nedjelja, 3. prosinca 2017.

Bi good anti-age okoloočna krema


Mislim da na svom blogu nisam nikad pisala o okoloočnim kremicama pa je krajnje vrijeme da vam pokažem koju koristim.
Za ovu kremicu navode da je razvijena za njegu zahtjevne kože.

"Prirodna formula za njegu sadrži vrijedne bioekstrakte crnog ribizla, ulja noćurka, ulja sjemenki marelice i hijaluronsku kiselinu. Bogata intenzivna njega daje vlažnost i stvara osjećaj glatke i čvrste kože."



Ne znam zašto se brandovi vole poigravati riječju prirodno jer smo svi svjesni da ovo nije prirodno, da bi proizvod bio prirodan trebao bi imati u sebi sve prirodne sastojke bez ikakvih sintetičkih dodataka. A realno, nitko ne traži u potpunosti prirodan proizvod, svjesni smo da bi proizvodnja takvog proizvoda bila preskupa, isto tako proizvod bi se trebao brzo potrošiti, posebno skladištiti i itd, itd. Evo, bzvz sam se razvezala, a ni ne kužim se u sastojke, al ono, malo mi ide na jetra dok nešto piše da je prirodno, a nije. Doduše ovaj proizvod je super i sastojci su mu stvarno dobri i iz bio uzgoja. Ali zato postoje neki brandovi koji se također reklamiraju kao prirodni, a od prirodnog ili organskog su miljama daleko.


Ovu kremicu možete kupiti samo u Bipa drogerijama, ovo je njihova robna marka. Cijene bi good proizvoda su jako povoljne i poprilično mi se sviđa pristup ovog branda (ako zaboravimo na "prirodno" reklamiranje). Ko što sam spomenula, koriste sastojke iz bio uzgoja te koriste sirovine za ambalažu iz recikliranih izvora.
Kutijica proizvoda je od 100% recikliranog materijala, dok je tubica od 60% recikliranog materijala.


Cijena ovom proizvodu je 29,90 kuna, što je više nego povoljno. Dolazi u količini od 15ml, što je standardna količina za okoloočne kreme. Na ambalaži se nalazi većina informacija koje bi vas mogle zanimati. Na dnu piše do kad treba potrošiti proizvod. Na mom piše do 05.08.2017., a ja sam ovu kremicu koristila do nedavno. Uopće nisam gledala do kad je rok, kupila sam ju početkom petog mjeseca i nisam odmah počela s potrošnjom.

Evo, iako sam ne znajući koristila i nakon roka trajanja, ništa mi se nije  dogodilo. Kremica nije promijenila miris/teksturu/boju, da je, onda bi primjetila da nešto ne štima i gledala rok trajanja i naravno prestala bi s korištenjem.

Kao što vidite iz mog opisa, krema se jako sporo troši, a ja sam stavljala izdašnu količinu. Tih 15ml će vam potrajati jako dugo.


Ko što sam rekla, ambalaža je od recikliranog materijala, tubica je vrlo lagana i praktična. Proizvod sam istiskivala direktno iz tubice na okoloočno područje. Doziranje proizvoda je jednostavno jer je tubica mekana i nije teško istiskivat kremu.

Krema je bijele boje, srednje guste teksture i ima vrlo blagi, voćni i slatkasti miris. Meni se miris baš sviđa, ali brzo nestane s lica. Krema se lagano razmazuje i poprilično brzo upije, ali to opet ovisi u kakvom je koža stanju. Moje okoloočno područje je baš jadno, suho i već su mi se pojavile prve borice, inače, imam 26 godina. :(


Ovu kremu sam koristila i u jutarnjoj i u noćnoj njezi. U početku bi mi koža instantno upila ovu kremicu, ali kako sam ju dulje koristila, to mi se sporije upijala. Što će ga reći da mi je malo ublažila suhoću kože. Krema vraća koži osjećaj elastičnosti i daje joj sjaj. Nakon korištenja ove kreme koža mi je mekana i nahranjena, tako da ću ju ponovno kupiti i nastaviti koristiti.
Iako mi u noćnoj njezi treba nešto gušće i bogatije jer očito zalazim u godine. XD



Zaboravila sam spomenuti da je ovaj proizvod veganski.

Osim ove okoloočne s crnim ribizlom, isprobala sam i onu s crvenom djetelinom. Ako vas zanima, ona s crvenom djetelinom je nešto laganija, nema miris i dosta brzo se upija.
Osobno mi je bolja ova anti-age s ribizlom jer puno bolje odgovara zahtjevima moje kože.
Ukoliko želite kremu koristiti ispod make upa, možete bez problema jer šminka jako lijepo sjeda na nju.

Dolje na fotki možete vidjeti sastojke. Oni koji su označeni s jednom zvjezdicom su s prirodnim mirisima, dok su oni s dvije zvjezdice iz biološkog uzgoja.


Sve u svemu, volim ovu kremicu i nastavit ću ju kupovati za dnevnu njegu. Ako imate preporuke za kakvu bogatu i hranjivu noćnu anti-age kremu, pišite. :)
Isprike na lošim fotkama, ovo sam fotkala sa starim fotićem.

Koje proizvode vi koristite za okoloočno područje? Jeste li isprobali štogod od bi good proizvoda?

Green 💋

2 komentara:

  1. lrp tester kremice u tubi imam za to :) i neku iz prirodne kozmetike i super su mi :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Koristila sam bi good serum za lice, bila sam jako zadovoljna s njim ali nema ga više u ponudi. S kremama za područje oko očiju već godinama vodim bitku, od svake mi suze oči. Najzadovoljnija sam s Thalgo collagen roll on-on, u formi je gela, ujutro divno hladi i osvježava.

    OdgovoriIzbriši