utorak, 26. ožujka 2019.

Nyx Soft Matte & Lip Lingerie Glitter ruževi - Notino

Nyx ruzevi za usne recenzija Notino hr


Danas na rasporedu za vas imam recenziju Nyx Soft Matte ruža za usne u nijansi Antwerp i Nyx Lip Lingerie glitter sjajila za usne u nijansi Euro Trash. Nedavno je Notino u svoju ponudu uvrstio i Nyx proizvode, što je meni došlo ko "naručeno" jer nikad ništa nisam isprobala od Nyxa, a bila mi je želja.

Nyx je jedan od onih brandova koji se predstavlja kao profesionalni make up, srednjeg su cjenovnog ranga i velika većina njihovih proizvoda je vrlo visoke kvalitete, ako je sudeći po brojnim pozitivnim recenzijama na netu.

Za početak ću se baciti na onaj proizvod koji me oduševio, naravno to je soft mat ruž, rijetki su petki dok ja posežem za sjajilom za usne, doduše u posljednje vrijeme sve više i više, ali i dalje go to su mi mat ruževi. Sad se pitate pa što sam si onda uzela sjajilo, e sad...nikad nije pametno u žurbi naručivat, je li tako, svi to znamo i ja to znam, ali eto, ovaj put sam tako napravila i zabunom naručila sjajilo. :D U moju obranu za Euro Trash nijansu, odnosno cijelu Glitter Lingerie liniju sam mislila da se radi zapravo o ruževima koji se trljanjem usana pretvaraju u gliteraste, znate ko oni Ciate ruževi, e pa ispalo je da sam krivo mislila. :D  Nego, ajmo na nijansu Antwerp.


Nyx Soft Matte su jedni od OG tekućih mat ruževa, sjećam se dobrih, starih dana, dok su blogovi i blogerice bili na vrhuncu, tamo negdje 2015e, ovi ruževi su se toliko hvalili i bili su često spominjani u blogosferi. Malkoc mi fali to staro vrijeme blogova i ovaj ruž mi pomalo izaziva sjetu. Nemojte me držati za riječ, ali mislim da su kod nas tekući mat ruževi, koje smo imali među prvima u ponudi, bili upravo ovi od Nyxa.

Nyx ruž dolazi u klasičnoj tubici, jednostavnih linija, donji dio prikazuje kakva je nijansa, iako nije vjerni pokazatelj stvarne nijanse, dok je čep crne mat boje. Dolazi s klasičnim spužvastim aplikatorom, koji je mekan i vrlo precizan pa je lagano namazati usne pa čak ih i precrtati, što ja obavezno radim. Ruž dolazi u standardnoj količini od 8ml i potrebno ga je potrošiti u roku 18 mjeseci po otvaranju. Ovaj ruž je cruelty free, ako vam je to važno. Iskreno, draže bi mi bilo da je sva šminka na ovom svijetu cruelty free, ali ne želim ulazit previše u te vode jer iskreno, bilo bi licemjerno od mene... Svaka čast ljudima koji kupuju samo od cruelty free brandova.


Nyx Soft Matte Antwerp swatch Notino hr


Na Notinu možete pronaći brdooo Nyx Soft Matte tekućih ruževa, preko tridesetak nijansi, ja bi mogla čitavu listu složit koje si još sve želim. Ova nijansa je odlična, izrazito je pigmentirana, dovoljan je jedan sloj ruža za ravnomjernu i potpunu prekrivnost usana. Ruž toliko lijepo klizi po usnama, mousse je teksture te je zbog toga ugodan i lagan na usnama. Nyx soft matte ruževi su u potpunosti mat, ali ne onaj suhi mat, nego nježni satin mat. Ružu je potrebno nekih 5-10 minuta da se u potpunosti osuši. Ispočetka se preslikava na čašu i ostale stvari s kojima usne dođu u dodir. Za test sam dva put prislonila usne na ruku i nakon drugog pokušaja, više se nije preslikavao.

Iako je mat, ne puca na usnama, ali ko i svaki drugi mat ruž, istaknut će suhe dijelove. Savjetujem vam da obavezno napravite piling usana prije nanošenja ovog ruža, ma zapravo, bilo kojeg mat ruža.Trajnost mu je sasvim solidna, uz konzumiranje pića i nekog manjeg i nemasnog obroka izdrži na usnama dobrih 5 sati. Najprije nestaje s unutarnjeg ruba usana pa ga je potrebno popravljati jer ružno izgleda, posebno ovako vibrantna ružičasta nijansa. Mislim da s nekom nude nijansom ne bi bilo toliko vidljivo i izražajno.

Nyx Soft Matte Antwerp Notino hr


Nije težak na usnama, ali nakon cjelodnevnog nošenja, definitivno ga osjetite na usnama, nije jako isušujuć. Potrebno je samo malo balzama nakon što ga skinete i usne su ko nove, znači isušujuć je, ali zbog svoje teksture i lakoće, nije isušujuć ko neki drugi mat ruževi.

Na swatchu izgleda ružičasto s koraljnom primjesom, ali na usnama je totalno vibrantna ružičasta i ja obožavam sve varijacije ovakvih nijansi. Iskreno, kolekcija mi se sastoji od nekolicine nude ruževa i sve ostalo su roze, crvene i mix tih dviju nijansi. Ne želim glumiti lažnu skromnost pa ću reći da mislim kako mi ova nijansa prekrasno stoji, jednostavno mi toliko oživi lice i mislim da bi svim tonovima lijepo stajala, od jako svijelih tonova kože, do bogatih maslinastih. Za ovaj ruž imate moje tople preporuke, stvarno je super za svakodnevno nošenje, zbog svoje ugode, ali ako se ne osjećate sigurno s ovakvim nijansama, definitivno dajte šansu nekoj drugoj, ja znam da ću sigurno kupiti još poneku.


Nyx Soft Matte lagani tekuci ruz Notino hr



Prelazimo na Nyx Lip Lingerie Glitter sjajilo, ono dolazi u visokoj elegantnoj tubici, donji dio je proziran i vidi se o kojoj je nijansi riječ, čep je crne boje i sjajnog završetka. Ne bi vjerovali po izgledu bočice, ali dolazi u količini od 3,4 ml i također ga se treba potrošiti u roku 18 mjeseci po otvaranju.

Ko i većina sjajila, ljepljivo je na usnama i ta ljepljivost ne slabi kroz nošenje. Sjajilo je jako pigmentirano i prekrije usne u jednom sloju, ima izuzetno sjajne čestice koje reflektiraju svjetlost i ja se nekako ne osjećam ugodno s takvim stvarima na usnama, baš mi je žao što to stvarno nije glitter ruž, već u sebi ima sjajne čestice. Te čestice se ne osjete na usnama, bez brige, nikakav glitter se ne osjeti. Na usnama izdrži pristojnih dva sata, uz konzumaciju pića. Po meni je ovo neko prosječno trajanje za jedno sjajilo i to mi je sasvim ok. Preslikava se stalno i nažalost "krvari" na unutarnjim kutevima usana pa tu treba malo pripaziti.

Nyx Euro Trash swatch Notino hr

Sjajilo također ima standardni spužvasti aplikator i ko ružu i ovaj je jako precizan i jednostavno je nanošenje na usne. Sjajilo ne klizi toliko glatko ko ruž i puno je gušće teksture. Sjajilo ima toliko predivan miris po kolačićima od vanilije da mi dođe da ga pojedem. Ruž također ima divan miris po vaniliji, ali moram priznati kako mi je primamljiviji miris sjajila. Miris se samo kratko vrijeme zadržava na usnama i bolje jer bi ja onda stalno bila gladna, a čak ni ne volim jesti kolače. :D

Nyx Lip Lingerie Notino hr


Može se nositi samostalno, ali mislim da najljepše izgleda na sredini usana preko nekog nude ruža. Malo ga nanijeti na samu sredinu usana, a ostatak tapkati prstima po cijelim usnama jer bi malčice čudno izgledalo da su te sjajne čestice na samoj sredini usana ili je to samo moj dojam? Ovo sjajilo zbog brda sjajnih čestica vizualno povećava usne i to mi nekako daje hrabrost da ga ipak samog nosim. Ovo je prava nijansa mesa s brdo srebrnih, plavkastih i čak uočavam zelenkaste čestice, ali se one ipak naposlijetku sve prelijevaju u srebrne čestice. Sjajilo ne isušuje usne, ali nakon što ga pobrišete, sjajne čestice će i dalje ostati na usnama, kao da se zalijepe i ne mrdaju, potrebno ih je ukloniti mlijekom za skidanje šminke ili micelarnom. Ravnomjerno blijedi s usana, tako da nemate brige oko popravljanja, a i zbog same nijanse to nije toliko primjetno.


Nyx Lip Lingerie Glitter Notino hr


Jeste li isprobale koji od ovih proizvoda ili bilo što od Nyxa? Kakvi su vaši dojmovi, imate li mi nešto za preporučiti?

Hvala na čitanju! :**

Green



Nema komentara:

Objavi komentar