utorak, 21. siječnja 2020.

TheBalm Autobalm Grl Pwdr paleta rumenila

thebalm-autobalm-notino_hr

Napomenula sam nekoliko puta, ali evo, opet kažem da padam na sve što je girly pa sam tako pala i na ovu theBalm Autobalm Grl Pwdr paletu rumenila.
Prije nekoliko mjeseci je stigla na Notino i sve od tad ju mjerkam.  Paleta je prekrasna, u pakiranju veličine dlana, koje je kompaktno i odlično za putovanje.
Paleta rumenila dolazi u metalnoj, uskoj ambalaži, koja je čvrsto i kvalitetno napravljena. Međutim, theBalmova zamisao mi se ne sviđa, oni su ovu paletu napravili tako da se komponenta s rumenilima može izvaditi van. Iskreno, meni to nema smisla jer nemam namjeru ovu metalnu ambalažu koristiti za ništa drugo, doli ambalaže od rumenila. Dok si razmišljam, ni ne znam što bi spremila u tu malecnu i usku ambalažu, higijenski uložak možda? Tak da sam ja lijepo rumenila zalijepila za ambalažu i sad nema više straha da će mi paletica ispasti van ambalaže i da će mi se rumenila razbiti.


thebalm-rumenilo-notino_hr

Ko što vidite, sa strane ima mali rozi dio, koji strši, za taj dio se paleta podigne i izvadi van. Stoga, budite oprezni, da vam stvarno paleta ne bi pala dolje i razbila se.
Svi ovi proizvodi zajedno teže 8 grama, rok za potrošiti je 12 mjeseci po otvaranju. Cijena theBalm Autobalm Grl Pwdr  palete rumenila je 199,00 kn na Notinu.

Unutar palete je i ogledalo, koje je, moram priznati s obzirom na veličinu palete, poprilično veliko i super je za koristiti prilikom šminkanja. Izgledom ambalaže je theBalm stvarno pogodio. Drže se svog stila, Pin-up, women empowerment i zbog toga su prepoznatljivi i ističu se među ostalim brandovima. Inače je njihova ambalaža kartonska, ali ovaj put su napravili metalne komponente i moram primijetiti da je to jako dobro jer ne koriste puno plastike.

thebalm-autobalm-grl-pwdr-paleta-rumenila-notino_hr

thebalm-paleta-rumenila-notino_hr

Pošto ovo nisu full size rumenila, dolaze u uskim panovima pa je potreban neki manji kist. Meni su se dobrim pokazali čak i neki kistovi srednje veličine, poput onog Sigma iz putnog seta, o kojem sam vam nedavno ovdje na blogu pisala.

TheBalm rumenila su poznata po trušenju, barem ona koja sam ja isprobala, a prije ove palete isprobala sam tri njihova rumenila i sva su se trusila. Meni to ne smeta jer se lagano počisti s ove metalne ambalaže, a i s kartonske komponente u kojoj su rumenila. Dok se rumenila nanose na lice, ne truse se.

Rumenila su srednje jake pigmentacije i potrebno ih je nanositi lagane ruke. Rumenila se mogu nadograditi, jednostavno se blendaju i sve u svemu, nije problem raditi s njima. Zamjerka ide na trajnost rumenila jer na mojim obrazima izdrže nekih 5 sati i nakon toga počnu blijediti s lica. Inače, koža na obrazima mi je normalna, tako da je do trajnosti rumenila, a ne masti koju moja koža na tim dijelovima ne izlučuje.

thebalm-autobalm-grl-pwdr-notino_hr
thebalm-grl-pwdr-paleta-notino_hr


Nijanse se zovu redom s lijeva na desno: Houston ST, Bourbon ST, Bleeker ST, Fifth Ave. Ovo su sve nazivi ulica, poznata mi je samo posljednja Peta Avenija u New Yorku, mislim da se ondje nalaze fensi trgovine i tome slično i obavezno se spominje u američkim filmovima. Meni su nazivi fora, malo drugačiji od nude rosy i mauve pink i tome sličnih naziva, kojE inače brandovi daju svojim rumenilima.
Dolje možete vidjeti swatcheve svih nijansi.

thebalm-grl-pwdr-palette-swatch-notino_hr


Pa krenimo redom.  Prvo rumenilo, pod nazivom Houston ST je prekrasna svijetla koraljna nijansa, koja svaki put dok se nosi oživi lice, vjerujem da ću ju najviše voljeti nositi tijekom ljeta, nakon što malo potamnim.

thebalm-houston-blush-swatch-notino_hr


Nakon nje nam dolazi nijansa Bourbon ST, ovo je pink mauve nijansa, idealnija za neki hladniji podton kože i za jesensko razdoblje. Osobno sam mišljenja da za moju put mauve nijanse jednostavno nisu. Ne pristaju mi i mislim da ću ovu nijansu najmanje koristiti. Isto tako, oprezno s ovom nijansom jer je od svih najpigmentiranija i lako se može pretjerati kod nanošenja.

thebalm-bourbon-blush-swatch-notino_hr

Posljednje rumenilo u nizu je pod nazivom Bleeker ST i odmah da vam kažem kako je ovo rumenilo moj favorit. U ambalaži izgleda kao bronzer i baš sam se iznenadila kako na mojoj koži izgleda drugačije. Ovo je nude, topla nijansa, reklo bi se boja mesa. Po meni je najidealnija za svaki dan i vjerujem da će biti najviše korištena od cijele palete.

thebalm-bleeker-blush-swatch-notino_hr

I za sam kraj dolazimo do highlightera, kojeg sam ja gledala i mislila si gdje je theBalmu bila pamet stavljat takvu nijansu u paletu koja je za uzet na put, koja je kompaktna za svaku torbicu i onda oni stave neiskoristivu nijansu. Međutim, dok sam ju stavila na lice, to je sasvim druga pjesma, u ambalaži izgleda ko roskasto sjenilo, ali na obrazima izgleda prekrasno. Ovo je blago zlaćana nijansa, s nude odbljeskom i idealna je za svaki dan. Uopće nije jaka i pretamna nijansa, nego baš ide na moju put i to me je iznenadilo jer sam mislila da će biti puno tamnija i nenosiva i preroza. Uostalom, uvjerite se sami kako izgleda na mojoj koži. Jedina zamjerka je što malo ističe teksturu kože.

thebalm-fifth-ave-swatch-notino_hr

Sve u svemu, ovo je odlična paleta i odlična prilika za ovakvu cijenu isprobati 4 theBalm proizvoda jer samo jedno njihovo rumenilo košta 150 kuna. Doduše, ovdje ne dobijete full size rumenila, ali opet se dobije dovoljna količina za mjesece i mjesece korištenja. Drago mi je da sam podebljala svoju theBalm kolekciju i iskreno, u posljednje vrijeme najviše posežem za ovom paleticom.

Jeste li ju isprobali i kakva su vaša mišljenja općenito o theBalm rumenilima i proizvodima?

Hvala vam na čitanju,

Green

*proizvod mi je ustupljen na recenziranje od strane Notina, što nije utjecalo na moje mišljenje

Nema komentara:

Objavi komentar