petak, 7. veljače 2020.

Lancome L'Absolu Rouge Matte Poeme - Notino

lancome-labsolu-rouge-matte-poeme_notino_hr

Drage moje, predstavljam vam ljepotana iz Lancome L'Absolu Rouge Matte linije. Danas vam donosim svoje dojmove o njihovom ružu, u nijansi 290 Poeme.

Prije nego krenemo na post, da vas podsjetim da je uskoro Valentinovo, a što je bolji povod za darivanje, nego Valentinovo. Ako ste slučajno bez ideja, Notino ima poseban odjeljak s brdo ideja, pokloni za Valentinovo za muškarce.
Kad već svom dragom kupujete poklon, slobodno ubacite nešto i za sebe u košaricu, svi znamo da želite. Barem sam ja takva, dok nekome drugome kupujem poklon, nekako uvijek i sebi uspijem kupiti jedan. 😀 U slučaju da vas ne zainteresiram za Lancome ruž, moje preporuke definitivno idu L'Oreal Paris tekućim ruževima ili pak Makeup Revolution ruževima. Ajmo sad dalje, na ono po što ste došli, moje dojmove o Lancome L'Absolu mat ružu za usne.

Pogledajte samo tu predivnoću, dašak luksuza. Lancome ruž dolazi u visokoj i elegantnoj ambalaži, jednostavnih linija. Ambalaža je sjajna, sa zlatnim detaljima, malo je sklona packanju, al ne u tolikoj mjeri, koliko sam ja očekivala. Vide se tragovi otisaka prstiju, ali to stvarno nije jako, dva poteza rukavom i sve je izbrisano. Inače, dolazi u srebrnoj malenoj kutijici, na kojoj se nalaze svi važni podaci. Voljela bih, kad je već ruž u zlatno-crnim detaljima, da je i ambalaža u istim takvim tonovima jer mi se srebro i zlato ne paše. Ali to je nezamjetna sitnica, koja većinu vremena nije važna jer dok jednom izvadite ruž iz kutijice, vjerujem da ju bacite. Nisu svi freakovi za skupljanje kutijica, ko ja. 😀


lancome-ruz-za-usne-notino_hr


Lancome ruž dolazi u količini od 3,4 grama, potrebno ga je potrošiti u roku od 24 mjeseca, zemlja proizvodnje je Francuska. Cijena ružu na Notinu je 219 kuna, a često zna biti i snižen. Posebnost ovog ruža i ono što mu daje dodatnu notu luksuza je njegov način otvaranja. Lancome ruževi se ne otvaraju poput klasičnih ruževa. Na vrhu ambalaže se nalazi prekrasna ruža, da bi otvorili ruž, morate stisnuti tu ružu unutra. Tad se čuje klik i s donje strane se pojavi spremnik ruža.

lancome-lipstick-poeme-notino_hr

Molim vas, ovo sad čitajte pažljivo da ne bi završili ko ja. Znači, ja sam si, baksuz, uspjela uništiti ruž, prije nego što sam ga pofotkala za blog. Išla sam ga otvarat, tako da se mogu diviti nijansi, dok sam ga išla zatvarat i vraćat na mjesto, nisam dovoljno sam ruž uvukla unutra i tako sam prilikom sljedećeg otvaranja, nakon što je gornji dio utisnut dolje, lijepo oštetila vrh ruža. Ako me shvaćate što hoću reći. Dolje na fotkama možete vidjeti kako to izgleda. Dakle, nakon što završite s korištenjem ruža, dobro ga uvucite u njegovu donju ambalažu, tako da ga prilikom sljedećeg otvaranja gornji dio ne bi pritisnuo i oštetio. Vidi štetu dolje.

lancome-mat-ruz-za-usne-poeme-notino_hr

lancome-mat-ruz-za-usne-notino_hr

Pogledajte tu divnu ružu, mislim, nije sad to veliki problem što sam ga oštetila jer bi prije ili kasnije uništila ga s korištenjem, samo bi voljela da sam barem prije pofotkala, tako da se svi skupa možemo diviti njegovoj ljepoti. Barem možete naučiti na ovoj mojoj greški, u svakom zlu, nešto dobra.

Ajmo sad malo na ono što se meni jedino ne sviđa kod ovog ruža i što ja ne volim. Dakle, ne volim njegov oblik. Nekako je previše ukoso odrezan i meni to otežava precizno nanošenje ruža na usne. Draži su mi oni klasični oblici ruževa, poput MAC ruževa, glava je odrezana pod dobrim kutem, koji lijepo obuhvaća usne. Lijepo je vidjeti ovakvu glavu ruža, ali se treba naučiti koristiti njome. Osobno, imam gornju usnu problematičnu i desna strana usne mi je spuštenija u odnosu na lijevu. Iz tog razloga, desnu stranu uvijek precrtavam, tako da dobijem neki simetričniji izgled usana. Ovakav oblik ruža mi to malo otežava, a ja zaista ne volim nanositi olovke prije ruževa. Doduše, iz lijenosti, ali opet, olovke nosim samo ispod sjajnih ruževa, ne i ovih dugotrajnih mat ruževa. Sve u svemu, kako ću više koristiti ruž, tako će se i glava smanjivati i obliti pa mi više neće biti toliki problem.

lancome-hidratantni-ruz-za-usne-mat-efekt-notino_hr


Lancome, ovaj ruž navodi kao hidratantni ruž s mat efektom. Lancome ruž pruža satin look na usnama, izuzetno je pigmentiran te je potreban samo jedan potez da prekrije usne u potpunosti. Jednostavno klizi po usnama i rekla bih da je tekstura kremasto-puderasta. Odmah po nanošenju se preslikava, ali ako usnama ne dodirujete puno toga, nakon kratkog vremena će se setirati na usnama i onda je to preslikavanje minimalno.
Što se tiče trajnosti, uz samo pića izdrži solidnih 5 do 6 sati na usnama, nakon toga ravnomjerno blijedi. Nažalost neke obroke jednostavno ne preživi i pobriše se u potpunosti s unutarnjeg ruba usana. Primjerice, bananu za obrok ne preživi, ali zato čokolino preživi gotovo netaknut. Koliko vidite, hranim se ekstra zdravo. 😀

lancome-labsolu-rouge-matte-notino_hr


Sreća što je nadogradiv i lako se može popraviti, kak bi se reklo, s nogu. Nakon jela, jednostavno unutarnju stranu usana popravim i nadogradim i sve je dobro. Usne izgledaju lijepo i s dva sloja ruža. Na usnama je gotovo neprimjetan, vrlo je lagan, te moje usne ne isušuje. Zbog svoje puderaste teksture, ne prelijeva se preko ruba usana, ali se nekako zato s vremenom uvuče u borice usana. Ironično, s tim uvlačanjem u borice, pomaže i kod suhih dijelova. Prvi put sam ga isprobala na ispucanim usnama i na dijelovima sam imala ljuskice, koje sam trebala odstraniti pilingom. Ruž je bez problema prekrio te ljuskice i nekako kao da se uvukao i ispod njih pa nisu bile toliko primjetne. Doduše, na kraju dana je sve bilo primjetno, ali prvih nekoliko sati je to izgledalo ok. Uglavnom, pouka mi je da češće radim piling, bez obzira na sve.

Nijansa je zagasito roza s blagom primjesom fuksije. Nijansa je hladnog podtona i ne čini zube žutima. Nijansa Poeme mi se sviđa i poprilično sam zadovoljna kako stoji na meni, iako sam s ovakvim nijansama na vi. Inače, dok gledam fotke, ovdje na laptopu su realne, nijansa je kao i u stvarnosti, ali dok gledam preko mobitela, više izgledaju kao da su koraljne. Tako da, uzmite to u obzir i držite se onog što sam rekla, zagasito roza nijansa, nema koraljne u sebi niti malo.

lancome-lipstick-swatch-notino_hr

lancome-matte-lipstick-swatch-notino_hr

lancome-matte-lipstick-poeme-swatch-notino_hr


Jeste li isprobali štogod od Lancome proizvoda, kakvi su vaši dojmovi?
Hvala vam na čitanju!

Green

*proizvod mi je ustupljen od strane Notina, što nije utjecalo na moje iskreno mišljenje

3 komentara:

  1. Predivna nijansa, jako ti lijepo stoji! ;) Da nisi spomenula da si ga okrznula kod zatvaranja ne bi ni išla za time na slikama.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Bolje da sam spomenula pa da si ga netko isto ne bi tako oštetio. :)

      Izbriši
  2. Wooow, ova nijansa ti savršeno pristaje ! :)

    OdgovoriIzbriši