četvrtak, 18. siječnja 2018.

LOV cosmetics tekući ruž


U današnjem postu tipkam svoje dojmove o LOV cosmetics tekućem ružu. Za sve one koji ne znaju LOV je novi brand Cosnove, koja drži i Essence i Catrice. Ciljana skupina za LOV brand su žene 30+, što naravno ne znači da i mi malo mlađe koke ne smijemo probat. Pošto sam posljednjih nekoliko mjeseci opsjednuta tekućim ruževima, morala sam si kupiti i ovaj.

Ruž dolazi u plastičnom mat pakiranju, na dnu ambalaže možete vidjeti o kojoj nijansi se radi, iako nije vjerni pokazatelj same nijanse. Većina LOV proizvoda je jako čvrsto napravljena i izgledaju baš luksuzno, dok ovi ruževi po meni ne izgledaju pretjerano luksuzno. Ne smeta mi to pretjerano, ali eto, voljela bi da im je pakiranje "luksuznije", recimo ko njihovim rumenilima. Njih dok uzmete u ruke imate osjećaj da držite high end proizvod, a ne drogerijski.




Cijena ovom ružu je 69,90 kuna i može se kupiti u Muller i dm drogerijama. Dolazi u količini od 6ml i potrebno ga je potrošiti u roku od 36 mjeseci. Ovim putem želim pohvaliti LOV brand jer su ruževe zaštitili folijom pa možete kupovati bez straha da ih je netko otvarao prije vas.

Ruž ima spužvasti aplikator koji je vrlo precizan te se ruž može bez problema nanijeti na usne. Vrlo je pigmentiran i poprilično guste teksture, dovoljan je jedan sloj. Ravnomjerno se nanosi, ne ističe suhoću usana, niti se uvlači u borice. Boja ovog ruža je vrlo intenzivna, odmah vam upadne u oči. Naziv nijanse je 760 Provocative Confidence, mislim da mu je naziv pun pogodak.

Nijansa je fuksijasto-malinasta s plavim podtonom, što je odlično jer zubi neće izgledati žuto. Smatram da bi ova nijansa odgovarala svim tonovima kože. Stavljam vam fotku swatcha koji nije baš najvjerniji onome kak izgleda uživo, ali eto, vrijeme me nije služilo kod fotkanja. Uživo je više fuksijasti, nego crveni, kak mi je ispao na fotki. Fotke na usnama vjernije prikazuju samu nijansu.


Odmah po nanošenju završetak ruža je vrlo sjajan, s vremenom taj sjaj blijedi i ruž se pretvara u vrlo, vrlo suptilni semi mat. Ako očekujete mat boju, od ovog ruža ju nećete dobiti. Treba mu otprilike sat vremena da se pretvori u taj slabašni semi mat završetak.

Ruž se u početku preslikava na čaše/šalice/hranu/beštek, nakon nekog vremena se prestane preslikavati. Na usnama izdrži 5 sati, više-manje. Preživi pića i neki sitan obrok, poput peciva ili tome slično. Ukoliko jedete jušni ili masniji obrok, izblijedit će s usana. Dobra stvar je što nestaje/blijedi ravnomjerno i za sobom ostavlja popriličan stain. Meni se usne sviđaju i s tim stainom pa ga nekad ne popravljam. Ukoliko želite popravljati, budite vrlo oprezni jer će vam "krvariti" preko rubova usana i to ne izgleda privlačno. Napominjem da inače ne "krvari" preko rubova, to se događa samo ako se popravlja/nadograđuje. Ako želite spriječiti "krvarenje" savjetujem vam da usne obrubite nekom olovkom.


Na usnama je vrlo lagan i moje usne ne isušuje. Može se skinuti i običnom micelarnom, ali onda moram jače pritisnuti i više puta proći blazinicom po usnama jer u suprotnom ne silazi dolje.


Ima vrlo blagi miris, gotovo neprimjetan i to onaj kakav su imali ruževi naših mama. Mene je taj miris instantno vratio u djetinjstvo i one dane dok sam potajice krala maminu šminku. Isprva sam mislila da će mi smetati taj miris jer sam navikla da većina tekućih ruževa ima slatkasti miris vanilije ili nekih kolačića, ali eto, miris me vraća u djetinjstvo i odmah mi je toplije oko srca.


Sve u svemu sviđaju mi se i ruž i nijansa i u posljednje vrijeme često posežem za njim. Doduše, imam zamjerku na nedostatak mat završetka, ali preživi se i to.

Jeste li isprobali nešto od LOV cosmetics branda? Ako jeste, što i kako ste zadovoljni?
P.S. Sudjeluješ li u DARIVANJU?

Green 💋

Broj komentara: 5: