ponedjeljak, 3. rujna 2018.

Nuxe Bio Beaute maska za lice


Danas nekoliko riječi o Nuxeovoj poslastici, koju bi trebali isprobati, ako ste ljubitelj preparative i finih i mirišljavih stvari.

U naslov sam stavila Nuxe Bio Beaute maska za lice, iako je ispravan naziv Nuxe detoksicirajuća maska za lice s vodicom organske naranče, puno previše toga za izgovoriti, a kamo li tek napisati pa će ostati na "Nuxe maska".

Nuxe maska za lice dolazi iz Bio Beaute linije, koja je meni posebno privlačna, iako, ako ćemo iskreno, 90% Nuxe proizvoda mi je veoma privlačno, bez obzira iz koje linije dolazili.

Kad sam već krenula s linijama iz Nuxe radionice, Bio Beaute je dostupna u dm drogerijama, što je odlično jer prije kupnje možete probati testere. Nisam sigurna je li Nuxe stigao u sve dm poslovnice, ako kojim slučajem nije, Nuxe proizvode možete kupiti preko nekoliko online parfumerija, a isto tako i online ljekarni, samo neke od njih koje mi padaju na pamet su Sophia.hr, online ljekarna Coner, Notino online parfumerija i sl, samo treba malo proguglati.




"Ova jedinstvena detoksicirajuća maska bogata vitaminima je pravi spas za umornu kožu bez sjaja. Zahvaljujući vodici organske naranče te ekstraktu cvjetova organske mirte, dubinski detoksicira kožu, dok esencijalna ulja naranče, limuna i tangerine pročišćavaju površinu kože, ostavljajući ten čistim, osvježenim i sjajnim."Cijena detoksicirajućoj maski je 149,90 kuna i dolazi u količini od 50ml te ju je potrebno potrošiti u roku 6 mjeseci od otvaranja. Nemojte se brinuti ako ju slučajno ne stignete potrošiti u tom roku, ni ja nisam uspjela potrošiti za 6 mjeseci jer ju ne koristim svakodnevno. Po proteku 6mj nije promijenila ni miris, ni teksturu, tako da je bila i dalje dobra za koristiti, ako vaša slučajno promijeni nešto od navedenog, onda ju bolje bacite jer nije sigurno koristiti. Proizvođač navodi da ju je potrebno nanositi u debljem sloju pa ako nećete biti štedljivi, onda ćete ju sigurno potrošiti i prije roka.

Maska se može koristiti jednom, do dva puta tjedno, meni je nekako u navici samo jednom tjedno jer imam neki svoj raspored korištenja maski/pilinga/umivalica za lice, a i iskreno ne volim pretjerano ribati lice i očistiti ga i od onih dobrih stvari. Maska dolazi u malenoj teglici, koja je plastična. Pakiranje je obično, ali je funkcionalno pa ajde, prolazi, mada bi voljela neki mali dašak luksuza. Također, teglica dolazi zapakirana u kutijicu, na kojoj se nalaze svi podaci koji bi vas mogli zanimati.



Zemlja u kojoj se maska proizvodi je Francuska te Nuxe navodi kako je 99,3% sastojaka prirodnog porijekla i 32,8% svih sastojaka je iz organskog uzgoja, što je meni osobno uvijek lijepo za vidjeti na proizvodu koji često stavljam na kožu. Iako, ako ćemo iskreno, znamo da nije zakonski regulirano što je točno "prirodno" i koliko čega prirodnog i organskog ima u proizvodu, ali nekako želim vjerovati da nam općenito većina bio proizvođača ne masti samo oči, nego da stvarno rade na tome da proizvod bude što je više moguće ekološki i organski. Ali....o tom potom. Dolje možete vidjeti sastojke.



Moje neuko oko bi reklo da su ovo poprilično dobri sastojci i jednako ko što vjerujem Olivalu i njihovim proizvodima, tako vjerujem i Nuxeu. Ovdje mi eventualno parfem djeluje kao nešto što bi moglo iritirati osjetljivu kožu i tokoferol, ako ste skloni aknama i čepljenju pora. Osobno, ovi sastojci meni ne smetaju i moja koža je navikla na njih jer većina proizvoda koje koristim ima ova dva sastojka. Ako je netko bolje upoznat sa sastojcima, slobodno pišite u komentarima i ispravite me ako griješim. :)

Miris ove maske je nešto fantastično, kod svakog korištenja imam osjećaj da stavljam svježe voće na lice, baš mi razbudi osjetila. Najviše osjetim miris naranče, iako su lagano osjetne cvjetno-citrusne note. Sve u svemu miriši božanstveno.



Maska ima tri faze, znači prilikom stavljanja na kožu je želatinaste teksture, nakon trljanja po koži se pretvara u uljnu teksturu i naposljetku dok se pomiješa s vodom, pretvara se u mliječnu emulziju.
Inače, kod mene baš ne funkcionira ova druga faza, odnosno lagano trljam kožu i maska se baš teško pretvara u ulje, stoga nekako to samo lagano obavim i prebacujem se na umivanje vodom. Ako bi trljala toliko dugo da mi se pretvori u ulje, kasnije bi mi koža bila baš crvena i iritirana, stoga taj korak obavim jako lagano. Svejedno mi je puno draže dok se pomiješa s vodom i pretvori u emulziju, prava je divota taj osjećaj na koži.



Maska lagano očisti kožu i pročisti pore, ono za što je namijenjena odlično odradi. Očisti kožu od nečistoća, vraća sjaj i živost umornoj koži i uz sve to, svojim neodoljivim mirisom razbudi osjetila. Moram priznati da svaki put dolazim u napast malo ju liznuti jer je miris stvarno prekrasan, baš ga morate šnjofnuti da bi znali o čemu pričam. Znate ono kako postoje neki proizvodi koji mirišu umjetno i to se baš jako osjeti, s ovim proizvodom toga nema, doslovno imate osjećaj da mirišete pravo, svježe voće.

Nakon korištenja, moja koža je čista, blistava, mekana i podatna na dodir. Djeluje blistavije i zdravije i zadovoljna sam ovim učinkom. Ako ćete biti u prilici isprobati ovu masku, kažem da joj date šansu.

Jeste li isprobali Nuxe Bio Beaute detoksicirajuću masku za lice ili nešto drugo iz ove linije? Zanimaju me vaši dojmovi i što sve od Nuxea vrijedi probati pa mi pišite u komentarima. :*

Green

2 komentara: