nedjelja, 3. siječnja 2016.

Matching Manicures Sunday: Red Nails


Hello, hello,

prvi post u novoj 2016., za početak svima želim sve najbolje, najviše zdravlja, sreće i veselja, ostalo će doći. :) Da vam odmah kažem kak sam jako uzbuđena oko ove manikure, odnosno ne oko same manikure, nego oko činjenice da sam se prihvatila sudjelovanja u usklađenim manikurama. :D Lupilo me samo iz vedra neba, nisam planirala ovo, nego sam vidjela fotku oko koje su se cure dogovarale oko usklađenih manikura i meni se to sve svidjelo...šibnula sam poruku dragoj inSANEnails (koja me podržala <3 ) i eto me. Nadam se da ne ću podbaciti u ovome i odmah bih vam rekla da sam totalno antitalenat za manikure, ali obožavam lakove i sve kaj je vezano uz njih pa mi nemojte zamjeriti šlampave manikure. Ovu sam radila s puno ljubavi, ipak mi je prva u ovom slučaju i nadam se ne i posljednja.




Prvi zadatak je crveno i sad si ja mislim kaj ću i kak ću, ono imam samo jednu točkalicu od svih mogućih pomagala za manikure...i onda mi sinulo, namaljat ću tri nijanse crvene. Salotep je imao glavnu ulogu. :3



Najprije sam lakirala tamni krvavo crveni Essence lak, nakon njega u sredinu je išao pravo crveni Eveline i naposlijetku sam namaljala u nekoliko slojeva Essneceovog hrapavca i voila. :D Jedino sam prestenjaka cijelog omaljala s hrapavcem da razbije jednoličnost.



Mislila sam stavljat i nadlak, ali sam odustala jer nakon kaj sam namazala samo jedan nokat za probu, uvidjela sam da mi nadlak samo ističe greške i neravnine, stoga sam odustala od njega.




Mislim i nadam se da ću s vremenom postati spretnija u izradi razno raznih manikura, a ne samo maljati nokte jednom nijansom, i want more! :D










I stigli smo do kraja posta, nadam se da vam se sviđa moja manikura i viđenje crvene jer ono, po meni crvene nikad dosta, pogotovo u ovo blagdansko vrijeme. :)

Recite mi kak vam se čini moja manikura? :)

Bacite pogled na manikure koje su radile druge dame. :)






Broj komentara: 28:

  1. Sretno :) Ovaj hrapavac što si maljala mi se baš sviđa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. :) I meni se sviđa, jedan je od dražih u kolekciji. :)

      Izbriši
  2. Lijepo je. S crvenom bojom nema greške.

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako mi se sviđa kombinacija crvenih nijansi i to što ćeš i ti sudjelovati u MMS-evima. Ne sudjelujem, ali pratim već godinu dana ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na podršci. <3 I ja pratim već dulje vrijeme i oduvijek sam fascnirana tim zajedništvom, a i prekrasnim manikurama koje cure rade. :)

      Izbriši
  4. Divan post, i mnogo lepi nokti. Da li je ovo avon magic effect lak?

    Pogledaj moj blog, i učlani se ako ti se dopada :) - Smoothie Glam

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. :) Nije, ovo je Essence hrapavac u nijansi 156 me & my lover. :) Svakako ću baciti pogled na tvoj blog. :)

      Izbriši
  5. Sviđa mi se što si kombinirala lakove različitih finiša.
    I sama volim kombinacije sjajnog i hrapavog.
    Nemoj se uvrijediti, ali imam savjet - umjesto selotejpa si u ljekarni kupi ljekarnički bijeli flaster u roli - micropore. On je nježniji prema podlozi i manikura će ti ispasti urednija,

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fora je za vidjeti, još da imam i mat bilo bi bolje. Ma kaj bi se uvrijedila, hvala ti na savjetu, svaki budući je dobrodošao. :)

      Izbriši
  6. Slažem se sa Palčicom, super mi je ta kombinacija finiša. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Za početak je super! Baš su praznični noktići :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Woohoo, super si ti to skemijala :D Kolko got ne volim crvene lakove morem reći da ti ovaj hrapavi opće nije loš :D

    OdgovoriIzbriši
  9. D most excajting mekinjur evr <3 :D Ja san bila baš happy kad san vidla da si se priključila, ako tribaš savjet, opremu, išta let mi know jer želin da nam ostaneš tu :D Odlična manikura, men je super što si teksture ubacila <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fala Mila, ak di zapnem, javljam se odmah ili samo odem na tvoj blog i potražim inspiraciju. <3 Ostat ću ja tu, ne brini, još ću vam i dosadit. :P :D

      Izbriši
  10. Odlična kombinacija i baš mi je drago što si se odlučila za matching manicure :D Prije sam ih redovito radila, no nedjelja mi je dan za odmor i ne da mi se cijelo prije podne raditi manikuru :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga. :* Kužim te, barem jedan dan u tjednu da je za odmorit dušu i tijelo, nek si ti nam ovak redovita s postovima, lako za manikure. :))

      Izbriši
  11. baš mi je drago da si se i ti priključila izazovu :D
    sviđa mi se kombinacija različitih finiša :D

    OdgovoriIzbriši
  12. tri crvene koje se lijepo nadopunjuju, moj favorit je hrapavac koji imam i ja :)

    OdgovoriIzbriši