četvrtak, 27. lipnja 2019.

MAC Matte Lipstick Taupe - Notino

mac matte lipstick notinohr

Obožavam ove suradnje s Notinom jer mogu isprobati toliko novih stvari koje su mi doslovno godinama na wish listi. Danas vam tipkam svoje dojmove o MAC matte ružu za usne u nijansi Taupe.
Notino je dom stvarno brdo brandova i proizvoda pa tako u svojoj šarolikoj ponudi imaju i MAC proizvode. U kozmetičkom svijetu MAC kozmetika je jako popularna, posebice kod profesionalnih šminkerica i vizažistica. Do sad sam isprobala samo par proizvoda od MAC kozmetike i svaki od njih me oduševio na svoj način. Inače mislim da je MAC kao brand jako popularan i znan po svojim ruževima, između ostalog, jelte. :D

Nijansa koju sam si izabrala za testiranje je pod nazivom Taupe i dolazi iz matte linije, inače na Notinu možete kupiti Mac ruževe iz matte linije, retro matte, frost, satin, lustre, amplified creme, cremesheen, tekuće matte i sjajila. Stvarno je ponuda velika i svatko može pronaći nešto za sebe, od različitih finiša, boja i tekstura, samo treba odabrati, a svi znamo kakve su borbe oko odabira, barem meni, nikad ne znam što bi uzela.


mac notinohr

MAC ruževi su popularni po svom specifičnom izgledu, oblik tubice je poput metka i meni su njihove ambalaže uvijek slatke i posebne i jako lijepo izgledaju na polici s ostalim ruževima. Puno je brandova bilo ispirirano njima i rade slične ambalaže, ali MAC je samo jedan. Ruž je lagan u ruci i zatvara se na klik, tako da nema bojazni da će se otvoriti u torbici. Ambalaža je čvrsta i kvalitetno napravljena. Ovaj ruž dolazi u količini od tri grama.

mac ruz za usne notinohr

Za testiranje sam uzela nijansu, za koju će mnogi reći da je idealna za jesen i zimsko razdoblje i moram se složiti s time. Iako ima dana dok ruževe nosim po raspoloženju pa ako sam raspoložena za tamni ruž ljeti, ja ću ga nositi. Ali svakako moram priznati da je ovo prava jesenska nijansa. Nijansa je smeđa, rekla bi toplo neutralnog podtona, malčice vuče na topli podton, ali ovisno pod kakvom svjetlosti gledate, može se provući i pod neutralni. Ruž ima standarni MAC miris, miriše po vaniliji, mada su moje frendice rekle da njima miriši po čokoladi. Miris je vrlo nježan i ne osjeti se nakon što se nanese na usne.

mac taupe matte lipstick notinohr

Iako je ovo mat ruž, zbog svoje mekane teksture i predivne mazivosti, zapravo ima satin mat završetak, što meni osobno ne smeta. Volim nositi i blaže mat ruževe jer ne isuše toliko usne, a i nisu teški na njima. Ruž toliko jednostavno klizi po usnama, poprilično je pigmentiran, dva poteza po usnama i one su u potpunosti obojane, ravnomjerno se nanosi. Čak ako imate neravan oblik usana ko ja, neće vam biti problem nanositi ovaj ruž, par poteza simo-tamo i ruž je nanesen i izgleda predivno na usnama.


mac taupe notinohr

Ovaj ruž moje usne ne isušuje, doduše, nakon cjelodnevnog nošenja na usnama, osjetim ga, ali smatram da je to normalno. Masne obroke ne preživi, dok neko pecivo/sendvič preživi, odnosno malo se pobriše s unutarnjeg ruba usana. Inače na meni ovaj ruž izdrži pet do šest sati bez ikakvih popravaka. Lagano počinje blijediti s unutarnjeg ruba usana, al nije ga problem popraviti i nadograditi, čak ako ga i ne nadograđujete na usnama ostavi blagi stain i iskreno, nekad ga i tako nosim. Ruž je stvarno divan za nanositi i za nositi, ne krvari preko ruba usana, ne uvlači se u borice, jedina mana mu je što se preslikava, nije kiss proof. Ali tko šiša zaflekanu čašu, dok imate ovako predivnu nijansu.

mac taupe swatch notinohr

Jako sam zadovoljna kako mi stoji, nažalost nemam fotku gdje ga nosim našminkana s brdo bronzera jer tada još ljepše izgleda na licu. U kratkom roku mi je ovo već drugi MAC ruž u kolekciji i sve mi se čini da neće ostati samo na tome. Već pikiram tekuće mat, a morat će pasti i neka ružičasta mat, zna se za kakvima ja najviše posežem. :D

matte lipstick taupe notinohr


Jeste li isprobale štogod od MAC kozmetike, kakvi su vaši dojmovi? Što sljedeće moram isprobati od MACa?


Green

Proizvod mi je ustupljen na recenziju, što ne utječe na iskrenost iste.

Broj komentara: 5:

  1. Obožavam MAC ruževe, no najdraži proizvodi su mi i dalje puderi u kamenu. Nisam našla ni jedan koji im je do koljena! Svakako preporučam!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iskreno, znam da je totalno van pravila šminkanja, ali ja nikad ne koristim pudere za setiranje, nosim mat tekuće pudere, tak da se to meni samo setira. :D Ali, ako ikad promijenim mišljenje, zapamtit ću si preporuku. :)

      Izbriši