srijeda, 11. ožujka 2020.

MAC Powder Blush Melba - Notino



mac-rumenilo-notino_hr

Drage moje, danas vam tipkam svoje dojmove o MAC rumenilu iz mat linije, pod nazivom Melba.
Jedan fun fact o meni, ljubavi prema kozmetici, kremicama, šminki i svemu ostalom što dolazi iz beauty svijeta sam naslijedila od svog oca, vjerovali ili ne. Od kak znam za sebe, sjećam se tate kako se maže kremom ispred ogledala, on je još ona stara, reklo bi se bečka škola. Svaki put dok mi dolazi paket s Notina, moram mu pokazati kaj sam uzela i uvijek gleda, ima li neka krema za njega ili tonik ili micelarna. :D

Pošto je 19.03. Dan očeva, vrijedi malo prozujati po Notinu i vidjeti što su sve pripremili za Dan očeva

Meni je nekako zapeo za oko brand Scottish Fine Soaps, imaju zgodnih setova, a po povoljnim cijenama. Ako netko ima iskustva s ovim brandom, molim vas pišite dojmove jer bih htjela razveseliti taticu nečim mirišljavim i kvalitetnim, a da budem iskrena, ovaj brand mi nekako djeluje tako.

Ono što moj tata ne koristi, ali zato ja obožavam je šminka, a u posljednje vrijeme sam najviše luda za rumenilima i ruževima, počela sam ih pretjerano skupljati. Zvijezda današnjeg posta je MAC rumenilo u nijansi Melba. Ko što sam rekla, ovo je rumenilo iz mat linije i uz ovu nijansu na Notinu možete pronaći brdo drugih nijansi i to ne samo mat završetka. Imaju i sheertone liniju i isto tako mineralize, naravno, razlikuju se cijenom.

mac-notino_hr

MAC rumenilo dolazi u količini od 6 grama i treba ga potrošiti u roku od 12 mjeseci. Inače dolazi zapakirano u malenu kutijicu na kojoj se nalaze sastojci i osnovni podaci. Cijena na Notinu mu je 175 kuna i možete birati između 13 nijansi. Mislim da se za svakog može pronaći lijepa nijansa. Da budem iskrena, moja nijansa na fotkama na web shopu izgleda neugledno, ali uživo je to totalno druga priča.

mac-powwder-blush-melba-notino_hr

Mislim da nijansa Melba vrišti proljeće i totalno je ja i ono što ja nosim na svakodnevnoj bazi. Nekako dok gledam svoju kolekciju, najviše posežem za koraljno/breskvastim nijansama, baš poput ove. Nijansa se divno stapa s kožom i apsolutno je prekrasna na licu. Proizvođač navodi kako je ovo mat rumenilo, ali ono nije u potpunosti mat, već ima prirodni, satin završetak i kažem, apsolutno predivno se stapa s kožom. Ne ističe teksturu ili pore, blenda se božanstveno, par poteza kistom po licu i rumenilo je izblendano. Međutim, oprez jer ova nijansa je jako pigmentirana i ne treba je puno za potpuni dojam.

Ovo rumenilo treba lagano i postupno nanositi jer se vrlo lako može pretjerati. Nisam ovo do sad doživjela s niti jednim rumenilom, ali meni ovo rumenilo s vremenom postane tamnije i intenzivnije na licu, stoga imajte i to na umu. Doslovno, s ovim rumenilom, manje je više.

mac-powder-blush-notino_hr
mac-powder-blush-melba-review-notino_hr

mac-melba-blush-swatch-notino_hr

mac-melba-rumenilo-swatch-notino_hr


MAC rumenilo se uopće ne trusi, na dodir je suhe teksture. Zbog toga što je toliko pigmentirano, sporo se troši i ovo rumenilo će mi potrajati dosta dugo. Što se tiče samog pakiranja, da budem iskrena, očekivala sam neko teže pakiranje, ali cijela komponenta je napravljena od vrlo lagane plastike, koja meni ne djeluje sigurno, tak da oprezno u rukovanju. Nadam se da mi neće ispasti iz ruke, koliko sam šeprtljava. Ne kažem da bi se odmah razbilo, ali ono, zlu ne trebalo.

A i opet, očekivala sam malo više od ambalaže, ovako mi nije fensi na dodir. Na izgled mi je fensi jer je jednostavnih linija i totalno je po MAC štihu i po čemu MAC je poznat. Oni su tu da zadovolje profi šminkere i one koji to pokušavaju biti, nisu tu da za jednu Anamariju naprave pink girly ambalažu, koja će se po mogućnosti i svjetlucati. :D

mac-melba-blush-notino_hr

Rumenilo je dugotrajno, izdrži oko 9 sati bez promjene na mojim normalnim obrazima, nakon toga lagano blijedi i nestaje s kože. Oduševljena sam trajnošću i pigmentacijom, tako da se MAC iskupio za meni ne tako fensi ambalažu. Ravnomjerno se nanosi i mislim kako je ova nijansa idealna za ljude toplijeg i neutralnog tona kože. Mogu si zamisliti kako posebno lijepo izgleda na osunčanoj koži. Jedva čekam ljeto da ga isfuram totalno.

mac-rumenilo-melba-notino_hr
mac-blush-melba-swatch




Jeste li isprobali ovo rumenilo ili neko drugo od MACa i kakvi su vaši dojmovi?


*rumenilo sam dobila od Notina, što nije utjecalo na istinitost ovog posta

Nema komentara:

Objavi komentar