nedjelja, 18. studenoga 2018.

Još jedna Wish lista - Mean Green Queen


Prošlo je previše vremena od posljednje wish liste na mom blogu, stoga mislim da je pravo vrijeme za novu. :)
Inače u ovakvim postovima pišem di se koji proizvod može kupiti i po kojoj cijeni, ali ovaj put neću jer bi me mogao šlag srefiti dok bi vidla sve cijene na okupu. :D Najbolje da mi krenemo lagano na wl, neću puno pisat, tak da se u miru možete diviti fotkama proizvoda.


Becca highlighter mean green queen
Becca highlighteri su jako hvaljeni i normalno da onda i ja želim jedan, mislim da ću si kupiti mini verziju jer mi se još nikad nije desilo da sam dotakla pan nekom highlighteru.

BH cosmetics set kistova mean green queen
Već imam jedan set BH Cosmetics kistova, ali je krajnje vrijeme da si kupim novi i malo obnovim arsenal. Inače fotke za ovaj post imam već mjesecima i zaboravila sam da sam uvrstila ovaj set i eto me danas, šopingiram na BeautyBayu i kupim si BH set kistova, ali malčice drugačiju verziju od ove na fotki. To samo znači da nisam impulzivno spremala fotke za wl, već sam promišljala što mi stvarno treba i što stvarno želim. :D

Zoeva 228 Luxe crease kist mean green queen

Sigma E25 Blending Brush mean green queen
U listu želja sam uvrstila još par kistova, kronično mi fali kistova za blendanje sjenila, a nema boljih od Zoeva i Sigma kistova, dalo bi se tu još nabacat razno raznih kistova, ali ne želim predug post i prazan novčanik.

Estee Lauder Double Wear puder mean green queen
Svi hvale ovaj Estee Lauder DW puder i što ga više gledam, sve mi je privlačniji, mislim da je krajnje vrijeme da si kupim i jedan HE puder. Dolje stavljam još fotki pudera koje si želim, samo još nisam odlučila hoću li kupiti svaki od njih ili samo jedan/dva. :D

TooFaced Born This Way puder mean green queen

Urban Decay Naked skin tekući puder mean green queen

Urban Decay All Nighter mean green queen

toofaced natural paleta mean green queen
Već dugo vremena zaljubljeno gledam u ovu ljepoticu, nisam još isprobala niti jedan TooFaced proizvod, ako si ju kupim, mislim da će itekako biti korištena.

hourglass rumenilo mean green queen
Još jedan jako hvaljeni brand je Hourglass, njihova pakiranja djeluju jako luksuzno, a i cijene su im tome prilagođene, tako da mislim da ću i od ovog branda kupit mini verziju.

I za sam kraj ove wish liste stvaljam ruževe i to redom, Jeffree Star, od njega čak i znam koje nijanse želim. Želim si Mannequin, Calabasas, Watermelon Soda, Rose Matter i Androgyny. Naručila sam se Mannequin pa ću vidjeti kakva mi bude, možda me ne oduševi pa ne kupim više niti jedan, opet, novčanik bi mi bio sretan da bude tak. Uz Jeffrejeve ruževe želim i MAC tekući ruž, Revlon su mi također privlačni, Stila, Thebalm i TooFaced. Na listi ima najviše ruževa, a proizvod su koji zapravo najmanje koristim. #logika

jeffree star tekući ruž mean green queen

MAC Retro Matte tekući ruž mean green queen

revlon mat ruž mean green queen

Stila Stay All Day Liquid Lipstick mean green queen

thebalm tekući ruž mean green queen

toofaced melted matte mean green queen

I to bi bilo to za ovu wish listu, reklo bi se "samo najnužnije."

Ako ste propustili ostale wish liste ili možda želite vidjeti koliko sam dobra u križanju stvari s popisa, bacite oko na linkove koji će vas odvesti na prijašnje wish liste.

LINK 1
LINK 2
LINK 3
LINK 4
ANTIWISH LISTA

Što je na vašim listama želja, pišite mi, možda dobijem dodatnu inspiraciju! :D

Green

Broj komentara: 8:

  1. Nije kozmetika u pitanju😀Lorealova steampod pegla za kosu i Remington big curl uvijač ili cik-cak pegla

    OdgovoriIzbriši
  2. Lipa wl, sviđa mi se ��
    Ruževi mi se čine tako neodoljivi pa jedva čekam recenzije ����

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hihii i ja jedva čekam isprobat sve i naravno pisati recenzije. :)

      Izbriši
  3. Uuu lijepo!
    Tekući ruževi su mi uvijek na WL :D njih zaista svaki dan i koristim.
    I meni je, između ostalog, ova Too faced paleta na WL.
    p.s. sada je Too Faced na CultBeauty-ju snižen 30% pa škicni. (ja već naručila par stvari :D)
    Trenutno već očajna čekam da bude dostupna paleta za lice od Benefita, gdje su rumenila, Hoola itd.
    To mi je već neko vrijeme na listi.
    Ali sakupila bih ja tu još hrpu stvarčica. :)

    Pozz
    Marina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moram priznati da baš nisam dobra u potrošnji ruževa, ali ih volim kupovati i diviti im se. :D Joooj, već sam previše potrošila ovaj mjesec na kozmetiku, dotući će me ovi popusti. XD Ako mislim na dobru paletu od Benefita, bila je prije dostupna na Douglas web shopu, možda ju opet uvrste, ako nije limitirana kolekcija.

      Izbriši
  4. Preedivna wishlista! Na mojoj je toliko toga da ne znam otkuda početi no pri vrhu želja mi je isprobati Jefree Star kozmetiku :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Uff zazubice su mi krenule od ove wishliste! :) Puno toga sa nje i ja želim isprobati, pogotovo Hourglass rumenila i pudere u kamenu i razne tekuće ruževe. Nijanse koje si ti ovdje stavila su mi divne i nikada mi nije dosta ruževa. :)
    Karmen

    OdgovoriIzbriši