subota, 2. prosinca 2017.

Essence lakovi: 01 hello holo i 05 i'm cool with it


Dobrodošli u post zaljubljenice u nokte. <3
Kao što vidite s fotke, a i samog naziva posta, dns ću vam pokazati slatkiše koje sam dobila u pr paketiću od Essencea. Radi se o laku iz brushed metals linije - 05 i'm cool with it i laku iz holo rainbow linije pod nazivom 01 hello holo (ja se odma sjetim Cristine i njenog holo everyone) <3.




Najprije da vidite holo ljepotana, osobno mi je prekrasan. U holo rainbow liniji je dostupno 5 lakova za nokte.

Ovo su holografski lakovi za nokte, skraćeno holo. Za one koji ne znaju holo lakovi imaju u sebi čestice koje se pod različitim kutevima/osvjetljenjima presijavaju u svim duginim bojama. Nastojala sam vam to dočarati s fotkama izvan fokusa, iako je lak uživo puno ljepši.

Uglavnom, cijena ovom laku je 23,90 kuna, dolazi u količini od 8 ml i potrebno ga je potrošiti u roku od 36 mjeseci. Ima običnu, tanku četkicu, što se meni osobno ne sviđa jer se s takvim četkicama zamrljam. Najbolje su mi one klasične kakve Essence ima u svojim lakovima, široke i zaobljene na vrhu, s takvim četkicama u dva poteza nalakiram nokte.



Za potpunu pokrivnost nokta dovoljan vam je jedan deblji ili dva tanka sloja laka. Ovaj lak je malo poput hrapavca, odnosno nije gladak, već ima teksturu i zbog toga se lak dosta brzo troši. Stvarno nisam neki posebni znalac što se tiče holo lakova, ali ja bi rekla da je ovo raspršeni holo. Znači da su šarene čestice svakud raspršene, nejdu u jednom smjeru, ako vam to ima imalo smisla, uopće ne znam objašnjavat. XD



Lak se dosta teško skida s noktiju pa vam preporučam da stavljate peel off bazu na nokte prije nanošenja ovog ljepotana. Meni je na noktima izdržao 5 dana, jedino mi se na desnoj ruci malo ocufao treći dan i to ne na svim noktima. Na lijevoj mi je izdržao bez problema 5 dana, nezz šta mi je desna falšala. :D Ostavljam vas fotkama ovog slatkiša. <3


 Sljedeći na redu nam je 05 i'm cool with it on dolazi iz brushed metals linije, u toj liniji možete pronaći lakove s različitim završetkom, od mat, satenskog do pješčanog efekta. Ovaj moj je satin završetka, to vam je završetak u kom lak nije sjajan, ali nije ni u potpunosti mat.

Cijena ovim lakovima je 16,90 kuna, također dolaze u količini od 8 ml i imaju rok trajanja od 36 mjeseci. U ovoj liniji je dostupno 6 nijansi.


Ima u potpunosti jednaku četkicu kao i holo lak.



Ovaj lak u bočici ima duochrome izgled, odnosno presijava se iz zelene u ljubičastu nijansu i obrnuto. Nažalost taj efekt nestane dok ga nalakirate i to me razočaralo jer sam očekivala da će biti jednak ko i u bočici pa evo, da znate, ako ćete ga kupovat. Na noktima je više bogate zelene boje, iako pod različitim kutevima izgleda tamnije i vidi se i taj ljubičasti pigment.

Potrebna su ga dva sloja da bi u potpunosti prekrio nokat, ravnomjerno se nanosi. Nije problematičan kao što su neki lakovi satenskog završetka, na kojima se vide potezi četkicom. Osobno zato ne volim satenske lakove, baš zbog tih crtica, odnosno poteza koji budu vidljivi nakon što se lak osuši. Na noktima sam ga nosila tri ili četiri dana i dobro mi je izdržao, nije imao oštećenja.


Na fotkicama možete vidjeti da se malo vidi i ljubičasti pigment. Ako izuzmemo da se ne presijava kako sam se ja nadala da hoće, nijansa mi je stvarno jako lijepa, ali mi je ipak draži holo ljepotan.

Uz ove lakiće sam dobila i mirror prah za nokte, za koji sam snimila video pa ako ga još niste vidjeli, stavljam ga dolje. :)


Koji od ovih lakova vam se više sviđa? Imate li koji u kolekciji?

Green 💋
PR proizvodi

Nema komentara:

Objavi komentar