srijeda, 27. studenoga 2019.

L'Oreal Ultra Matte Les Macarons ruževi

loreal-les-macarons-notino_hr


Ako nešto volim isprobavati, to su onda novi ruževi. O L'Oreal Ultra Matte Les Macarons ruževima sam čitala samo najbolje i jedva sam i sama čekala isprobati ih i vidjeti jesu li zaista tako dobri ko što ih svi hvale.

Prije nego se bacim na recenziju, samo mali info i najava, oko koje sam jako uzbuđena! Notino i ja ćemo na Instagramu uskoro raditi darivanje, moći ćete osvojiti Notino poklon bon u vrijednosti 200 kuna! Vuhu 😁  Za sve detalje i da budete u toku, možete već sad zapratiti @notino_hr i @mean_green_queen. Jedva čekam! Eto, objava je gotova, sad možemo dalje na post.

 Na recenziranje sam si uzela četiri nijanse L'Oreal Les Macarons ruževa i to 822 Mon Caramel, 820 Praline de Paris, 824 Guava Gush i 828 Framboise Frenzy.

loreal-les-macarons-lipstick-review-notino_hr



L'Oreal Paris tvrdi da ovi ruževi izdrže satima i satima na usnama, a ako nešto volim, to je onda dugotrajan ruž na usnama. Les Macarons ruževi na usnama traju doslovno satima, izgledaju netaknuto i nakon osmosatnog radnog dana. Najduže što sam ih nosila je cca 13 sati. U tom periodu sam jela i pila i stvarno nisam pazila na izgled ruža. Uvečer mi je samo mali dio ruža nestao i to na unutrašnjosti donje usne. S nude nijansom to uopće pa ni nije primjetno, s ovim tamnijim i vibrantnijim nijansama je. Dok mi se ruž pobriše s unutranje strane, samo ga ponovno nanesem na te dijelove. Ne bi vam preporučila da ga nadograđujete jer to neće izgledati lijepo. Dakle ovi ruževi prežive obroke, prežive sva silna pića, ja stvarno pijem jako puno vode i čaša/flaša je uvijek kraj mene i bez obzira na sve to, ruževi i dalje izgledaju netaknuto na mojim usnama.

Na mojim usnama Les Macarons ruževi bi valjda i apokalipsu preživjeli. Najdraže kod ovih ruževa mi je što ni nakon obilnog obroka ne moram brinuti kako mi usne izgledaju. Da se razumijemo, ako ćete mrknut masni burek, ruž će u potpunosti nestati s unutarnjeg ruba usana, ali neke srednje masne obroke, juhice i tome slično preživi netaknut. Ruževima je potrebna minutica do dvije da se u potpunosti osuše na mat. Jednom dok se osuše, to je to, ne mrdaju s usana, ne preslikavaju se, niti razlijevaju preko usana.

loreal-framboise-frenzy-ruz-za-usne-notino_hr
Framboise Frenzy

Zbog svoje guste teksture Les Macarons ruževi se ne uvlače u borice usana, niti im pružaju onaj izmučeni i isušeni izgled, naprotiv, zbog svoje gustoće, usnama pružaju plumpy efekt. Usne izgledaju punije, nahranjeno i sve u svemu imaju jako lijepi izgled. Bez obzira na to, nakon cjelodnevnog nošenja, isuše usne i potrebna im je njega. Osobno stavim malo balzama nakon skidanja ruža i usne su mi ko nove. Nakon cjelodnevnog nošenja, ruž možete bez problema skinuti micelarnom otopinom. U slučaju da ruž želite skinuti nakon par sati nošenja, savjetujem vam da ga skidate nekim uljnim čistačem ili mlijekom za skidanje jer oni mogu otopiti ruž, bez da trljate bjesomućno blazinicom po usnama.

Ko što sam rekla, na usnama izdrže satima, sve i jedna nijansa. Ova linija je odlična jer je svaka nijansa jednaka kvalitetom, barem ove četiri koje ja imam. Na Notinu je sveukupno dostupno 9 nijansi i mislim da se može pronaći nijansa za svaki ton kože. Cijena im je 62,05 kn, što je dosta jeftinije u odnosu na drogerije. Od 25.11.2019. do 01.12.2019. traju popusti na Notinu povodom Black Fridaya pa možete na ruževima dodatno uštedjeti još 20%. Dolaze u količini od 7,6 ml i potrebno ih je potrošiti u roku od 24 mjeseca. Sama ambalaža ruževa je jednostavnih linija s nude čepom. Ambalaža je prozirna pa se okvirno možete voditi njome kod odabira nijansi, ali ja vam preporučam da bolje guglate swatcheve jer izgled u tubici i na usnama može varirati. Bacimo se sad na swatcheve ruževa.

Prvi na redu je 822 Mon Caramel, ko što i sam naziv govori, ovo je bogata nijansa karamele, neutralnog podtona i mislim da će ova nijansa većini jako lijepo stajati.

loreal-mon-caramel-notino_hr

loreal-mon-caramel-lipstick-notino_hr

loreal-mon-caramel-ruz-za-usne-notino_hr


Sljedeća nijansa koju imam je 820 Praline de Paris. Ovo je nijansa hladnijeg podtona i ja nisam zadovoljna kako na meni izgleda, tako da sam ju poklonila mami, ona je oduševljena njome. Na fotkama nažalost nikako nisam mogla uloviti realnu nijansu, uživo je nešto tamnija i više se vidi ta šljivasta nijansa, nije ovoliko roskast kakav mi je ispao na fotkama. Dakle, hladna, mauve-šljivasta nijansa.

loreal-praline-de-paris-notino_hr

loreal-praline-de-paris-lipstick-notino_hr

loreal-praline-de-paris-swatch-notino_hr

Pretposljednja nijansa nam je 824 Guava Gush ni njenu punu ljepotu nisam uspjela uhvatiti fotićem. Ovo je famozna nijansa, prekrasna koraljna, zaljubljena sam u nju. Izgleda jako lijepo i oživi cijelo lice.

loreal-guava-gush-notino_hr

loreal-guava-gush-lipstick-notino_hr

loreal-guava-gush-swatch-notino_hr

Posljednja nijansa koju imam je 828 Framboise Frenzy, ovo je prava ljetna, hot pink nijansa s primjesama fuksijaste. Uživo je nešto hladnija i vuče bolje na fuksiju, nego što je to na fotkama.

loreal-framboise-frenzy-notino_hr
loreal-framboise-frenzy-lipstick-notino_hr
loreal-framboise-frenzy-swatch-notino_hr


L'Oreal Les Macarons ruževi imaju odličan aplikator, pomalo srcolika oblika s udubljenjem na sredini. U tom udubljenju se nalazi dovoljna količina proizvoda za moje usne i meni je dovoljno smo jedno umakanje za potpunu prekrivnost usana. Pošto je vrh špičast, ruž se može jako precizno nanijeti i ja bez problema precrtam usne. Svaki od ovih ruževa miriši na poznate Macaronse, ja ih nikad nisam jela, tako da vam to ne mogu potvrditi, ali mogu reći da ruževi mirišu prekrasno. Svaki ruž ima drugačiji miris, ali su svi slatkasti s primjesama vanilije i/ili blagih voćnih mirisa. Za sve vas, koji ne volite mirise na licu, ne brinite, ruž miriše samo u tubici, na usnama se ne osjeti.

Osobno, ja im nisam našla mane, ne zato jer sam ih dobila na recenziranje, nego zato što su sve ono što tražim od ruževa, dugotrajni, mirišljavi, jednostavno se nanose, jednostavno je precrtati usne i ne moram satima brinuti kako mi usne izgledaju. Međutim, moram napomenuti jer znam da neki od vas to ne vole, ovi ruževi su ljepljivi. Nakon što se posuše, za sobom ostave ljepljivost, koja potraje sat do dva, ovisno koliko usnama dodirujete duge predmete (šalice/čaše). Ako ste isprobali Maybelline Super-stay ruževe, znate o kakvoj ljepljivosti se radi. Navikla sam na to i meni ne smeta, nije mi smetalo kod Maybelline ruževa pa mi tako ne smeta ni kod L'Oreal ruževa.

Zaljubljena sam u ove ruževe i mislim da bi bili idealan poklon za ovo blagdansko razdoblje, posebice ako naručite poklon pakiranje na Notinu. Notino će profesionalno zapakirati proizvode u predivnu poklon kutiju, koja je zaista jako čvrsta, ja u svojoj čuvam kolekciju lakova za nokte. Kutija ima i predivnu satensku vrpcu i odaje dojam da ste se baš potrudili kod biranja i kupnje poklona dragoj osobi.

U slučaju da nemate namjeru kupiti ruževe kao poklon, Notino ima posebne odjeljke s idejama za poklone. Ovdje možete vidjeti kakvi se nude pokloni za žene i pokloni za muškarce.

Jeste li isprobali ove ruževe i kakvo je vaše mišljenje o njima?

Hvala vam na čitanju!

Green

*post je nastao u suradnji s Notinom, što ne utječe na moje mišljenje i iskrenost u postu

4 komentara:

  1. Zaljubim se iste sekunde u svaki ruž koraljno breskvaste nijanse, nakon godina i godina isprobavanja i davanja šansi roskastima i mauve nijansama moje lice jednostavno uvijek ima taj neki "mrtvački" ton sa njima dok sa koraljnom jednostavno oživim! Svakako ću isprobati ovaj macaron varijantu u nijansi 824!thx!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Točno tak je i meni, eto neke stvari jednostavno nisu za svaki ton kože, sreća pa ima brdo drugih nijansi koje nam lijepo stoje. :)

      Izbriši