srijeda, 9. prosinca 2015.

New in 3 - It's Christmas time


Hohoho, it's time for new in! :)
Pozdrav svima, evo mene nakon dužeg izbivanja, više se ni ne sjećam kad sam poštenu recenziju napisala...nekako sam u posljednje vrijeme bezvoljna, sve radim mehanički i onda nisam htjela petljat po blogu jer on zaslužuje da uložim u njega i srce i dušu. Iskreno, ne volim čitat postove koji su napisani ko da ih je robot pisao, volim one di se ubaci neka crtica il nešto osobno da se vidi kakva osoba stoji iza napisanog. Stoga nisam htjela pisati samo da se nešto objavi. Razlog moje bezvoljnosti je u tome da mi uskoro izlazi stručno i ja letim s posla... i tako, mrzim nepravdu i ljenčine koje se provlače kroz život, a prođu bolje od tebe koji pošteno radiš i trudiš se, faking gamad je to za mene i ona gamad koja im to dozvoli. I tako već neko vrijeme ja lebdim negdje između veselja, smijeha, čegagod i potisnutog bijesa. Onda se s vremena na vrijeme podsjetim da sam zdrava i svi moji, fala ti Bože, a onda me uhvati ljutnja zbog nepravde i tako u krug i onda skužim da me gubitak posla ljuti i brine više nego si to hoću priznati...nekako sam se primirila pa vam piskaram ovo, kao što vidite liječim se šopngom, ou jeaa. Loš lijek, vjerujte mi, pare odoše, novčanik zjapi prazan, al eto imam se barem s čim trackat i nekoga od vas uveseliti poklonom, so, it's ok, i'm ok, i'll be fine and you also. ;)

Za početak ovog nju ina, jedne predivne minđuše i još divnija dama koja stoji iza njih. <3 Ove divote sam dobila od Lusi Lu nakit čiji rad možete pratiti na linkiću (kliknite na ime). Andrei još jednom hvala, a vama poručujem da mi je u planu neki outfit post s ovim divotama, samo dok se stignem pofotkat. :)



Od sljedećih divota mi se srce ugrijalo. Ako me pratite na fejsu, mogli ste vidjeti paketić koji sam dobila od GleeTree92. Ne mogu vam opisati koliko me sve ovo razveselilo, dobila Gabrini lak, ovo mi je prvi u kolekciji, za mene je to big deal, onda dva zelembača, ne zovem se bez razloga Green i to Mila zna. :) Opet jedne divne minđuše, poglečte ih, meni su ovo prave Božićne, much wow. :D Eh i dobila sam i Kiki bombone, al njih sam još na poslu slistila, tak da nisu dočekali fotkanje. Jedva čekam isprobat ovaj Balein štapić za kupku i sve ostalo u kaj još nisam umočila kandže jer sam se suzdržavala zbog fotkanja. Mila, srce si, fala ti još jednom. NU <3



Kupih još prije koji mjesec ovu Avonovu maskaru, ali iskreno nije mi skinula s trona Big & Daring maskaru, nabacit ću vam usporednu recenziju. Artdecova sjenila su dobivena uz Ljepotu&Zdravlje, ak se sjećate pomame s početka prošlog mjeseca, 246 nijansu mi je kupila moja sekica. <3



Luxe divote, et da i ja imam nekaj luksuznog. :) I balzam jer su mi usnice u očajnom stanju.



Nisam prečerala s kupovinom lakova ko što vidite, sve sam kupila na popustu, osim Essenceovog. A božemipomozi s ovim setom za štambiljanje, ja ne znam preštambiljat niš, kolko god to izgleda lagano, nije niti malo, moram se praksat, al za to mi treba zen, a ne ovo moje ludilo...točaklicu još nisam probala, čisto me strah da ne znam ni s njom baratat. Iskreno, sve sam ovo kupila radi Mile da se priključim njenom Gleestmasu, al kak sam krenula, sudjelovat ću samo u blagdanskim bojama. :3



Avon, hvala ti kaj postojiš, parfemi na akciji, a svi divni, dugotrajni, love it. :)



Ošla moja stoja u vjetar. -_- Splaslo me odušvljenje, tj ono malo kaj sam ga imala, moje dojmove o Tester boxu možete vidjeti OVDJE.



Obnovila sam i arsenal za lice. Micelarnu već duže vrijeme koristim i dosta sam potrošila, moram ju pofotkat za recenziju prije nego ju cijelu potrošim, za sad vam mogu reći go for it jer za nisku cijenu dobijete izdašnu količinu dobrog proizvoda. Umivalicu još nisam dovoljno istestirala, iako ju imam već mjesec dana, a Olivalov piling za lice mi je just fine. :)



Ajde da i ja probam famoznog Aveo odstranjivača, čak sam i na preporuke kupila ove blazinice, al iskreno nema meni do Ebelinovih. HG krema by Biobaza i kupila sam si Mixu iz znatiželje, a i da s vremena na vrijeme presiječem Biobzainu.



Ovo mi je najdraži Nivein gel za tuširanje, njegov miris mi donosi toliko uspomena...Garnierovo nisam ništa isprobala, al baš mi lijepo izgleda ovo ulje. I naravski za ženske potrebe Biobazina intimna čistilica.



Hello to my damaged hair. -_- Kosa mi je u sve lošijem stanju pa poduzimam neke mjere, al ne će biti ništa dok ne odem pod škare.



I sad ono kaj me u posljednje vrijeme najviše veseli, ukrasiiii! Nisam vam se pohvalila, naša soba je konačno preuređena, nemamo više samo krevet, dva stolca i lojtre u sobi. Dobro nedostaju još neke slikice i sitnice, al lako za to. Nego kaj sam htjela reći...da, ove godine mijenjam bor iz zlatnog u srebrno-bijeli i sva sam u tome. Svake godine nabavimo visoko drvce, jednom sam imala drvce od skoro tri metra, brate mili, treba to okitit. I tako, gdje god dođem, ako ima ukrasa, moram barem dvije sitnice kupiti i pošto sam sva u nekom blagdanskom duhu, odlučila sam vam pokazati nakit koji sam pribavila do sad. Uživajte. :))



Ovo mi je seka kupila, baš mi je divna ova sovica, već od sad mi je prirasla srcu. <3









Anđeoska krila, Mr. Green mi veli da sam kraljica kiča, ko da on ikaj zna o kiču, jelda da su lijepa. :D So fluffy.





I za kraj, sovica s krunom, iako zapravo izgleda ko da nosi sombrero. :D



Hvala svima koji su čitajući stigli do ovdje. :* Kaj ste vi u posljednje vrijeme kupovali? Kak vam se sviđaju moji noviteti? :)


Do tipkanja,

Green :**

21 komentar:

  1. Baš mi je žal zbog posla, al tak je to, nažalost. Držim fige da čim prije uleti neki još bolji ;)
    Dobar ti je new in, ima tu svakaj zanimljivog :D Uf, ovaj Essence set za štambiljanje je i meni bil prvi, al s njim nikad nisam niš uspela. Zato i jesam odustala od tog sporta, sve do prije par mjeseci dok nisam probala pravu stvar. Tak da, naj se bedirati, nije do tebe neg do tog seta ;) Ima na ebayu jeftinih, a super stvari za štambiljanje pa ak trebaš linkove viči, tj. mogla bi ja i post napraviti na tu temu. :D Svakak se priključi Gleestmasu, za to ti ne trebaju nikakve pločice i ostala nauka, i s točkalicom se moru napraviti čuda :)
    Baš me zanima Byphasse micelarna, taman moram obnoviti zalihe i dvoumim se između nje i Garnierove.
    Sovica carica je prekjut <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fala ti. :) Šteta kaj to nisam znala prije, bum si probala nabaviti onda neku bolju pločicu... Da znaš da bi baš i mogla napraviti posta na tu temu, olakšaj nam malo potragu. ;) Hahhah, nemoj me nasmijavat, to ti moreš napraviti čuda s točkalicom, ne ja. :3 Moj ti je savjet da nabaviš Byphasse, nezz el su količinski jednake, il je ova jeftinija od Garnierove, a isto obavlja posla i nije mi stvorila nered il crvenilo, jedino kaj ti je koža malo ljepljiva nakon korištenja, al meni to ne smeta jer se svejedno umivam posle nje i da, neke su cure rekle da im smeta miris i okus micelarne, meni je ok, ne smeta mi niš...Sovica bu glavna na boru. :D

      Izbriši
  2. Divni noviteti :) od svega ovoga ipak bi posebno izdvojila ukrase koji su mi preslatki :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. :) Daa i meni su divni, jedva čekma kićenje bora. :D

      Izbriši
  3. super new in :D a sovica je preslatka,gdje ti ju je seka samo nabavila? nikad nije prekičasto ako je srebrno ;) već da je zlatno...tu bi se dalo debatirat (a štaš ne volim zlato,za razliku od moje seke :D).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fala :)) Veli da ju je kupila u Kauflandu. Iskreno ja za Božić volim kič u svim mjerama, oš na boru, šminka, nokti, obleka, samo nek čim više sjaji i blješti. :D

      Izbriši
    2. Hvala seki na infrmaciji,čim budem blizu Kauflanda idem po sovicu (obožavam ih),tako i moja seka,ona se još u studenom počne veselit,a meni ovi blagdani i neće bit baš neki veseli jer si dečka neću vidjet uopće :( al tu je nećak da me razveseli :D

      Izbriši
  4. Puno novih divota imaš *_* Javi kakvo je Garnierovo ulje, jer ulja nikad dosta :D
    A ukrasi su odličnii, i mene takve stvari posebno vesele. Još samo 15 dana do Božića <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Hehe, meni je ovo prvo ulje za tijelo, baš me zanim učinak, tak da sigurno javljam dojmove. :) Hohohoho :D

      Izbriši
  5. Wow, e to se zove new in :D Baš sam uživala, pogotovo mi je drago što si ubacila i božićni nakit :) Sovica je carice :D Nisam ni znala da Essence ima set za štambiljanje, to bi i meni trebalo, iako ne znam kako bi mi to išlo jer sam prirodno smotana :) A što se tiče posla, drži se i glavu gore, bar ćeš u ovim blagdanima moći bez stresa uživati s dragim ljudima, a posao obično uleti kad se najmanje nadaš :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa. :* Hehe, kužim te i ja sam smotana, al evo Sanela kaže da je teže baratati s ovom pločicom, tak da ak to kaže stručnjak, onda znaš da je tak, sad se bacam u potragu za nekom drugom pločicom, naučit ću štambiljat pa makar kak. Hvala ti draga. :)

      Izbriši
  6. Super noviteti! Joj baš mi je žao za posao, držim fige da nađeš odmah drugi! One pufaste kuglice su mi totalno cute!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno. :)) Jesu, ko grude snijega posute zvjezdanom prašinom, dok to sve zajedno gledam, dođe mi da već sad nabavim bor i okitim ga. :D

      Izbriši
  7. Sova s krunom je kraljica kiča! :P
    Predobri su mi svi ukrasi za bor. <3
    A ne, nisi prečerala s lakovima :P

    OdgovoriIzbriši
  8. ovo je pravi new in :) toliko toga da ne znam gdje prije pogledati i što komentirati..
    započet ću sa poslom-been there done that, stolice i dalje griju neobrazovani ljudi koji su posao dobili preko političkih veza, a ja sam čekala godinu dana na novi i stalni..nema veze, ja barem nešto stičem svojim rukama i trudom, a ne ljubljenju guzica koje duboko u sebi prezirem..ništa ne brigaj queen,sve to dođe na svoje :)
    kao drugo, ja sam isprobala pola ovog bath sticka (mila ih je svima poslala :) ) i super je, sad mi ta polovica stoji u kupaonici, pa sad sve miriši od njega :) lajkam ga..
    omg, lakovi su <3 , ali kraljice posta su ukrasi za bor, i totalno su po mom guštu..i uopće nije kič :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tek dok sam stavila sve na hrpu skužila sam koliko sam toga nagomilala, šoping manijak, al ajd u moju obranu neke stvari sam kupila i mjesec/dva prije, al sam vam ih htjela pokazat, tak da... E upravo to, joj kak bi se mogla razvezat o dupeliscima, nemrem ih smislit, nikad ni nisam mogla, čak ni u školi, sve sam ja to stavljala di im je mjesto...ne želim više trošiti vrijeme i energiju na njih... jer vjerujem da se dobro dobrim vraća. :) Hvala na utjehi. <3 Omg, jučer sam bila lijena za bath, istuširala sam se u roku keks, al dns ne propuštam kokosić. :D Tako je, bor bude ludlio, a ne kičast. ;)

      Izbriši
  9. Ma nu ukrasa za bor ono yes! :D Neznan sta mi je lipše, iako mislin da bi se spajdašila sa sovon instant :D
    Meni je sve super, priključi se izazovu, džst rileks sta god napraviš dobro je :D Jedva čekan sve lakove vidit na noktima :D <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma sova je pravi drug, nema kaj :D eheheh, nemrem se ja opustit dok su nokti u pitanju, al kak sam krenula, moj će izazov trajat do uskrsa, nu :D

      Izbriši
  10. koji ogroman new in :D najviše od svega mi se sviđaju ukrasi, haha, iako je Božić prošao :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bome je bio ogroman :D hihi, ja tek sad vidim komentar i hvata me sjeta na Božić i blagdane. :)

      Izbriši