nedjelja, 26. svibnja 2019.

Bath & Body Works Sensual Amber - Notino

bath body works sensual amber notinohr



Današnja recenzija se sastoji od dva proizvoda iz Bath & Body Works kuhinje, tipkam vam svoje dojmove o Sensual Amber kolekciji.

Inače Bath & Body Works je dostupan na Notino  web shopu, a u ponudi imaju parfeme i parfemsku njegu za tijelo (losione), sapune i kreme za ruke, svijeće i sprejeve za dom te mirise za aute. Ponuda je stvarno šarolika i mislim da svatko može pronaći miris za sebe. Ako volite svježe citrusne note, Bath & Body Works ih ima, ako želite bogate, senzualne note i to imaju u ponudi, samo treba istražiti.

Koliko sam upoznata, a ispravite me ako griješim, Bath & Body Works je dugo bio nedostupan na našem tržištu, ipak nas tak neki američki brandovi zaobilaze, tako da sam bila jako uzbuđena kad sam vidjela da su proizvodi dostupni na Notinu. Znate ono, dok gledate strane blogere/youtubere i oni hvale ove proizvode, a proizvodi izgledaju jako privlačno, a vi ih nemate gdje kupiti pa ih onda želite još više, e tako je meni bilo prije. Tako da sam stvarno bila uzbuđena što ću konačno moći isprobati njihove proizvode. Hvala Notino timu na ustupanju istih na recenziju. :*

Odmah ću baciti disclaimer, ne želim uvrijediti stučnjake, niti vama odati dojam da se kužim u mirise, ali dat ću sve od sebe, da vam na što bolji način opišem i približim ove proizvode, ko i uvijek, sve će biti lačiki, prosto rečeno iz mog subjektivnog mišljenja/stajališta pa krenimo.

Danas tipkam dojmove o Sensual Amber spreju za tijelo i Sensual Amber losionu za tijelo. Oba proizvoda dolaze u količini od 236 ml, ako vam se ovo čini kao čudna mililitraža, to je zato jer je ovo američki brand i oni svoju količinu iskazuju u uncama (oznaka oz), dakle proizvod sadrži 8 fl oz (fluid ounces), što onda nije čudan broj. :D Hajmo mi prvo na sprej za tijelo.

sensual amber sprej za tijelo notinohr

Bath & Body Works Sensual amber sprej za tijelo dolazi u divnoj visokoj bočici. Bočica je obložena žučkastom folijom i na sebi ima cvjetni uzorak. Izgled bočice me podsjeća na Victoria Secrets  parfeme, doduše njihove bočice su malo zdepastije, ali kužite zbog čega me podsjećaju jedni na druge. Sensual amber sprej ima fini raspršivač, koji špricne taman dovoljnu količinu spreja. Gornje note ovog spreja su: bergamont, divlje bobice, cvijet sukulenta; srednje note: bijela ruža, narančin cvijet, latice lotusa, iris; donje note: jantar, sandalovina, vanilija, pačuli, praline, mošus.

Po svim ovim notama, reklo bi se da je ovo cvjetno-orijentalni sprej, a takvi mirisi mene najviše privlače. Stvarno nisam fan onih osvježavajućih, lavandastih, citrusnih nota i tome sličnih, ako na fotografiji vidim da je parfem u plavim notama, s morskim detaljima i tome slično, nema šanse da ga kupim jer znam da mi se neće svidjeti.

Ovako, sad ću vam iskreno reći kako meni ovaj parfem miriši, miriši mi slatkasto (znam, opis), osjeti se jantar poprilično, ali su tu pristune i slatke cvjetne note. Usporedit ću ga s Orofluido uljem za kosu, kojemu je također jantar jedan od glavnijih sastojaka, znači ovaj Sensual amber miriši nešto tome slično, ali miris je puno teži i senzualniji, onako da vam probudi neka osjetila.

bath body works sprej za tijelo notinohr

Ukoliko dijelite mirise po sezonama, onda bi rekla da je ovo miris za neko hladnije razdoblje jer je ipak nešto teži na koži. S vremenom gubi intenzitet na koži jer ipak je ovo sprej za tijelo pa je manje koncentriran od recimo parfema. Osobno, parfeme ne dijelim po sezonama već po raspoloženju, iako se cijela moja kolekcija sastoji od slatakastih, orijentalnih mirisa pa i da hoću nešto lakše, iskreno, nemam, ali to nije ni bitno. Dakle, ovaj sprej na koži osjetim dobrih tri do četiri sata, što je nekakva standardna izdržljivost za ovakvu vrstu proizvoda. Ako želite da vam miris potraje nešto duže od toga, malo špricnite i na odjeću, tamo se osjeti još i drugi dan od nošenja. Bez brige, ne ostavlja nikakve tragove ili mrlje po odjeći. Miris ovog spreja mi se jako sviđa i rado ga nosim, evo ni nema nam toplih dana pa da bi bio zagušujuć na koži, tak da ispada, ako i dijelite mirise po sezonama, možete ga nositi i u ovo hladno, kasno proljeće.

sensual amber losion za tijelo notinohr

Krenimo na dojmove o Sensual Amber losionu za tijelo, u sebi sadrži shea maslac i vitamin E. Miriši identično ko i sprej za tijelo, samo je losion nešto blažeg i svježijeg mirisa. Oba proizvoda se odlično nadopunjuju jedan za drugim i Bath & Body Works je stvarno odradio odličan posao s ovom linijom. Mislim da bi ipak bilo previše da su oba proizvoda skroz jednakog mirisa. Miris losiona se zadrži koji sat na koži.

Losion dolazi u malenoj, zdepastoj bočici, s vrlo malim otvorom za jedan losion, ali bez obzira na to, doziranje nije problem. Štoviše, ako jače stisnete bočicu, izletit će van dosta proizvoda, losion se brzo troši. Nije testiran na životinjama, što je uvijek lijepo čuti. Sam proizvod je bež-roskaste boje i jako je lijep za fotkanje. :D

bath body works losion notinohr

Losion je rijetke teksture, kakvi i inače jesu, jednostavno klizi po koži i stvarno se jako brzo upija. Kod mene je brzo upijanje ključno jer stvarno mi se neda sjedit u gaćama i čekat da mi se proizvod upije u tijelo. Upije se doslovno kroz pola minute, izuzetno je hranjiv i koža je nakon korištenja mirisna i nahranjena. Dok ga razmazujem u kožu, imam osjećaj ko da razmazujem suho ulje u kožu, ima taj neki suhi osjećaj i to ne mislim na loš način. Definitivno vam preporučam ovaj losion, posebice, ako volite takve mirise i jednako ste nestrpljivi s upijanjem u kožu ko i ja.

Nažalost, sad dok tražim po Notinu, ovih proizvoda više nema u ponudi, izgleda da su se rasprodali, ali, ako vas privlače parfemi na bazi jantara na linku možete pronaći koji su to sve u ponudi. Isto tako, stvarno imaju brdo parfema u ponudi, dok kažem brdo, doslovno i mislim brdo, za svačiji nosić ponešto. Često su ti parfemi sniženi poprilično u odnosu na drogerije, tako da se isplati provjeravati stranicu i čekati popuste, a nekad niti to jer su neki proizvodi općenito jefitiniji nego negdje drugdje.

Jeste li isprobali štogod od Bath & Body Works? Imate li mi nešto za preporučiti?

Hvala vam na čitanju!


Green
Proizvodi su mi ustupljeni na recenziju od strane Notina. što ni na koji način ne utječe na iskrenost ove recenzije.

Nema komentara:

Objavi komentar