srijeda, 30. prosinca 2015.

I don't have anything to wear



Zdravo lijepi moji,

evo vam mene s još jednim outfit postom. Sutra je zadnji dan godine i većina vas se sprema za doček, bio on vani, doma s društvom, u nekom restoranu/birtiji/ribičkoj hiži, di god, trebate nekaj nabaciti na sebe. Za sve one neodlučne, smiksala sam tri outfita pa možda kome od vas dam ideju. :)


Prvi outfit je recimo sexy, s malom crnom haljinicom ne možete nikada pogriješiti, trust me. :) Da ne bude baš sve crno, nabacila sam crvene cipelice (koje sam jedva našla -_-), ogromni prsten s cirkonima, decentne naušnice i svezala sam kosu u rep da se vidi zadnji dio haljine.



Kao što vidite haljina ima poluotvorena leđa i na sebi ima ušivene sjajne plastične komade, meni je to jako lijepo i od obične haljine je napravilo divnu. :)




Pokušavam sjedit ko dama i iskreno osjećam se ko kreten. :D Tj, sad sam se sjetila kak dame sjede, noge prekrižene u gležnju darn it, okej, zamislite da sjedim ko dama. Nikad ne ću do bijele kuće. :D



Šnjofam vino, ja sam ko pas, svaki put dok nešto novo kušam, prvo moram šnjofnut. :D




Okej, fino miriši, moremo nazdravit! Čin, čin. :D




Sljedeći outfit bih nazvala romantičnim. :) Nafaldana (el se tak kaže?) haljina, bež vesta i matchy-matchy cipele.


Cerim se ko da sam na teškim drogama. :D Poglečte mojeg bora. :))



Poseflirah se da vidite izbliza kak falde izgledaju. :) Meni je ovo ko neka Merlinka haljina, obožavam ju, najviše zbog boje. :)



Bacite oko i na ove predivne naušnice, koje nikako da poftokam s još jednim lijepim naušnicama pa da vam ih predstavim na blogu. Uglavnom, ako vas zanima kakvih sve naušnica ima, posjetite Lusi Lu nakit OVDJE.





Glumim Marilyn Monroe. :D Nešto mi neiđe, a da, nemam ventilatora ugrađenog u pod, that's why. :D



Pokušavam bit romantična ko i ova haljina, al ni to mi nejde, al na dobrom sam putu, mirišim plastičnu ružu, bacam zaljubljeni pogled u daljinu (čitaj u kut sobe di je paučina koju nisam usisala). :D I da, zanemarite nered na komodi, šminkala sam se, a to uvijek završi s katastrofom na licu i komodi. :D







Posljednji outfit, meni najomiljeniji i da sutra idem nekud, sigurno bi ovo nabacila na sebe. :) Žena u crnom "kožnjaku". Ista stvar ko i s malom crnom haljinicom ni ovdje ne možete fulati ako sve crno nabacite na sebe, crveni ruž na usne i nema vam ravnih. :)


Cerim se ko ribež. :D Mr. Green je opet kod slikanja imao svoje poteze pa sam morala malkoc se i nasmijati.



A zapravo sam cijelo vrijeme pokušavala biti badass. Nije to za mene.



I ne, nisam alkos, čaša s vinom je tu kao rekvizit, otpila sam tek gutljaj, valjda tokom večeri uspijem ovo popiti.






The end! :D
Nadam se da sam kome pomogla kod odabira ili ga barem inspirirala. :) Ako idete nekud, lijepo se provedite, ako ostajete doma ko ja, lijepo se ušuškajte kraj dragih i voljenih ljudi i uživajte. Kako god bilo, svima želim da se provedu točno onak kak si žele. :**

Ljubim vas sve i čitamo se i tipkamo nagodinu, pusee!

Green


Broj komentara: 15:

  1. Opaa, vidi ti Miss Green!!
    1. Da imas najlonke boje koze bio bi puno bolji! Ja inace ne volim te cirkone na haljinama ali mi je najbolji outfit ovdje :D
    2. Ne moze proci bez zelenog! Haha ovo mi je bas romanticno kak ti kazes, cudno mi te vidjeti u tako necem mirnom :P
    3. Jako mi se svida, no ja nisam fan hlaca. haha
    Btw, znamo da si alkos! Nemoj se izvlacit! :P
    Divna si mi, poze uvijek najjace! Badass <3 hahah

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 1. Imam najlonke boje kože, al tokom preseljenja su se pogubile pitaj boga di. :D
      2. Ja jesam mirna i povučena i draga i umiljata :P
      3. Nisam alkos. :P
      Hvala ti <3 Vidiš da ja poziram bolje od onih tamo modela s editoriala. :D

      Izbriši
  2. Meni se drugi outfit na tebi najviše sviđa i najbolje ti stoji :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je 2. outfit krasan..previše crnog te baš zatvori ( u 1. mi nikako ne idu najlonke jer previše sjaje, cipele nisu po mom guštu, al to je samo moj problem, a u 3. bi promjenila sako, ne ide mi nikako)
    Svaka ti čast na fotogeničnosti i na strpljivom i dragom mr. Greenu koji te nasmijava! :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Drugi outfit mi je super,a haljina je prekrasna baš zbog boje :D i pristaje ti najbolje :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Pa ti si meni sjajna..i smatram da trebaš snimati vlogove..bila bi vrlo zanimljiva čak i u svakodnevnim situacijama poput pranja suđa :) moram priznati da je odbair br.2 najljepši i tako ti lijepo stoji, vrlo si elegantna i damska te totalno romantična...nisam fan takvog kroja haljina, ali na tebi stoji odlično.. i damn, prva kombinacija-that ass <3 girl crush :D super ti stoji uska odjeća jer su obline taman, samo bih izbacila crne najlonke, pusti noge nek se vide :) odličan, odličan post :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ženo pa ti mene obaraš s nogu ovakvim komentarima. :)) Hvala ti. :D Jooj, vjeruj ti vlogovi bi ličili na shit :D nisam ti ja uopće zabavna, trust me. Hahahaha, shake that ass :D tenku ju, to mi je najveća asset koju posjedujem. :D

      Izbriši
  6. Ne znam koju si kombinaciju imala za doček, ali meni su sve divne i odlično ti stoje :D Crvene štikle u prvom looku su mi wow :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerovala ili ne, bila sam s dragim ušuškana pod dekicom, tak da je trenirka bila u pitanju. :D Hvala ti. :*

      Izbriši
  7. Sve tri kombinacije su odlične, ali moram priznat da mi se malkoc više svidjela zelena (ne zbog naušnica:P) nego je baš ženstveno i romantično, jako lijepo ti stoji :))) :*

    OdgovoriIzbriši