ponedjeljak, 17. prosinca 2018.

Real Techniques Ready Set Glow - Notino

real techniques notinohr

Dragi moji, vrijeme je za još jedan post u suradnji s meni najdražim web shopom Notinom! Danas ću vam pisati svoje dojmove o Real Tecniques Ready Set Glow setu kistova i spužvice za lice.


Prije nego se bacim na detaljnije dojmove o Real Techniques setu, mala ptičica mi je šapnula da se neki od vas bore s idejama za poklone pa sam ja osmislila jednu manju listu ideja, a usput možda netko i od mojih pročita ovaj post pa mi kupi nešto s liste, wink-wink! :D

U ovo blagdansko vrijeme su jako popularni kozmetički setovi, osobno ih sama uvijek škicam i kupujem pa nije ni čudo da je Makeup Revolution izbacio jedan set u suradnji s popularnom youtubericom Soph, Soph x Party Soph set.

Za one koji žele izdvojiti koju kunicu više ili jednostavno želite mami/seki/curi kupiti kultne Lancome proizvode, onda je Lancome Hypnose Volume a Porter set prava stvar za vas.

Da vam nebi pokazala samo šminku, evo par ideja za preparativne proizvode. Burt's Bees je jedan od onih brandova čije me pakiranje uvijek privuče, a i činjenica da imaju odlične sastojke je super. Baš jučer sam kupila jedan njihov balzam za usne i jedva ga čekam isprobati. :) Kao ideju vama, imam ovaj Burt's Bees Care kozmetički set, stvarno ima svašta nešto lijepog u setu.

Još jedan set preparativnih proizvoda je ovaj Elizabeth Arden Ceramide Lift and Firm, koji je dosta povoljan, ako smijem primjetiti.

Tim iz Notina je bio toliko vrijedan da su za sve one koji su bez ideja i nedostaje im poticaja, napravio posebne kategorije u kojima možete pronaći razno razne proizvode i za žensku i za mušku populaciju pod sloganom Najbolji pokloni za sve na jednom mjestu – na Notinu!“
Pokloni za žene  Pokloni za muškarce

Svima želim uspješnu kupnju i da vaši najmiliji osim sreće zbog divnih poklona, budu sretni što imaju divne ljude uz sebe!

Ajmo mi sad na moje dojmove o Real Techniques Ready Set Glow setu, znam da vam svaki put kažem kako volim igre riječima u nazivima kozmetičkih proizvoda, ali eto, moram još jednom reći, super mi je i ovaj naziv!

real techniques set notinohr



Real Techniques kistovi su odavno kultni i koji god sam isprobala, nije me razočarao. Ovaj set je dio limitirane kolekcije i sastoji se od tri kista i jedne spužvice za lice. U Ready Set Glow setu se nalaze okrugli kist, koji je namijenjen nanošenju rumenila/bronzera, fan brush, koji je namijenjen nanošenju highlihgtera, mali čvrsto zbijeni kist, koji služi za blendanje kremastih/tekućih proizvoda i spužvica za lice, koja je posebno dizajnirana za konturiranje i highlightanje lica.

Kistovi su jako lagani, ali se ipak pod prstima osjeti da se radi o visokokvalitetnoj izradi. Cijeli ovaj set je totalno girly. Drške kistova su načinjene od plastike, dok je donji dio drške presvučen nekom vrstom gume, tako da kist ne isklizne iz ruke i stvarno je lakše rukovati, ostali dio kista je sklizak. Na svakom kistu piše za što je namijenjen, vi se toga naravno ne morate pridržavati, barem si ja često za neke kistove nađem različite namjene.

Prefora mi je izgled, kao da su kistovi presvučeni nekom folijom, stvarno se ističu u mojoj kolekciji crno/smeđih kistova. Kistovi i spužvica ne upijaju puno proizvoda u sebe, što je uvijek odlična stvar, vrlo je jednostavno rukovati njima i svi odrade odličan posao na licu.


real techniques multitask cheek brush notinohr

real techniques blush brush notinohr

real techniques bronzing brush notinohr


KIST ZA RUMENILO/BRONZER - iz cijelog seta, ovo mi je najslađi kist. Prekrasnog je okruglog oblika, gustih i mekanih dlačica, koje su vrlo čvrsto zbijene. Kist je nježan i jednostavno kupi proizvod na sebe. Svako rumenilo koje sam nanosila uz pomoć njega se blendalo gotovo samo od sebe. Pošto je puno manji od kistova za rumenilo koje inače koristim, trebalo mi je neko vrijeme da se priviknem na njega. Ovim kistom se proizvod nanosi centrirano, pošto je malen, možete nanijeti proizvod na ciljana mjesta, a ne da završi po cijelom licu. Nitko ne želi biti rumen po cijelom licu, zar ne?


real techniques fan kist notinohr



FAN BRUSH - inače nisam obožavatelj ovakvih kistova, imam dojam da ne znam njima radit. Ovaj kist je mekan, ali više je bockav, odnosno mekan je onoliko, koliko ove sintetičke, čekinjaste dlačice mogu biti. Lijepo surađuje s highlighterima u kamenu i ovo je idealan kist za one koji vole imati prirodan i nenametljiv highlight. Prekrasno raspoređuje highlight i daje prirodan finiš i zdravi sjaj. Ako nanosite highlighter ovim kistom, nema šanse da pretjerate i da se previše sjajite, sve to kist izblenda i ujedini s kožom.


real techniques kist za blendanje notinohr

real techniques blending brush



MALI KIST ZA BLENDANJE - ovaj kist je premeden, malecni, sav zbigecani. :D Jako je čvrsto zbijen te je srednje mekoće. Odličan je što se tiče nanošenja kremastih i tekućih proizvoda. Vrlo je jednostavno njime raditi, bez problema se sve izblenda. Doduše moram priznati da ga ja više volim koristiti za nanošenje kompaktinih highlightera, kremaste proizvode ostavljam za prste ili spužvice. Ovo je maleni kistić kojim se ciljano nanose proizvodi i koji maksimalno olakšava blendanje manjih površina.


spužvica real techniques notinohr


SPUŽVICA ZA KONTURIRANJE - ako ste isprobali originalnu Real Techniques narančastu spužvicu i bili njome zadovoljni, onda će vam se ova spužvica još više svidjeti. Dosta je mekša od originalne i ima različite vrhove i oblike uz koje je lakše doći do raznih područja lica. Odlično nanosi i blenda puder/korektor ispod očiju. Spužvica se savršeno slaže s kremastim, tekućim i kompaktnim proizvodima. Ovu spužvicu najčešće koristim za nanošenje tekućih/kremastih highlightera i za blendanje korektora ispod očiju. Iako inače preferiram kistove, ova divotica mi je baš praktična i korisna i iznenadila sam se koliko mi se sviđa jer kažem, cura sam od kistova. Nisam isprobala spužvicu za konturiranje jer ne konturiram lice, ali vjerujem da odlično odradi posao, upravo zbog svog specifičnog oblika.

Ko što sam spomenula, cijeli set je jako kvalitetno izrađen, kistove sam prala već nekoliko puta i niti jednom nije ispala dlačica ili da su izgubili oblik, sve je na svom mjestu ko dok sam ih tek otvorila. Spužvica također nije promjenila oblik i dalje je ko nova, iako je često peri-deri jer mi se u posljednje vrijeme baš sviđa za korektor ispod očiju. Nažalost, ovaj set trenutno nije dostupan na Notinu, ali zato imaju jedan drugi u ponudi pa eto, ako želite možete škicnuti Real Techniques Neon Lights set. Izgleda prekrasno i sve me svrbe prstići za njime!

Volite li Real Techniques kistove, kakvi su vaši dojmovi?

Za sva pitanja stojim na raspolaganju, kissam vas sve!!

Green

Nema komentara:

Objavi komentar