četvrtak, 12. prosinca 2019.

Sigma Beauty Essential Trio Brush set - Notino


sigma-essential-trio-brush-set-notino_hr

Izgleda da mom rozom ludilu nema kraja, evo me počela koristit roze kistove. I to ne bilo koje roze kistove, Sigma Beauty roze kistove.

Za ovomjesečnu recenziju u suradnji s Notinom sam uzela Sigma Beauty Essential Trio Brush set, koji dolazi i s prekrasnom metalnom pernicom.

Sigma Essential Trio Brush set je zapravo putni set mini kistova. Set se sastoji od Sigma F40 kista za konture lica, Sigma E25 kista za blendanje sjenila i Sigma E55 plosnatnog kista za nanos sjenila. Ko što sam rekla, u setu dolazi uska, metalna pernica u koju možete pohraniti ove kistove i nositi ih sa sobom.

sigma-set-kistova-notino_hr



Proizvođač navodi da su ovi kistovi izađeni od ekskluzivnih snitetičkih i antimikrobnih vlakana. Napravljeni su za lako rukovanje, drške su izrađene od drva, ali su premazane s 8 slojeva boje, za što privlačniji izgled kista, ali i za njegovu dugotrajnost.

Najprije ću se kratko osvrnuti na pernicu. Znači, vrlo je lagana pa ju možete sa sobom nositi gdje god hoćete pa čak i u torbici, ako imate naviku nositi kistove sa sobom za popravke tijekom dana. Uska je i ne zauzima puno prostora, ali nije pretjerano visoka, ipak je ovo mini set, doduše, isprobala sam kakvi sve kistovi stanu u nju. Bez problema stanu kistovi standardne veličine, recimo od BH Cosmeticsa kabuki kist za tekući puder ili Noelle obli kist za tekući puder. Međutim, oprezno s kistovima, ako su širi od otvora pernice, morat ćete ih čupati van, provjereno. 😅 Ako ne stavljate unutra Sigmin kist, nego neki standardne veličine, moći ćete staviti samo jedan. Mini set cijeli stane u pernicu. Iskreno, da sad idem na fakultet, točno bi ovu pernicu koristila za penkala i markere.

sigma-notino_hr

Ajmo sad na kistove, započet ćemo s jedinim za lice, a to je Sigma F40 large angled contour. Kao što mu i sam naziv govori, ovo je kosi kist za nanos kontura. Oni su ga nazvali velikim, ali ja se ne bi složila s tim jer je ovo jedan sasvim normalan kist, normalne veličine, ovo se odnosi na čekinje, ne na samu dršku. Što se tiče drške i cjelokupne veličine ovih kistova, očekivala sam da će biti puno manji, no što jesu. Oni su neke srednje veličine i nikako nije problem rukovati njima, osobno mi je uvijek lakše rukovati manjim kistom, nego onima koji imaju dugačke drške. Pogotovo ne volim kistove za oči koji imaju velike drške, s takvim se uvijek mučim biti precizna.

sigma-kosi-kist-notino_hr

Sigma F40 kist je neke srednje težine, lako je rukovati njime. Izrađen je od sintetičke dlake, koja je neopisivo mekana i osobno obožavam ovim kistom prolaziti po licu. Donji, rozi dio drške je drven, ali je premazan bojom i sjajnog je završetka, što odaje dojam da je cijeli metalan, zapravo je samo gornji dio kista metalan. Općenito se vidi da je kist kvalitetno izrađen. Da se vratimo na dlačice, znači iznimno su mekane i neke su srednje gustoće. Nisu čvrsto zbijene, što omogućava lagano blendanje. Kist je kosi i divno prianja uz konture lica. Stvarno mi je milina koristiti ga, njime nanosim bronzer ili rumenilo, a par dana mi je služio za nanos loose pudera po cijelom licu.

sigma-f40-kist-notino_hr

sigma-angled-brush-notino_hr


Prezadovoljna sam njegovom mekoćom, uzima dovoljno proizvoda na sebe i s lakoćom ga blenda. Prala sam ga nekoliko puta i niti jednom nije izgubio dlaku ili oblik, a bilo me malčice strah toga jer nisam do sad imala ovako mekan kist. Od svih, on mi je najdraži i već vidim da će biti u svakodnevnoj uporabi.

Drugi po dragosti mi je Sigma E25 kist za blendanje sjenila. Veličina i kvaliteta drške mu je kao i prethodnom za lice, odnosno sva tri kista su jednake duljine i kvalitete pa se neću opet ponavljati. Što se tiče dlačica na ovom, guste su, rezane oblo, prema vrhu se malo sužavaju, što omogućuje i precizniji nanos sjenila u sam pregib oka, iako je zapravo napravljen za blendanje. Donji dio mu je plosnat, dok je gornji obli i srednje je mekoće. Odličan je kod blendanja sjenila, posebno kod blendanja na mojim malim kapcima. Može se koristiti i za nanos sjenila preko cijelog kapka, samo ga okrenete usporedno s kapkom i srednjim dijelom možete natapkati sjenilo, a s vrhom ga izblendate. Nisam ovo dobro objasnila, trebala bi vam pokazat u videu, u svakom slučaju, može se na više načina iskoristiti, pogovoto ako nemate puno kistova u kolekciji ili su vam baš svi prljavi. Nije najmekši koji sam probala, ali je dobar, jednostavno se čisti, bez problema blenda sjenila, također se ni on ne linja kod pranja. Sve u svemu kvalitetan kist, samo bi voljela da je malo mekši.

sigma-e25-kist-notino_hr

sigma-e25-blending-brush-notino_hr

sigma-e25-notino_hr

Posljednji na redu nam je Sigma E55, kist za nanos sjenila preko cijelog kapka. Plosnata je oblika i jako je obli, još ovako malen, baš je slatki, ko baby Yoda. Doduše, on me najmanje oduševio jer se naprosto najmanje veselim ovakvim kistovima. Volim mekane i mucaste, ovi me ne oduševljavaju jer su praktični i obični. Naravno, to je moj osobni dojam, kist je dobar i odrađuje sve ono za što i je namijenjen, on nije tu da bi meni bio mucast. Fino kupi sjenila, čak i ona shimmerasto-metalik koja su borba za pobrat kistom. Ne zadržava puno proizvoda na dlačicama, nego ga dobro raspodijeli po kapku. Kvalitetno i čvrsto je napravljen te su dlačice jako gusto zbijene, što ga ne čini najmekšim, ali ga čini dobrim za ono za što i je namijenjen.

sigma-e55-shading-brush-notino_hr

sigma-e55-kist-notino_hr

sigma-e55-notino_hr

Svi kistovi lijepo leže u ruci, nisu teški, ali opet dok ih držite, osjetite da se radi o kvalitetnim kistovima. Izrađeni su s puno pažnje i uvijek mi je super dok vidim da brand, osim što misli na kvalitetu, misli i na izgled i na sitne detalje, u vidu holografskih slova na kistu i prekrasne kutije u kojoj dolaze. Kutija je crna mat, a unutrašnjost je holografska, meni je to prekrasno jer volim prelijevanje duginih boja. Takve stvari kistu daju posebni štih i čine itekakvu razliku i meni su puno privlačniji od nekih drugih kistova istog cjenovnog ranga.

S obzirom da je cijena ovom setu 200 kuna, a dobijete tri kista i pernicu za odlaganje istih, mislim da je to odličan deal, a isto tako je odlična ideja kao poklon nekom ispod bora. Ako imate u obitelji nekoga ko je poput mene zaljubljenik u šminkanje, ovo je idealan poklon. Sigma kistovi su pun pogodak, bilo koji od njihovih setova ili pojedinačnih kistova, osobno, bila bi presretna da mi neko pokloni nešto od Sigme pod bor.

Već sam vam prije spominjala da Notino ima pregršt ideja za poklone za Božić, ali ono što vam nisam rekla je da možete napraviti personalizirani poklon, Notino nudi uslugu graviranja čestitke ili neke druge lijepe poruke za dragu vam osobu. Na paletu, ruž ili parfem mogu ugravirati tekst po vašoj želji. Vjerujte, to daje stvarno posebni štih poklonu i dojam da ste se stvarno potrudili i da vam je osoba kojoj to poklanjate draga i voljena. Eto, da mi dragi čita postove, sad bi vidio super ideje, ovak ću morat bacat hintove. Bacite i vi hint dragome, linkajte ovaj post i kažite mu da pročita ovaj dio jer budimo realni, ne bi oni pročitali cijeli post pa da im život ovisi o tome, posebno post o kistovima. 😁

Za kraj, meni su Sigma kistovi odlični i sretna sam da sam podebljala svoju kolekciju. Hvala vam na čitanju, ljubim vas sve!

Green

*proizvodi su mi ustupljeni na recenziju od strane Notina

1 komentar:

  1. Sigma E25 kist imam i odličan je za blendanje. Da je umjesto kista za konture još jedan kist za oči, kupila bih ovaj set

    OdgovoriIzbriši