nedjelja, 10. svibnja 2020.

Apivita Aqua Vita okoloočna krema

apivita-krema-recenzija-notino_hr

Dobra okoloočna krema je jako bitna u rutini njege kože i uvijek sam u potrazi za onom idealnom. Danas saznajte moje dojmove o Apivita Aqua Vita okoloočnoj kremi.
Prije nego krenemo na post, jeste li znale da je 10.05. majčin dan  Pošto moja mama ima zrelu kožu, a u životu nikad nije koristila okoloočnu kremu, mislim da ni sad neće početi, ali zato Notino uskače u pomoć sa svojim idejama, pokloni za mamu su mi većinom epic event jer je mama jedna i želim ju usrećiti što više mogu. Dvoumim se između parfema ili nekog fensi ruža za usne jer sam ju uspjela navući na ruževe. Rijetko kad se šminkala, ali uz mene se počela sve više i više interesirati za kozmetiku i ja sam si zbog toga baš bitna. Što ćete vi pokloniti svojim majkama za majčin dan? Home spa i osobna higijena su uvijek dobrodošli pokloni i nisu nužno skupi. Mislim da je dobra ideja pokloniti i neki kozmetički set za tijelo, a možda nešto i upiknem i za sebe jer ja nisam majka i nemam od koga dobit poklon. Zašto ne bi samu sebe počastila, svaki izgovor za shopping mi je dobrodošao. 😀

Nego, dosta mojeg trtljanja, morat ću napisat wish listu, to volite čitat i gledat pa ćemo tamo razglabat o poklonima i shoppingiranju.


apivita-notino_hr

Ko što sam rekla u uvodu, dobra okoloočna krema je jako bitan korak u rutini njege kože i nikako se ne bi smjela preskakati. Koža oko očiju nam je jako tanka i osjetljiva, ona je prva na udaru što se tiče borica i sitnih linija. Naravno, starenje je neminovno i samim time i boranje, ali ja sam tašta ženska i želim bore odgodit što je više moguće. Tako da sam u potrazi za idealnom okoloočnom kremom.

Moje okoloočno područje je tanašno i dehidrirano, čak mi se čini i da mi je taj dio suh jer ova dehidraicija nikako proći. 😅 Zbog toga trebam i volim jako hranjive okoloočne kreme.

Apivita Aqua Vita okoloočna krema služi za hidrataciju i revitalzaciju kože i navode kako je ova krema namijenjena svim tipovima kože.


apivita-aqua-vita-notino_hr

Proizvođač navodi kako u sebi ima 95% prirodnih sastojaka iz certificiranog bio uzgoja.

"S fito-endorfinima konopljike, Aqua Vita pruža hidrataciju i revitalizaciju područja oko očiju. Pomaže smanjiti znakove umora i štiti od prijevremenog starenja, zahvaljujući patentiranom ekstraktu propilisa. Ekskluzivna inovacija: Apivita je zamijenila vodu infuzijom grčkog planinskog čaja kako bi se pospješilo antioksidacijsko djelovanje."Također navode kako je proizvod oftamološki testiran. Dolazi u standardnoj količini od 15 ml i mora se potrošiti u roku od 6 mjeseci po otvaranju. Cijena joj je 216,00 kn. Krema se jako sporo troši, tako da ćete ju imati za mjesece i mjesece korištenja.

Krema je bijele boje, rijetke teksture. Nema miris, što se i očekuje od kreme koja se stavlja toliko blizu oka. Pošto je rijetke teksture, lagano klizi po koži i poprilično brzo se upija. Osobno ju koristim samo za dan jer noću volim nešto bogatiju teksturu. Ova krema mi je ok za preko dana, ali voljela bih da je hranjivija, ovako za moju pustinju ispod oka nije dovoljno hranjiva. Prednost joj je što makeup lijepo sjeda na nju. Ko što sam rekla, ova krema će potrajati mjesecima jer je dovoljna jako mala količina, tako da se isplati kupiti kremu, posebice ako nemate jako suhu kožu.

Nakon nanošenja, osvježi okoloočno područje, što mi paše u jutranjoj rutini. Pola dana mi dobro održava hidrataciju kože, ali nakon toga osjećam laganano zatezanje i odmah znam da je to to što se tiče hranjenja, deifinitivno trebam prijeći na neke ulra hranjive kreme. Smatram kako nije dovoljno hranjiva za nas sa suhim okoloočnim područjem, što kažem teška srca jer volim Apivitu kao brand, ali bez obzira na to, ne mora i ne može mi biti super sve što je njihovo.


apivita-aqua-vita-okoloocna-krema-notino_hr


Apivita Aqua Vita krema dolazi zapakirana u plastičnu komponentu na pumpicu. Čak mi se čini da unutra ima sistem podizanja, tako da se potroši sve i jedna kap proizvoda, što je meni uvijek odlično. Lakše mi je tako, dok je ambalaža u potpunosti funkcionalna jer sam ja jedna od onih, koja reže ambalažu kako bi potrošila sve do zadnje kapi. Doduše, to je dobro i kasnije kod reciklaže jer odmah operem svu ambalažu... Ambalaža je lagana i malena, jednostavnih linija. Osobno, ne volim plavu boju, tako da mi izgled nije nešto posebno, bila bi mi preslatka da ima recimo umjesto plave, roze dijelove, onda bi mi bila tip top.

apivita-aqua-vita-krema-notino_hr


apivita-okoloocna-krema-recenzija-notino_hr


Sve u svemu, ova okoloočna krema me nije oduševila i mislim da neću ponoviti kupnju jer bez obzira što proizvođač kaže, ova krema je namijenjena za one s normalnom kožom i nezahtjevnim stanjem i za one kojima je potrebna laganija njega, ja nažalost nisam jedna od tih. Želja mi je probati njihovu Queen Bee liniju, ali ona košta ko suho zlato pa ako je netko probao, molim vas javite dojmove.

Ostale proizvode koje vidite u pozadini fotke ću recenzirati i javiti vam svoje dojmove, samo mali hint, volim onaj sprej u sredini.

Jeste li isprobali štogod od Apivite?

*uvodni dio posta je nastao u suradnji s Notinom, što ne utječe na moje mišljenje i iskrenost napisanog

2 komentara:

  1. Nisam isprobala ovu Apivita okoloočnu kremicu, trenutno koristim Norevinu koja je također lagana, ali meni skroz dovoljna za moje područje ispod očiju jer mi nije jako suho. Od kada ju koristim puno mi je taj dio zaglađeniji i nahranjeniji. Već dugo vremena želim isprobati ovaj sprej koji spominješ.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam isprobala ništa od tog branda koji spominješ. Sreća tvoja da nemaš problema sa suhim okoloočnim područjem, meni trebaju baš bogate kreme. Mogu ti reći da sam zadovoljna sa sprejom, lijepo osvježi lice, ali za sobom ostavlja ljepljiv trag. Inače, oduševljena sam Melvitinim sprejom, odnosno vodicom za lice s cvjetom naranče, ima toliko divan miris, raspršivač je odličan, sprej izlazi kao maglica i super osvježi lice i da tu neku vlagu, doduše, kratkotrajnu, ali baš paše nakon umivanja.

      Izbriši