srijeda, 3. kolovoza 2016.

Floral Manicure


Konačno da moji noktići dožive jednu lijepu manikuru. :D Prošlih mjeseci sam stvarno svakakve manikure napravila s kojima sam više manje bila nezadovoljna. Napokon su mi se nokti oporavili i narasli na pristojnu dužinu (iako mi to još nije dovoljno dugo) pa sam ih odlučila počastiti jednom lijepom manikurom. Ako vas zanima što i kako, nastavite čitati. :)



Osobno, najljepše tehnike ukrašavanja noktiju su mi gradient i pečatiranje, a posebno lijepo na noktima mi je cvijeće. Inače nisam neki fan cvijeća i ne znam se brinuti o njemu, zapravo nemam volje. Eto baš sam neki dan ubila neki cvijet na prozoru, zaboravih ga zalijati (dešava se). :D I zbog toga ne znam zkj mi je tak lijepo vidjet cvjetne manikure. :D




Na noktima imam dva sloja Aurinog ljepotana 413 Milkshake kojeg mi je za rođendan poklonila moja draga A Lady. Ovaj nudać mi je prekrasan i očekujte njegovu zasebnu recenziju. Na srednjak i prstenjak sam zalijepila cvjetne naljepnice koje su kupljene u Offertissimi i zaštitila sam ih slojem BTGN nadlaka. I manikura gotova, vrlo jednostavno za napraviti, a krajnji rezultat je jako lijep (po mom skromnom sudu) :D Ostavljam vas fotkama. :)








Kak vam se čini manikura i kaj vi volite nositi na noktima? :)

Green

Broj komentara: 16:

  1. Manikura ti je super! Bas mi se sviđa. A ja ti na noktima nosim svašta. Onak.. stvarno svašta haha
    Imala sam tako i ovčice, pa pečat zmije i pauna.. i tak to haha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. :) Haha, ti nosiš još raznovrsnije od mene, mada priznam ne bi toliko raznovrsno nosila da se nisam priključila usklađenim manikurama. :D

      Izbriši
  2. Moram priznati da bih ovo nosila svaki dan, snaša stil!
    Sve je po mom ukusu i drago mi je što ti se nijansa sviđa! <3 Jedva čekam cijelu recenziju!
    Drago mi je što opet radiš manikure po svom guštu jer se vidi da u njima daš sve od sebe i možeš se lijepo izrazit. :)
    Ja nikad ne vidim te naljepnice u Offertissimi!? Koliko koštaju? Kak se to lijepi? I za neznalicu što je BTGN? :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, snaša stil. :DD
      Biti će uskoro, dok istestiram i onu drugu nijansu kaj si mi poklonila. :)
      Hvala, mislim da ću i ubuduće raditi samo manikure koje mi se baš sviđaju jer za ove zadane nisam više imala volje...
      U mojoj Offertissimi su odmah pokraj blagajne i mislim da koštaju nekih 12,15 kuna, ne sjećam se više, al uglavnom nisu skupe, a ako furaš ko ja na samo dva prsta ruke, imaš naljepnice za više manikura. BTGN ti je skraćeno od better than gel nails, a to ti je Essenceov nadlak, onaj o kojem sam ti pričala da ga povlače iz prodaje. :(

      Izbriši
  3. Jako mi se sviđa i kao što je Anita napisala, drago mi je da radiš po svom :)

    OdgovoriIzbriši
  4. baš je zgodna manikura.. vesela, ali ni malo napadna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. :) Vjerojatno bi bila malčice napadna da sam ju uradila s nekim tamnijim ili kričavijim lakom. :D

      Izbriši
  5. Jako ti je lijep oblik noktiju, a sama manikura je preslatka, ženstvena :) ja imam neki lak boje kože sada, trajnu manikuru, dok ljeto ne prođe :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. :) Baš me zanima kak funckioniraju te trajne manikure, nikad to nisam imala na noktima... :)

      Izbriši