utorak, 5. studenoga 2019.

Mini Wish Lista jesen/zima Black Friday 2019. Notino

Mjesec studeni je postao sinonim za popuste i kupovanje te pripremu za najljepši mjesec u godini. Ja kao žešći potrošač se jako veselim popustima i shopping maniji. Je, znam, promoviram konzumerizam, sue me, tko ne voli kupovat poklone za drage si ljude, a i za samog sebe, nek digne ruku. Tako sami si i mislila, nema dignutih ruku. 😋

Nego, Notino krajem studenog ima Black Friday koji će trajati cijeli tjedan 25.11.-01.12. Što je odlično jer ćete imati vremena pronjuškati što sve nude i u miru odabrati poklon za sebe ili drage si ljude. Iskreno, ja gotovo da znam napamet cijelu Notino ponudu jer mi je omiljeni hobby skrolat po njihovoj stranici i gledati što ima novo ili što je na popustu. Tako da ja već sad znam što mi je na wish listi i nadam se da ću barem nešto od toga uhvatiti na popustu.

Ko što znam Notinovu stranicu, znam i vas i da jako volite gledati wish liste na blogu, iskreno i sama to volim gledat kod kolegica jer uvijek dobijem ideju što bi si mogla kupiti. Ovaj put sam odlučila biti razumna i ne staviti mali milijun stvari na wish listu, već samo ono što si stvarno želim i što trebam pa krenimo.

Za početak želim ovaj L'Oreal Paris  set za njegu kose. Ovu dream long masku sam već isprobala i stvarno ju obožavam, ima toliko divan, privlačni miris, a kosa je nakon korištenja mekana i mirisna danima. Šampon nisam isprobala, ali bih voljela i njemu dati šansu jer volim svoju kosu njegovati mirisnim stvarima. Ako je šampon upola dobar kao maska, bit ću zadovoljna.


LOreal-Paris-Elseve-Dream-Long-notino_hr

Želim si i L'Oreal Paris Les Macarons tekuće mat ruževe. Najčešće nosim tekuće mat ruževe, nisam od glossy stvari. Volim ruževe koje stavim na usne i posle satima ne moram brinuti kako mi usne izgledaju i trebaju li popravak. Za ove Les Macarons sam čitala same pohvale, navodno su u rangu Maybelline Super Stay ruževa, koji bi na mojim usnama valjda i apokalipsu preživjeli. Jedva čekam isprobat.

LOreal-Paris-Infaillible-Les-Macarons-mat-ruz-notino_hr

Nastavno na L'Oreal proizvode, nedavno su na tržište izbacili nude ruževe, koji meni bacaju vibru ala Kim Kardashian, onako su jednostavnih linija, lijepe neutralne, nude nijanse, koje se mogu nositi svakodnevno. Jedan ovakav ruž sam uzela svom kumčetu za rođendan i poslije mi je bilo žao što i sebi nisam jedan uzela pa se zato i on nalazi na wish listi. Znam, maloprije sam gore rekla da volim mat tekuće, ali isto ima dana, kad mi usne ne mogu podnijeti tekuće već im treba neka laganija tekstura, a opet tražim dugotrajnost na usnama pa zato moram imati i ove standardne ruževe.

LOreal-Paris-Free-The-Nudes-hidratantni-mat-ruz-notino_hr
Eto, to je moja kratka, ali slatka wish lista za ovo zimsko razdoblje, stvarno sam se trudila ne pretjerati jer sam posljednjih mjeseci pretjerala sa shoppingom. Doduše, ne stajem sa shoppingom, ali ovaj put neću kupovat samo za sebe, već i poklone za drage si ljude. Jedva čekam to divno razdoblje, ne samo zbog poklona, nego zbog druženja s obitelji i lijepih trenutaka, koji utople srce. Ako ste kratki s idejama za poklone za Božić, worry no more, Notino ima čitavu selekciju proizvoda i još su to lijepo stavili po kategorijama, možete vidjeti na linku. Mislim da to dosta olakšava shopping i meni su već dali neke ideje za poklone.

Kakva je vaša trenutna wish lista i što ćete kupiti svojim najmilijima za Božić ili blagdane? Pišite dolje u komentarima, možda nekome date ideju. 😀

Hvala vam na čitanju!

Green

*sve fotografije su preuzete s Notino stranice i vlasništvo su Notina te je post napravljen u suradnji s Notinom

2 komentara:

  1. Na mojoj WL je adventski kalendaru. Bilo koji. Razmišljam da si kupim neki, po prvi puta 😊
    Cekat cu Black Friday, možda ulovim nesto 😊

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lijepo, obožavam adventske kalendare, držim ti fige da uhvatiš neki.:)

      Izbriši