nedjelja, 27. siječnja 2019.

Nuxe multifunkcionalno suho ulje recenzija - Notino

nuxe multifunkcionalno suho ulje notino hr


Od stoljeća sedmog želim ovo suho ulje, doslovno. Ajde ne baš od sedmog, ali stvarno jako dugo si želim ovo ulje, mislim da sam ga čak i stavila na svoju prvu wish listu ovdje na blogu, a blogam skoro četiri godine. Konačno ga imam i ne da sam imala očekivanja od njega, nego sam imala jako visoka očekivanja, jesu li ispunjena, saznajte čitanjem!

Nuxe za ovo ulje kaže ovako: "Čarobna formula kultnog suhog ulja pretočena je u zavodljivu bočicu s čak 7 dragocjenih biljnih ulja i vitaminom E. Nastalo u želji da kao 1 jedinstveni višenamjenski proizvod zadovolji potrebe svake žene, od glave do pete, Huile Prodigieuse već 25 godina očarava milijune žena diljem svijeta, a od sada u novoj, još boljoj formuli s dragocjenim Tsubaki uljem te arganovim uljem..."

Do sad sam isprobala samo par Nuxeovih proizvoda i nekima sam bila oduševljena, nekima manje, ali sve u svemu, Nuxe mi je jako privlačan. Ja vam tako imam par brandova koji me posebno privlače i želja mi je isprobati 80% njihova asortimana. Kad smo kod asortimana Notino ima hrpu stvari od Nuxe kozmetike, ne moram vam posebno napominjat da često imaju akcije i možete kupiti super proizvode jeftinije nego igdje i da, ništa nije fejk, ko što ljudi vole spekulirati.

Nuxe suho ulje dolazi u staklenoj bočici, koja je prozirna, doziranje mu je na špricu, ko mali parfemčić. Bočica je čistih linija, sa zlatnim čepom na vrhu kojeg je otisnut njhov logo, pakiranje je jednostavno, a profinjeno. Francuska je zemlja proizvodnje i rok trajanja suhom ulju je 12 mjeseci po otvaranju.

nuxe suho ulje notino hr

Pošto je ovo suho ulje, bez problema se dozira na ovu špricu, nekad raspršivačem špricam direktno na lice, a nekad prvo u dlan pa onda razmazujem po licu, funkcionira jednako dobro na oba načina. Na Notinu su dostupne dvije količinske verzije Nuxe suhog ulja, od 50 ml i 100 ml, moja verzija je od 100 ml. Između ostalog, u ponudi su još i Nuxe Huile Prodigieuse Or (to je ono sa šljokicama) i Nuxe Huile Prodigieuse Riche, koje je namijenjeno za izrazito suhu kožu.

Nuxe Huile Prodigieuse je multifunkcionalno suho ulje i namijenjeno je svim tipovima kože. Jako volim ulja u njezi ne samo kože, već i kose. Već neko vrijeme su mi ulja u svakodnevnoj rutini i jako mi je drago da mi je došlo i ovo pod ruke jer je fantastično. Znam da još uvijek ima ljudi koji su skeptični oko ulja u njezi i čim im se spomene ulje, odmah pomisle na maščobu. :D Vjerujte, ulja su odličan dodatak njezi, ako niste probali, dajte im šansu, koža će vam se preporoditi, čak i ako imate masnu kožu, da, masna koža također treba dobru hidrataciju, posebice u ovo hladno razdoblje, dok je prisutna dehidracija.


nuxe huile prodigieuse notino hr



Nuxe suho ulje se može koristiti na koži lica, tijela te je pogodno i za kosu. Nisam ga koristila na tijelu jer sam škrtica i za tijelo su mi dobri i obični losioni. :D Za lice biram samo najbolje, a moram priznati i za kosu jer te dijelove tijela volim razmazit. Ovo suho ulje sam probala na kosi, jako sam zadovoljna izgledom kose nakon korištenja. Može se koristiti kao pakung, odnosno da se kosa natopi uljem, a može ga se staviti i mala količina. Probala sam ga na oba načina, znate da ja više volim uljem natopit kosu, držat tako pola dana i onda oprati kosu. Dok sam ga koristila na taj način, kosa je bila nahranjena, lepršava i mekana. Često sam ulje stavljala u maloj količini na suhe vrhove i ljudi moji, kosa toliko dobro izgleda. Odmah dobije onaj, ko iz salona sjaj, kosa se uopće ne zamasti, nego dobije na nekoj jačini i volumenu. Vrhovi izgledaju svježije i punije, a kosa miriši prekrasno. Iako sam zadovoljna kako mi izgleda na kosi, više volim Orofluido ulje za kosu, o kojem sam pisala ovdje. Nuxe suho ulje ipak ostavljam za kožu jer mi je žao trošit ga na kosu.

Ulje se troši nekom normalnom brzinom, nije da ga je potrebno puno za cijelo lice, meni su potrebna tri potiska šprice da natopim cijelo lice i dio vrata uljem. Nuxe suho ulje koristim samo u večernjoj rutini i pokazalo mi se odličnim dodatkom mojoj standardnoj rutini. Ulje se jednostavno razmazuje, lagano klizi po koži, nije teško, niti masno jer je ipak suho ulje u pitanju. Na mojoj koži se poprilično brzo upije te se ujutro budim s prekrasno mekanom i baršunastom kožom, bez imalo viška sjaja.

nuxe suho ulje notino hr

Ovo ulje mi nije začepilo pore i iako neki ljudi govore da ovo ulje pospješuje proces stvaranja akni, meni se to nije dogodilo, a stvarno moja koža je sklona aknama. Ima tako dana, dok sam mrtva umorna i navečer ne odradim cijelu rutinu, nego stavim samo okoloočnu kremu i Nuxe suho ulje i mogu reći da mi je povremeno i to dovoljno za njegu, ne prakticiram to često, al eto, dogodi se. Ulje odlično njeguje kožu, nakon korištenja koža mi je nahranjena i mekana, iako se brzo upije u kožu, za sobom ostavi zaštitni film i stvarno je odličan dodatak kremici i serumu. Obožavam osjećaj koji mi pruža ovo ulje, znam da njegujem kožu kak se spada i da će mi jednog dana koža biti jako zahvalna. Iako se ne bi reklo, ali sve bliže mi je trideseta i tako panično radim na prevenciji bora da sam krenula sa sve kvalitetnijom kozmetikom, ko što je ovo Nuxe suho ulje. Vjerujem da ću uz pravilnu i ovako bogatu njegu bore odgoditi što je moguće dulje.

Još bih vam htjela spomenuti prekrasni miris Nuxe suhog ulja, ako ste ikad isprobali Olival čarobni piling gel za tijelo i svidio vam se miris, onda morate isprobati i Nuxe suho ulje, gotovo da imaju identičan miris, jedino suho ulje ima zericu slatkastiji miris. Obožavam taj bogati voćni miris, nije nametljiv i jako je ugodan i umirujuć. <3

nuxe suho ulje recenzija notino hr


Sve u svemu, ovo ulje me kupilo gotovo na prvi maz, odlično je kod hidratacije kože i kose, lagano je, ne čepi pore, niti stvara nered na licu. Pruža odličnu njegu i ima famozni miris i meni je ovo više nego dovoljno da ga nastavim koristiti godinama, s razlogom je kultno i ono najbitnije, moja koža ga voli i zahvalna je dok se mackam njime. :)

Jeste li isprobali ovo suho ulje ili neku verziju ovog ulja od Nuxea, kakvi su vaši dojmovi?

Green

Broj komentara: 8:

  1. I meni je ovo ulje već dugo na wish listi i obavezno ću ga probati.Hvala ti na recenziji

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš ga ubrzo skinuti s liste. 😊 Hvala tebi na čitanju!

      Izbriši
  2. Sasvim slučajno otkrila sam da mi se Nuxe ulje puno bolje "upije" u kožu kada ga nanesem na mokru kožu ili kada ju pošpricam termalnom vodom...neznam kako ni zašto ali koža bude još mekanija tako sa njim..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam probala tako jer ga ja nanosim kao zadnji korak, nakon kreme. 🙂

      Izbriši
  3. Odlična i detaljna recenzija. Naravno da ga želim (i ja od 7. st. hahaha).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti 😊 držim fige da ga čim prije isprobaš jer je super.

      Izbriši
  4. Za sad sam probala jedino Olival zlatno ulje smilja koje mi je super prek zime, ali i Nuxe me već duže privlači :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su oba super, iskreno ne znam koje mi je bolje i draže. 😁

      Izbriši