utorak, 21. travnja 2020.

Yves Saint Laurent - Tatouage Couture Matte Stain


yves-saint-laurent-corail-anti-mainstream-notino_hr

Drage moje, nadam se da ste mi sve dobro, u ova luda vremena u kakvima se trenutno nalazimo. Kako bi malo skrenule misli s negative, donosim vam dojmove o Yves Saint Laurent tekućem ružu za usne u nijansi 22 Corail Anti-Mainstream.
Prije nego krenemo na recenziju, vjerujem da velika većina vas ne izlazi iz kuće, osim do trgovine po namirnice. Stoga nam je online kupovina najbolje rješenje, a posebice ako vam je do kupovanja kozmetike. Osobno i inače više volim kozmetiku kupovati online jer u miru skrolam po stranicama i stranicama punim kozmetike, bez da me prodavačice gledaju poprijeko. 😀

S obzirom na situaciju, isto tako vjerujem da puno vas neprestano riba ruke. Inače sam osoba koja opsesvino pere ruke, mislim da je dovoljno reći da ja i nakon tuširanja perem ruke, u normalnim okolnostima. U ovim izvanrednim okolnostima, stalno koristim gelove za dezinfekciju, sprejeve, radim duplo pranje ruku. Možda pretjerujem, ali meni je na taj način duša mirna i iskreno, ne mogu si pomoći. Osobna higijena je i inače vrlo važna stavka za zdravlje ljudi, a posebice sad. Na linku možete pronaći sve što vam je potrebno za osobnu higijenu, Notinov team je marljivo radio i imaju sve posloženo po kategorijama, što god vam zatreba za osobnu higijenu, možete pronaći samo s par klikova i na taj način ne ugrožavate ni sebe, niti ikoga drugoga.

Uz dezinficijense i sapune, trenutno nam je najbolji prijatelj i dobra krema za ruke moj glas ide za Mixine, Neutrogenine i Niveine kreme za ruke. Koje kreme vi volite?

Eto, nakon što sam vas informirala o svim bitnim stavkama, pođimo na recenziju Yves Saint Laurent ruža za usne.


yves-saint-laurent-lipstick-notino_hr


Često se na blogu ponavljam kao papagaj, ali ja zaista volim tekuće mat ruževe i njih imam najviše u kolekciji. Ovaj Yves Saint Laurent Tatouage Couture matte stain mi je već duže vrijeme na wish listi i konačno sam ga se domogla. Ovo zapravo nije klasični tekući mat ruž, Yves Saint Laurent ga je nazvao stain ružem jer je poprilično vodenaste i rijetke teksture, ali se ponaša poput mat ruža, poprilično se brzo posuši na usnama i dosta je dugotrajan, a opet je lakši od tekućeg mat ruža.

Yves Saint Laurent ruž ulazi u kategoriju high end ruževa za usne, što se odmah vidi iz same ambalaže, a i cijene ruža. Ruž dolazi zapakiran u zlatnu kutijicu, na kojoj su osnovne informacije. Ruž dolazi u količini od 6 ml i s rokom trajanja od 12 mjeseci po otvaranju. Trenutna cijena na Notinu je 261,91 kn, ali može ga se uhvatitit i na sniženju za otprilike 240 kn. Ambalaža ruža je jednostavna, a poprilično efektna. Ima zlatni čep s ugraviranim YSL logom, čep je sklon packanju. Donji dio ambalaže je proziran i vidi se o kojoj nijansi se radi. Također je matiran, odnosno napravljen je efekt zamagljenog stakla, ali nisam sigurna radi li se o staklu ili je donji dio izrađen od plastike.

Posebnost ovog ruža je njegov aplikator, s ovakvim se još nisam susretala, aplikator je koso rezan i izgleda kao neka špatulica. Najvše proizvoda se nalazi na sredini aplikatora. Aplikator je poprilično tanak meni je na prvu izgledao kao da će me grebat po usnama, ali nije. Bez problema se ruž nanosi na usne, aplikator je precizan i mogu bez problema precrtat usne. Za moje usne je dovoljna količina ruža na aplikatoru, ali mislim da za nekoga s punijim i većim usnama, ovo ne bi bilo dovoljno pa bi trebali dva put umakati aplikator. Mislim, nebitno, barem meni, ali da napomenem.


yves-saint-laurent-lipstick-review-notino_hr



Yves Saint Laurent ruž je super pigmentacije, dovoljan je jedan sloj za potpunu prekrivnost, čak i kod ove moje vibrantne nijanse. Ko što sam rekla, ruž je pod nazivom 22 Corail Anti-Mainstream. Nijansa je prekrasna, vibranta, koraljna. Zaljubila sam se u nju na prvi pogled. Zadovoljna sam kako mi stoji, ali jedva čekam da mi koža potamni jer tek tada će ruž biti idealan na meni. Nosim ga ja i sad, ali bit ću najzadovoljnija ljeti, dok će mi koža biti tamnija. Nemojte se uplašiti ove nijanse i činjenice da ju navode kao neon nijansu. Meni je nijansa apsolutno prekrasna, oživi lice i bez obzira što ja trkeljam o tamnijoj koži, mislim da ide prekrasno i na blijedu put, koju ja doduše nikad nemam, uvijek sam neka žućkasta.


yves-saint-laurent-lip-stain-swatch-notino_hr

Ruž ima blagi miris, koji se osjeti samo u tubi i na aplikatoru, ne i na usnama. Miris je onaj karakteristični za veliku većinu lip stainova, ne znam ga opisati, ali onaj slatko-kiseli miris. Meni miris nije intenzivan i ne smeta mi što ga osjetim u tubici, ništa specijalno, reklo bi se.

Yves Saint Laurent ruž je dugotrajan, na mojim usnama zna izdržat i po 7 sati. Preživi pića, obrok ne preživi, odnosno pobriše se malo s unutarnje strane, ali za sobom ostavi blagi stain i može se nositi i tako jer nije uočljivo, čak ni s ovom vibrantnom nijansom. Može se bez problema i popraviti samo unutarnji rub, ja inače tako i radim. Odmah po nanošenju mu je potrebna koja minutica da se u potpunosti osuši, nakon toga se još neko vrijeme preslikava, ali kasnije dok se u potpunosti setira i osuši na usnama, ne mrda s njih. Jako sam zadovoljna dugotrajnošću, kod mene najviše i prolaze duogtrajni ruževi. Odlično kod ovog ruža mi je i to što daje efekt punijih usana, ne prelijeva se preko ruba usna, niti se uvlači u borice usana. Nedostatak mu je što isušuje usne, ne pretjerano, ali nakon što skinete ruž, potrebno je nahraniti usne.

yves-saint-laurent-corail-anti-mainstream-swatch-notino_hr

Sve u svemu, obožavam ovaj ruž, žao mi je što si moram branit kupnju šminke (ulažem u namještaj XD) jer bi definitivno kupila i jedan ovakav nude.


Jeste li isprobali Tatouage Couture ruževe za usne i kakvi su vaši dojmovi?

Hvala na čitanju. :**

Green

*post je nastao u suradnji s Notinom

Nema komentara:

Objavi komentar