roku keks. :D Al sam zato pijaču slikala naveliko, s tim da sam chardonnaya zaboravila uslikat. :D Prilikom večere smo mogli vidjeti kak spremaju, valjda neki gulaš u kotlu. A ova otvorena vatrica nas je baš lijepo ugrijala. :)



Traminac, Cuvee i Rose. :D




Degustiram naveliko. :D Rose me se najviše dojmio, zaboravila sam naziv, al eto da vam barem po sorti dočaram o čemu se radi. :)


I naposlijetku, uspjela sam napravit svoj prvi outfit post, koji ste mogli vidjeti OVDJE.



Kak ste se vi proveli posljednjih mjeseci? Imate li neke lijepe uspomene ili smiješne dogodovštine? Pišite, i'm all ears. :D


Green :**

Broj komentara: 10:

  1. Ajme ja san se baš ful opustila čitajući, baš mi je lega post :D E blago ti se da možeš mirit vodu do sisa,mislin, mirin je i ja, al ja odem u 3pm, nema sisa - nema granica hahaah :'(? :D Najbolja mi je fotka di poziraš kraj police knjiga. Odnosno, taj tvoj suptilan način pokazivanja - Luk et dis, I nid it in maj lajf. :D
    I sama nisan fan glazbe koji Mr. Green sluša al Ilić, e to... Pa mož zamislit (sitin se odman davniji vrimena) ti u kafani, ono atmosfera balkan balkan. Dođe Ili, počne pivat nije život jedna žena oooooooooo Pa ko nebi razbio čašu o glavu o' sriće? :D Oh, the emotions :D
    Nu, dobar smo mi par. U tebe crnjak, u mene bilo vino i rakija - čovik bi reka da ćemo izvozit :D <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da jesi. :)) Ahhhahahahah, a jesi luda, znaš po prilici di bi trebale biti sise, ko i ja. :DD :3 Hehe, kad stvarno trebam takvu policu, a i toliko knjiga ne bi bilo na odmet. :D Ili "razbit ću čaše od kristalaaaa", normalno da te taj neki balkanski štih udari u glavu pa proradi nešto u tebi, dirne u srce pa razbi čašu za ljubav našu i opsasa. :D Volim ti i ja bijelo vino, evo rakiju jedino ne, ipak mi je to tu mač. Sad tu ispadam neki alkos, a alkohol do ove degustacije nisam mjesecima okusila... jedno vrijeme mi je baš smetao... Nemremo mi niš izvozit jer to sve riješimo doma u startu. :D

      Izbriši
  2. Pa ne mogu vjerovati da si bila u Osijeku, a nisi se javila :/ Vinski podrumi su mi zakon, pogotovo u Zmajevcu. Kako mi je to blizu često se znamo zaletiti kad je u pitanju nekakva vinska fešta :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sjetila sam se ja tebe, ne brini. :) Ali pošto smo bili skupno i imali smo samo dvadeset minuta slobodno, nije imalo smisla da te gnjavim. Obećajem da dok budem dolazila u vlastitom aranžmanu, obavezno te zovem na kavu. :) To je tak super, ne znam jel ima čega sličnog kod nas, mislim da ne, a baš me se dojmio taj vinski podrum i večera i degustacija, atmosfera, interijer, ma sve. :)

      Izbriši
  3. Ja bih ove čaše!!! Da li ih još uvijek ima u Konzumu?
    I ja idem u vodu do sisa da se zagrijem pa onda sjedeći i ležeći u plićaku provedem ostatak vremena :D
    Noktići su omg predivni <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čini mi se da sam ih nedavno vidjela i bilo je dosta svakakvih pa malo prošvrljaj po konzumima, vjerujem da ima još gdje koja, ak ne, vjerujem da budu još povremeno stavljali u ponudu. :) Heheh, tak i ja, a valovi me ljuljuškaju, milina. :D Hvalaa! :)) <3

      Izbriši
  4. ajmeeee, 'oću i ja barem žensku čašu <3
    zgodan post, zgodna ti, zgodne fotke, zgodan post :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda se nadam da ju budeš negdje upecala. :D Hvala Žana! :**

      Izbriši
  5. Opet si me nasmijala svojim postom, ali isto tako baš raznježila.. aaaaaa <3 lijepo si se zabavljala, putovala i uživala sa svojom boljom polovicom.. tako treba :) hvala što si to prenijela pute posta :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :** Bome jesam, hvala na čitanju :)) Bit će još poneki takav. :)

      Izbriši