petak, 1. prosinca 2017.

Proizvodi i brandovi na koje ne želim trošit lovu - Anti wish lista



Svi nešto pišu i snimaju anti wish liste pa sam odlučila i ja jednu napisat. Kud svi Turci tud i mala Green, je l'. :D U novom postu vam pišem o proizvodima i brandovima na koje jednostavno ne želim trošit lovu.

Sve fotke u ovom postu su samo kao prikaz, ne odnosi se direktno samo na taj proizvod, već su općenito tu kao ilustracija.


The Balm, ovaj brand mi je donekle privlačan, htjela bi isprobat neke njihove mat ruževe, možda rumenila, highlighter, ali zato nemam želju kupovat njihove palete ili maskare. Smatram da su kao brand precijenjeni, nikako mi nisu jasne cijene njihovih paleta jer sve liče jedna na drugu, nijanse po meni totalno basic, a cijena skoro na plafonu. Po swatchanju mi se niti jedna paleta nije svidjela i zbog toga neće dobit lovu od mene.



Sljedeći brand čije cijene mi nikako nisu jasne je Pupa Milano, dok sam u Mulleru kraj njihovog stalka doslovno proletim, zastanem samo ponekad radi lakova, ostalo mi stvarno nije privlačno i zbog toga su na ovoj listi.



Maybelline kao brand stvarno volim i super su mi njihove stvari, jako su povoljne, a većinom kvalitetne, ali ova kolekcija koju izdaju u suradnji s Gigi Hadid mi je totalno neinteresantna, čak mi se niti palete ne sviđaju.



Isprobala sam nekoliko Artdecovih stvari moram priznati da su mi se svidjeli samo njihovi lakovi za nokte i to one klasične gloss verzije, ceramic linija kvalitetom je preloša. Ista stvar ko i s Pupinim stalkom, samo proletim kraj njega.



Physicians formula, za koju ja uvijek imam potrebu reć fizijaniks XD Nisam još pronašala njihov proizvod koji bi mi zapeo za oko, stvarno mi je sve totalno meh, počevši od ambalaže do samih proizvoda, bolje da ne spominjem koliko su nepraktične njihove palete sjenila, di je sve spojeno i uredno se trusi jedno po drugom, odmah mi proradi nerv.


Za Shiseido ću reći samo jednu stvar, preskupo za ono što nude, ovdje mislim na izbor proizvoda.

I za sam kraj Kat von D ili kakgod se piše :D Prvo mi se ne sviđaju proizvodi, nije mi lijepo pakiranje, jednostavno nisam za takav dark stil, al ko voli nek izvoli... Drugo, ta žena mi uopće nije sjela, odgledala sem nekoliko njenih videa i baš me nešto na njoj smeta... Ne mogu točno skužit, al znate ono dok prema nekom osjećate neku nelagodu, lošu vibru i ne možete to nikom objasnit jer nemate neki posebni razlog, ali opet, ne sjeda vam...eto, tak je meni s njom i onda mi ne pada na pamet trošit svoju lovu na njene proizvode. Nemojte shvatit ovo kao hejt na ljude koji vole ovakve stvari i koji obožavaju njene proizvode, ne hejtam niti nju, al eto ne sviđa mi se i bok. :D


I za sam kraj dva breda preparativne kozmetike, na koje nisam htjela trošit vrijeme tražeći fotke su Ulola i Weleda. Ne sviđa mi se njihov pristup i način na koji se reklamiraju i trže kupcima muda pod bubrege, NOPE!

Evo, to bi bilo sve za moju anti wish listu, imate li ju i vi? Koji proizvodi/brandovi su na vašoj anti wish listi?

Green 💋

Broj komentara: 7:

  1. Odličan izbor neželjenih proizvoda, barem što se tiče ovih drogerijskih.
    Tu bih još dodala IQ Bipa i Essence jer mi nema ništa posebno i kvalitetno osim povoljnih kistića i olovki.
    Skuplje većinu odbijam i maštam o sniženjima 😊

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni meni IQ nije nešto posebno primamljiv, al opet, od skoro svakog branda me privlače lakovi za nokte. :D

      Izbriši
  2. Imam isti problem s Kat von D.. neopisivo mi nije sjela. I ona njena nova paleta sjenila.. šta je ono?? xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahha, ne znam, ljudi rejavaju o njoj, a ja samo gledam i ne znam kaj da velim. :D

      Izbriši