utorak, 24. studenoga 2015.

Sweater Weather Tag


Pozdrav svima,

ima li ovdje koga da je ljubitelj jeseni? Ima, nema? Oćete iskreno, ja nisam, ne volim jesen, volim bablje ljeto koje smo imali do nedavno, ovo sad vrijeme mi se nimalo ne sviđa. Ali pošto su me dvije jako drage mi kolegice tagirale za ovaj tag, bacila sam se u fotkanje i kratko žvrljanje odgovora na pitanja. Hvala Fantazija (njen post možete vidjeti OVDJE) i GleeTree92 (njen post OVDJE). :) Cure šaljem virtualne hugove i puse jer mislite na mene. <3 Hajmo na pitanja.

1. Favorite candle scent?
Nemam. Ne kužim previše spiku oko svijeća i zagušivanje zraka njihovim mirisom. Brate otvori prozor i udahni svježinu, a ne tamo neki limun-cimet. :D

2. Coffe, tea or hot chocolate?
Kapućino, tj NES 3u1. Čaj pijem samo dok sam bolesna i to onda dok su ekstremne situacije. Vruću čokoladu mi se nikad ne da radit, a kavu ne pijem uopće, dovoljan mi je samo njen miris i ja budna. :D



3. What's the best fall memory you have?
Jedenje kestena, pečenje na vatrici i druženje uz vinčeko. Inače kao što kazoh nisam fan jeseni jer se na jesen uvijek kretalo u školu/faks, a nisam voljela ni jedno od toga. Isto tako dosadne kiše i magle...nije to za mene. #deprananajjače

4. Wich makeup trend do you prefer: dark lips or winged liner?
Tamne čube, ionako izgledam ko panda s tušem.

5.Best fragrance for fall?

6. Favorite fall meals?
KESTENI!! :D

7. What is autumn weather like where you live?
Kod mene u Podravini vam je jesen bipolarna frajla. Ajmo ujutro bit hladni za po*izdit, a onda u podne dok ideš s posla krepaš od vrućine jer si se logično ujutro obundao. Onda dva tjedna pada kiša, sivilo, magla da doslovno ne vidiš prst pred nosom pa onda dva tjedna preko 20 stupnjeva i tako u krug. Fu*k this shit, jeseni ne volim te! Moj doživljaj jeseni totalno dočarava ova fotka ispod, magletina, depresija (koju predstavalja ova trula jabuka koja se samim čudom još uvijek drži na grani), sivilo, hladnoća, fuj!




7. Most worn sweater?
Betmen i panda! :D Sad si vi mislite kak se ja basic odijevam, nope u krivu ste, moram imati basic majice jer većina hlača mi je šarena i/ili u boji pa majice moraju biti decentnije da ne izazovem napadaj u nekoga.



8. Must have nail polishes for fall?
Mazucakm nokte po raspoloženju, upravo sam skinula tamno plavi lak i sad ću nalakirati s bijelim i preko njega prozirni Essenceov hrapavac. Inače objavuljem top 5 izbor lakova za godišnja doba, više kao orijentir za druge, nego za samu sebe, kao što vidite fotka ispod je top 5 jesenski odabir i sve su neke tamnije nijanse, a upravo prije plavca sam imala jednog nudeaća, tak da ono, kak me lupi. :D



Jednoj dami sam ukrala ideju za odlaganje lakova, Andrea ako čitaš, mašem. :D



10. Football games or jumping in leaf piles?
NIšta od navedenog, ali dok sam bila mala nogomet je uvijek bio aktualan, bila sam odličan golman, a još bolji napadač, čak su se u školi dečki uvijek borili da uđem u njihovu ekipu jer bi protivnička uvijek bila opreznija prema meni pošto sam žensko, a ja bila ko mala osica, hihi, znala sam to iskoristiti. Badass Green. :D

11. Skinny jeans or leggings?
Oboje, mada imam manje tajica nego hlača...

12. Combat boots or Uggs?
Uggs are ugly son of a b..., a i ono kaj mi google izbacuje za combat boots nije za mene, ja sam više šminkerski tip, bacajte oči na ove ljepotice. <3




13. Is pumpkin spice worth the hype?
Kaj ja znam, nisam iz amerika. :D Al mi ne zvuči fino.

14. Favorite fall TV show?
Inače ne gledam tv, jedino kaj gledam je "Tvoje lice zvuči poznato" pa eto, recimo da mi je to omiljeno...

15. What song really gets you into the fall spirit?
I don't have fall spirit! Wake me up when fall and winter ends! :P

Pošto sam ovih dana slabije aktivna u blogosferi, nisam stigla popratiti tko je odradio tag, a tko ne, stoga ne ću nikoga tagat, svi ste dobrodošli odraditi ga. :)

A sada bih htjela pročitati vaše odgovre i mišljenja, jesmo li po čemu slični?

Do tipkanja,

Green :**













Broj komentara: 15:

  1. Super su ti ove slikice neba, drveća i tak to :D
    Oho, i ti si bila nogometašica u mlađim danima :D Nekad mi je bil omiljeni sport za igranje i gledanje, a danas ga nemrem zmisliti xd
    7 i 15 morem lagano potpisati :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fala :D znala sam da buš ti pala na te fotke. :) Jesam i to kakva, heheh, sad ko i ti, ni ne prdnem za nogomet. :D Kužimo spiku, zbudi me na pramalet. :DD

      Izbriši
  2. a super su ti odgovori,imamo dosta sličnosti :D i ja sam upravo napisala isti post....čisto zbog toga što su mi baterije krepale i nisam mogla slikat ništ,a imala sam u pripremi ArtDeco sjenila (usput se i vrijeme pogoršalo) :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hehe, hvala :) je, niš, bacam se na čitanje tvog posta :))

      Izbriši
  3. Ja obozavam cizme inacce, ali uggs su pretple zato bih izabrala njih! :) <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja obožavam sve vrste šminkerskih cipela :DD mogla bi bankrotirati dok sam u dućanu s cipelama :3 imam i ja neku verziju uggsica za po kući jer su mi noge uvijek ledene, a zimi da ne govorim, tak da me dobro griju pa zanemarim kaj nisu lijepe :D

      Izbriši
  4. haha, umrla sam od smijeha na ogovor na prvo pitanje, to kraljice :D
    krasna ti je pandica <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eheheh, samo kažem kaj mislim :D fala, volim tu pandicu jako :))

      Izbriši
  5. Jebenti prekrasne su ti majice :D I sviđa mi se izgled lakova iako bi meni realno tribalo jedno xy vazi za to, sad iman hm... 6 kutija lakova i mali overflow? :')
    Slike i čizme su ti vrh <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fala :D ne brini, nisu mi to svi lakovi, imam ih ipak malčice više od toga, ali zasigurno ne ko ti, znaš kaj bi tebi trebalo 10 staklenki za zimnicu od po 5 litara :DD Falaaa, konačno da je netko pohvalio čizme :)) <3

      Izbriši
  6. Jesi me nasmijala sa prvim odgovorom :D eto ja ne volim ona mirisna ulja to mi je previše jako,odmah šmrcam čim osjetim ta ulja. Majica na pandu mi je divna baš moj đir. Čizme su mi predivne ali ja bi surlu polomila u tome :D Ebi ga uggsice su stravične :D ali tople pa mogu proći :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Heheh, drago mi je, da si mi vidla nadurenu facu, još bolje bi se nasmijala. :D Hvala ti :)) vjeruj ne bi, toliko su udobne da uopće nemam osjećaj da su na petu... sve si mislim iskemijati neki outfit post s pandom i cipelicama. Baš to, za po doma pretrpim ružnoću samo zato jer dobro griju. :)

      Izbriši
  7. Baš mi je drago što si napisala ovaj tag post :* Ni ja nisam jesen/zima tip i najrađe bi odspavala zimski san i probudila se kad zatopli :) Majica panda je za deset :)

    OdgovoriIzbriši