nedjelja, 24. veljače 2019.

Guerlain La Petite Robe Noire - Notino

guerlain la petite robe noire notino hr


Danas vam tipkam dojmove, o jednom dragulju koji sam nedavno velikodušno udomila u svoju make up kolekciju. Ko što vidite iz naslova, radi se o Guerlain La Petite Robe Noire toneru za lice i usne.
Već dugo vremena škicam ovu ljepotu na Notino web shopu i konačno je moja! Ako vam nije jasno kakav je ovo proizvod, dopustite da objasnim. :D Znači radi se o višenamjenskom proizvodu, koji je dva u jednom, rumenilo i tekući ruž za usne.

Guerlain La Petite Robe Noire toner za usne i lice dolazi u totalno girly ambalaži, prave barbie, pomalo kričavo roze boje. Bočica je staklena, dok je čep plastičan. Možda ću zvučati razmaženo, ali za totalni luksuz su mogli staviti i stakleni vrh na čepu, ali ajde, ipak je ovo nešto jeftinija linija Guerlain proizvoda. Kako god, izgleda jako lijepo i bočica se definitivno ističe na mojoj komodi. Inače, bočica dolazi zapakirana u kutiju na kojoj su sve opće informacije, poput one da se treba potoršiti u roku 12 mjeseci po otvaranju. Dolazi u količini od 8,5 ml, što moja malenkost ne može potrošiti jer svaki dan posežem za drugim proizvodima.

guerlain la petite robe noire toner za usne lice notino hr


Pogledajte samo ovu divotu od bočice, dok se primi u ruku osjeti se težina bočice i kvaliteta izrade. Proizvod se dozira običnim aplikatorom, koji izgleda poput onih u lakovima, ali naravno, puno je mekši i namijenjen je za lice. Prvi put dok sam svom dragom pokazala ovaj proizvod, mislio je da se radi o parfemu ili laku za nokte, a iskreno, bočica totalno tako izgleda. Meni samo još jedan plus jer znate koliko obožavam lakove za nokte.

guerlain toner za usne lice notino hr



Na aplikatoru dolazi pozamašna količina proizvoda pa ja lagano obrišem dio proizvoda o rub bočice, doslovno ko i s lakom za nokte. Aplikator je sintetički i vrh mu je oblo rezan. Čim se otvori bočica, osjeti se intenzivan voćni miris, miriši po onim slatkim bombončićima. Na licu i usnama taj miris ne ostaje dugo, osjeti se samo kod apliciranja. Meni se miris sviđa i ne smeta mi, iako je malo intenzivniji. Proizvod je dosta tekuć i rijedak, ali neka vas to ne zavara jer je pigmentacija odlična.


guerlain toner za lice notino hr

guerlain lip cheek toner notino hr


Moja nijansa Guerlain tonera za lice i usne je 002 Pink Tie i ovo je zaista prava roza boja. Ako me pratite na instagramu, znate da malo i previše volim rozu boju, stoga nije ni čudo što sam si dugo željela ovaj proizvod. Nek vas ne zaplaši što je ovo barbie roza boja, na licu izgleda toliko prekrasno. Osvježi lice i definitivno ne izgleda umjetno ili nakaradno. Prekrasno se stopi s kožom i mislim da bi prekrasno stajala većini tonova kože. 

Lagano se blenda, isprva sam ovaj proizvod blendala prstima, ali to mi je bilo previše posla pa sam se prebacila na nanošenje i blendanje beauty spužvicom. Moram priznati da na taj način ovaj proizvod najbolje funkcionira. Naime, znalo mi se dogoditi dok bi blendala prstima, da prejako stisnem ili povučem proizvod po koži i onda bi toner za sobom povukao i puder i onda bi ja lijepo hodala flekava jer bi mi s određenih dijelova kože nestalo i pudera i tonera, tako da i vama savjetujem da je najbolje nanositi i blendati spužvicom. Proizvod se brzo suši, tako da morate biti brze i spretne ruke da ga lijepo nanesete. Suši se u satin završetak, ali ko što sam napomenula stopi se s kožom. Dolje sam vam stavila swatcheve, možete vidjeti kako izgleda dok se tek nanese i kako izgleda dok ga se pokuša obrisati. Vidi se trag gdje je bio swatch.

guerlain la petite robe noire swatch notino hr
guerlain toner za usne lice recenzija notino hr

Zalijepi se za kožu i ne mrda dobrih 4 do 5 sati, nakon toga počinje lagano blijediti i nestajati s kože. Ovo nije nikakvo čudo za jedan tekući i višenamjenski proizvod, tako da mu ja ne zamjeram to. Može izdržati radni dan na licu, ali pred kraj radnog vremena poprilično izblijedi. Ovaj proizvod je nadogradiv, ali oprezno njime, ja sam prvi put pretjerala i stavila sam ga ko klaun prije nastupa u cirkusu. Možete vidjeti kako divno osvježi lice i iako se radi o ovako rozoj nijansi, pruža prirodni izgled i lijepu dimenziju licu.

guerlain pink tie recenzija notino hr


Što se tiče nošenja na usnama, jako je ugodan, brzo se suši. Ne isušuje usne, naprotiv jako je ugodan, doduše, prvih desetak minuta je ljepljiv na usnama, ako ga stavite više od jednog sloja. S jednim slojem nema nikakve ljepljivosti. Osobno, na usne ga nanosim u dva sloja jer na taj način dobijem željenu pigmentaciju. Usnama pruža divni roskasti i prirodni izgled. Na usnama izdrži dva do tri sata, nakon toga počinje lagano nestajati. Preživi pića i neki nemasni obrok, ako jedete masno, pobrisati će se s unutarnjeg ruba usana. Ko što sam rekla, brzo se suši, tako da nemate brige da će vam se razmazati preko ruba usana. Ako slučajno liznete ovaj proizvod s usana, osjetit ćete slatkasti i ugodni okus, naravno, ne savjetujem vam da ga jedete, ali je ugodno osjetit nešto fino, a ne poput nekih ruževa, od kojih vam pozli ako slučajno obližete usne nakon nanošenja. Na usne ga nanosim direktno aplikatorom i razmažem prstima.

Sad ću biti malčice smiješna, ali dok koristim ovaj proizvod totalno se osjećam ko one pariške dame, koje odaju dojam da je sve tako jednostavno i effortless. Ono sad ću se malo našminkat prstima i sve to razmazat i izgledat ću totalno svježe i prekrasno. #tréschic


guerlain pink tie swatch notino hr


Prilikom apliciranja na usne i obraze, prisutan je osjećaj hlađenja i laganih trnaca na usnama. Trnce ne osjetim na obrazima. Mislim da će mi ovo hlađenje biti itekako privlačno u ljetnim mjesecima, a zamislite samo ovu nijansu na preplanuloj koži, jedva čekam!

Jeste li isprobali koji Guerlain proizvod ili možda čak ovaj toner za usne i lice? Kakvi su vaši dojmovi?


Green

4 komentara:

  1. Nisam još ništa probala ali izgleda mi super

    OdgovoriIzbriši
  2. @Silvana Žderić, stvarno je super, baš mi je drago da ga imam u kolekciji. <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Ajme, ovo zbilja izgleda odlično. Sad si me zainteresirala 😄

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da jesam jer je ovo stvarno jedan mali slatkiš. :)

      Izbriši