ponedjeljak, 28. listopada 2019.

Beauty adventski kalendari 2019.

beauty-adventski-kalendari


Dragi moji, donosim vam popis najaktualnijih kozmetičkih adventskih kalendara, s cijenama, linkovima i svime.
Znam da sam debelo prije adventa i svega, ali neki beauty adventski kalendari su već rasprodani i Ameri nas guraju sa svime pa tako i s ovime. Stoga, ako želite počastiti se nekim kalendarom, to morate napraviti već sad jer dok advent počne, velika većina kalendara će već biti rasprodana. Dosta njih je već sad rasprodano i iskreno, ja sam prvi kalendar kupila već u rujnu.

Najprije ću vam pokazati koji beauty adventski kalendari su dostupni kod nas, u fizičkim trgovinama i online trgovinama pa krenimo.


Prvi koji ću spomenuti je Essence adventski kalendar, cijena mu je 229 kn i dostupan je na Pink Panda web shopu i u Mulleru. Prošle godine sam imala Essenceov i bila sam dosta zadovoljna, ali ove godine neću kupiti jer je nekako na sličnu foru ko prošle godine, ima dosta lakova za nokte i po meni nije baš nešto vizualno očaravajući. Mali tip, ako ćete kupovat u Mulleru, možete iskoristiti popust, ukoliko imate onu karticu za skupljanje bodova, ja sam iskoristila popust na kupnju Misslyn adventskog kalendara.

essence -Advent-calendar-2019-spread-the-magic-advent-calendar


Sljedeći na redu je Catrice adventski kalendar, rasprodan je na Pink Pandi, ali vjerujem da se još uvijek može kupiti u Muller. Nažalost ne mogu pronaći točnu cijenu, ali mi je u sjećanju ostalo da je on nešto mrvicu skuplji od Essenceovog i mogu reći da ima nešto bolje stvari unutra, ali opet, mene nije toliko očarao da bi ga sama kupila.
Catrice-Advent-Calendar-DIY-2019

izvor



Jedan koji me se dojmio i kojeg sam si kupila je Misslyn adventski kalendar, kupila sam ga u Mulleru i puna cijena mu je 229 kn, ali ja sam iskoristila popust od 15%. To je ono što sam rekla, ako imate karticu na kojoj skupljate štambilje kod svake kupovine, možete iskoristit popust, prolazi provjereno. Otvaranje ćete moći vidjeti kroz koji tjedan na mom YouTube kanalu, a imat ću i darivanje pa svakako budite u toku. :D

Misslyn-Adventskalender
izvor


I Douglas ima svog konja za trku, ovo je jedan od povoljnijih na našem tržištu. Puna cijena Douglas adventskog kalendara na njihovom web shopu 189 kuna. Ima dobrih stvari u njemu, ali mi je nekako u rangu Essenceovog, dobiju se gumice za kosu i tako slične stvari, koje mene više ne oduševljavaju u tolikoj mjeri.


Douglas-Collection-Lovely-Advent-Calendar
izvor




Kod nas ima još nekih u ponudi, a to su Nyx adventski kalendar koji košta 379 kn, ima ga na Pink Pandi, zatim Artdeco adventski kalendar, koji košta cca 450 kn, dostupan u Mulleru. L'Occitane ima dva u ponudi, obični koji košta 387,90 kn i premium koji košta 750 kn, oba su dostupna na njihovom web shopu. Iskreno, ovi svi koje sam vam nabrojala, a nisam stavila fotke su meni preskupi i ja ne bi dala te pare jer u mojim očima nisu primamljivi i ne opravdavaju mi tu cijenu. Lush ima u najavi adventski kalendar, ali koliko znam i on će biti malo skuplji. The Body shop također ima jedan ili dva adventska kalendara, koji će biti dostupni u njihovoj trgovini u Arena centru.

Spomenula bi još jedan koji se može kod nas naručiti, opet na Pink Pandi, a to je Makeup Revolution adventski kalendar, koji trenutno košta 339 kn, a inače mu je puna cijena 449 kn. Po meni niti taj ne vrijedi tih novaca, ali svatko ima drugačije razmišljanje i viđenje. Znam samo da je dosta sličan prošlogodišnjem i da se čak dobiju i neki isti proizvodi koji su se mogli dobiti i prošle godine. Njega možete naručiti i s official Makeup Revolution stranice.

MAKEUP-REVOLUTION-ADVENT-CALENDAR-2019

izvor


Prelazimo na vanjsko tržište, koje je debelo iznad našeg, imaju puno bolje adventske kalendare i puno više brandova u ponudi. Neću nabrajat sve koje znam jer će ovaj post otići u nedogled, stavit ću samo one koji su meni poprilično privlačni i za koje vjerujem da će se i vama svidjeti.

Prvi je Asos adventski kalendar kojeg sam kupila još u rujnu, puna cijena mu je 57,14 funti, za naše tržište, znam da je za UK 70 funti, na koju foru je za nas jeftiniji, nemam blage, ali i bolje da je tako. Usput, prolaze i popusti na njega. Moj vam je savjet da za Chrome preglednik instalirate ekstenziju Honey, koja sama traži kodove za popust. Meni je već dosta popusta iskamčila i baš sam zadovoljna njome, free je i koliko sam ja upoznata nema nekih caka, osim možda da prate što kupujemo i kakve su nam kupovne preferencije, ali to mene ne sekira. Uglavnom i njega ću otvarati na YouTube kanalu i bit će i darivanje pa stay tuned tamo. On je po meni jako isplativ i brutalan, reći ću samo da se dobiju stvari poput Clinique okoloočne kreme, Elemis krema, Becca proizvod, Laura Mercier. Ima svašta nešto lijepo i ako ste štedjeli i volite skincare, onda tople preporuke za ovaj kalendar jer se dobije stvarno brdo dobrih i korisnih stvari.

ASOS-Face-Body-Advent-Calendar



Feelunique u ponudi ima nekoliko adventskih kalendara. Imaju svoja dva, veliki s 24 prozora, kojem je puna cijena 94,80 eura i manji s 12 prozora, koji košta 54 eura. Osobno, oba su mi preskupa i niti njih ne planiram kupiti, ali imaju neke stvarno primamljive stvarčice. :D Dolje na fotki je veliki s 24 prozora.

Feelunique-24-Day-Beauty-Advent-Calendar

izvor

Na Feeluniqueu se još može kupiti nekolicina njih, ali svi su nešto višeg cjenovnog ranga. Stavit ću vam samo jedan koji je meni poprilično primamljiv, a to je Nuxe adventski kalendar. Cijena mu je 70,80 eura, ali se može proći jeftinije s kodovima, samo treba naći onaj koji odgovara. Planirala sam ga kupiti pa sam isprobala rade li kodovi na njemu i rade, tako da opet možete proći jeftinije.

NUXE-Beauty-Countdown-Gift Set

izvor


Lookfantastic također ima primamljivi adventski kalendar, ali opet preskup za mene, cijena mu je 89 eura. Ne znam što bi trebalo biti unutra da ja sama sebi mogu opravdati trošenje 700+ kuna, jednostavno mi je to previše.

lookfantastic-Advent-Calendar-2019

izvor

SpaceNK ima također jedan, njegova cijena je ni manje ni više 195 funti. Charlotte Tilbury također ima adventski kalendar za koji isto morate prodati bubreg da bi si ga mogli priušititi, cijena mu je 150 funti i tako, nema baš online adventskih kalendara koji su do nekih pristupačnih 50ak eura, a da se dostavljaju u RH.

Sve u svemu, meni kao ljubiteljici kozmetičkih adventskih kalendara srce zatitra svaki put, dok vidim da i u RH je sve veća ponuda i da se velika većina brandova zaista trudi svake godine osmisliti što bolje kalendare, do prije koju godinu smo imali samo Essence i Catrice, a gle nas sad. Vjerujem da će na godinu ponuda biti još veća i raznolikija. Isto tako, za bilo koji kalendar koji vas zanima što se nalazi unutra, na YouTubeu možete pronaći unboxing videe i odmah procijeniti, isplati li vam se kupiti taj kalendar ili ne. Osobno, prije svake kupnje pogledam videe jer nema šanse da dajem svoje pare za nešto što ne znam što je unutra. Za one koji vole iznenađenja i misle da im nije fora gledat, bacite svejedno okeco, zaboravit ćete do prosinca što je sve unutra, a opet ćete biti sigurni da ne kupujete mačka u vreći.

Nadam se da sam vam pomogla ovim postom. Pišite mi, jeste li kupili koji kalendar i hoćete li?

Pretplatite se na moj kanal tako da budete u toku s otvaranjem beauty adventskih kalendara. Otvarat ću Asos, Misslyn i Yves Rocher i iz svakog kalendara ćete moći osvojiti poneku divnu sitnicu. Jedva čekam otvaranja!!
Hvala vama na čitanju!

Green
*sve su fotografije preuzete s interneta i ispod svake sam stavila izvor odakle je slika preuzeta

4 komentara:

  1. Cijeli koncept ovih adventskih kalendara mi je super, ali su mi cijene generalno poprilično napuhane. Ove godine sam i sama primijetila nekoliko jeftinijih i mislim da ću si morati priuštiti makar jedan kozmetički kalendar! Bravo za post! Nisam znala da Muller uopće ima opciju sakupljanja bodova! 🙌😊

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, neki stvarno dižu cijene u nebesa i onda dok ih usporedim primjerice s ovim Asosovim, nemaju potrebe dizat toliku cijenu, nabijaju maržu do plafona i natrag. Je, je, imaju, čini mi se nekako od proljeća ove godine, imaš malu karticu/knjižicu u koju skupljaš štamblje. Za svaki kupljeni proizvod s odjela parfumerije dobiješ štambilj i onda dok ih skupiš određeni broj, možeš ostvarit popust. Hvala ti! :)

      Izbriši
  2. Hvala što si mi otkrila ovo da u Mülleru možeš skupljati bodove za popust, nisam imala pojma. Što se tiče advenskih kalendara mislim da su im generalno cijene previsoke. To je kao ona fora kada naručujem vjenčani buket skuplji je nego da kažeš da je obični tj.ne spominješ vjenčanje tako i ovo svi trošimo za Božić pa su odma i kalendaru skuplji. Ne planiram kupovati makar me privlači Yves Rocher i L'Occotane

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, mislim da su im te kartice krenule od proljeća ove godine, zgodna je to stvar jer sam evo na Misslyn kalendaru uštedila 30 kn. :) Da, slažem se s tobom, dobro zarađuju na nama, koji smo opsjednuti kozmetikom i ne možemo si pomoći pa kupimo, znaju oni da će se to rasprodat. Yves Rocher imam i jedva čekam otvorit ga, a L'Occitane mi je ipak preskup, tak da neću kupit.

      Izbriši