ponedjeljak, 25. svibnja 2020.

Sigma Beauty Warm Neutrals Volume 2 paleta sjenila

sigma-warm-neutrals-palette-notino_hr

Posljednji put sam recenzirala neku paletu davne 2018e, palete sjenila su proizvodi kojih imam najmanje u kolekciji i proizvodi koje najmanje kupujem. Stvarno jako rijetko šminkam oči, ali dok ih šminkam, onda želim imati kvalitetnu paletu, koja će imati neutralne nijanse i neke statement i intenzivnije nijanse. Ova Sigma Warm Neutrals Volume 2 paleta ima upravo takve nijanse, a je li me zadovoljila kvalitetom, saznajte u postu.
Sigma Beauty Warm Neutrals paleta sjenila za oči dolazi u običnoj crnoj kartonskoj ambalaži. Ambalaža je sklona packanju i ogrebotinama i time nisam zadovoljna jer se brzo ofuca i ne izgleda lijepo. Na prednjoj strani je naziv palete, koji je ispisan holografskim slovima, što je meni uvijek lijepo za vidjeti. Sigma je furala holo i prije nego je bio popularan.



sigma-beauty-palette-notino_hr

Unutar palete se nalazi ogledalo, što je super praktično i uvijek su mi draže palete s ogledalom. U paleti se nalazi 12 nijansi, od čega je 5 mat, koje su bazne, nude i zemljane. Meni su zemljane i nude nijanse baza svakog očnog makeupa, iskreno, bez smeđe se ne znam našminkat kak se spada. Cijena ovoj paleti je 263 kune na Notinu, često zna biti i na akciji pa se može kupiti i za koju kunu jeftinije. Rok trajanja joj je 24 mjeseca po otvaranju i sve skupa sjenila teže 13,23 grama. Paleta se zatvara na magnet i ko što sam rekla, zbog ogledala i svoje veličine je super praktična pa se može nositi na putovanje. Smatram kako u sebi ima sve osnovne nijanse za nude, dnevni look, ali i nijanse za neki dramatičniji večernji look.


Ovako gledajući raspored nijansi, paleta vrišti moje ime, sve neke tople nijanse, dosta smeđih, roskaste i zelena, onak, doslovno za mene pun pogodak. Nekako su me najviše privukle bittersweet, rouge i fool's gold. Ali krenimo redom.

sigma-warm-neutrals-palette-swatch-review-notino_hr


Humble je prva nijansa i meni su takve nijanse u paleti najmanje korisne, neki ih vole za highlight, osobno za takve stvari koristim pravi highlighter. Ova nijansa je na dodir jako mekana i slabo se vidi na koži. Iz cijele palete, ovom nijansom sam najamnje zadovoljna. Pruža neki blagi, biserni odsjaj, ništa posebno.

Charmer je prekrasna perlasto roskasta nijansa u panu ima perlasti odsjaj, ali dok se stavi na kožu, pruža metalik odsjaj i stvarno blješti na koži. Super je za staviti u kut oka ili ispod obrve, ma zapravo, prekrasna je gdje god se stavi. Ne trusi se i također je jako mekana na dodir, odlično surađuje s mat nijansama. Osobno ju nanosim suhim kistom, ali mokrim dobije onaj brutalni sjaj. Meni je ova nijansa nekako draža za neke soft i nude lookove pa ju zato nanosim suhim kistom.

Beaming je nude roza nijansa, također prekrasnog sjaja, malo manje pruža metalik efekt, ali je jako lijepa. Suhe je teksture i malo se trusi u panu, ali se ne trusi dok se nanosi na kapke. Nisam baš neki fan sjenila koja su suhe teksture, ali preživi se jer je nijansa stavrno lijepa. Koristila sam ju za ovaj look.

sigma-beauty-palette-notino_hr


Na sredini kapka je nijansa Beaming, a kao baznu sam koristila Passion Fruit, ispod obrve je Charmer. Osobno mi se jako sviđa ovaj look, jako je nježan, romantičan i može proći i za posao, kao neki dnevni look, ali i za neke romantične večere ili pak neke događaje, tipa vjenčanja i tako neke fensi evente, štajaznam. :D

sigma-beauty-palette-notino_hr

Toasty je nijansa koja me oduševila svojom mekoćom. Znači nijansa je čisti puter, koliko je mekana, uopće se ne trusi, a blenda se s pol snage, čak i s onim najjeftinijim kistovima. Ovo je topla, svjetlo smeđa nijansa i kod mene je pun pogodak jer su mi ovakve nijanse baza 90% očnih lookova. Koristila sam ju preko cijelog kapka na fotki ispod, kombinirala sam ju s nijansom Henna, koja je uz vanjski kut oka, nekako sam uspjela to pofotkat da se ni ne skuži koja je koja nijansa, ali zapravo to je i bit blendanja, da se nijanse sve lijepo ujedine jedna s drugom. Lajkam i ovaj look, ne zato jer sam ga ja napravila, nego baš volim ove tople, smeđe nijanse. Usput, nisam profi u šminkanju, tako da, imajte razumijevanja za šlampavi blend na nekim lookovima. Jednostavno, samo guštam u šminkanju, ne težim savršenstvu u blendanju. Uvijek mi je kritičan vanjski kut oka, nikako to naučit šminkat malo manje šlamavo. XD


sigma-beauty-warm-neutrals-review-notino_hr

Sljedeća nijansa na redu je Bittersweet, em mi se sviđa naziv nijanse, baš me opisuje, em su mi ovakve brončane nijanse slabost i volim kako izgledaju na mojim smeđim očima. Nijansa je također ekstremno mekana i puterasta, najbolje se nanosi prstima, a na očima izgleda brutalno. Ima zlaćani odsjaj i na preplanulu put bi išla savršeno ko budali šamar. Sad sam blijeda ko duh pa mi ne stoji tak lijepo pa mi se samotamnjenje sve više mota po glavi. Definitivno mi trebaju neke kreme za samotamnjenje jer kak je krenulo, ove godine neću vidjet ni mora, a izgleda ni puno sunca, stisle me obaveze skroz. Zato su i neke fotke očajne jer su fotkane pod umjetnom rasvjetom jer navečer mi je jedino slobodno vrijeme.  Na fotki ispod na kapku imam kao baznu nijansu Rouge, na sredini kapka je Bittersweet, a uz vanjski kut oka Henna.

sigma-beauty-review-notino_hr

sigma-beuaty-warm-neutrals-swatch-notino_hr

Nakon Bittersweet nijanse dolazi nam na red već gore spomenuta Henna. Henna je tamno smeđa nijansa i opet i ona je topla jer zapravo, cijela ova paleta je puna toplih nijansI. Henna je mekana i dosta se trusi u panu, dok se kist otrese, onda se na licu ne trusi. Ona se isto jednostavno blenda, ali Toasty mi je nekako manje zahtjevna što se tiče blendanja, s ovom treba malo više raditi jer ima tendenciju hvatanja za određene dijelove kapka pa mi je onda teže ju izblendat.

Iconic je smeđa nijsana, koja u sebi ima zlatnog odsjaja, također je jako mekana i najbolje ju je nanositi mokrim kistom, tad se najbolje pokaže na kapku. Ona je nešto tvrđe utisnuta u pan, ali opet, poprilično je mekana.

Rouge je još jedna nijansa zbog koje me ova paleta toliko privukla. Doduše, ovo je i jedna nijansa koja mi se korištenjem i nije toliko svidjela. Dosta je suha, malo se trusi i treba ju postupno nanositi jer ako se jednom previše stavi na kapak, muka ju je izblendat da to na nešto liči. Nijansa mi je prekrasna, ciglasta, lijepo izgleda na oku, ne baca na pinky eye. :D Ne ostavlja za sobom stain na kapku, bez obzira što na prvu tako djeluje. Na fotkama ispod ju imam preko cijelog kapka.


sigma-beauty-recenzija-notino_hr

sigma-beuaty-palette-swatch-notino_hr

Passion fruit je mat, roza nijansa, pomalo boja mesa, teksturom je kao i Henna, a skoro sve vrijedi isto kao i za Hennu, ima tendenciju hvatanja za određene dijelove kapka pa moram paziti kako blendam i nanosim. Inače je nijansa jako lijepa i mogli ste ju vidjeti u akciji na fotkama prvog looka.

Russet je nijansa koja će kod mene biti najamnje korištena, to su one blatnjave nijanse kojih ja nisam fan. U početku ima roskaste shimmer čestice, ali to se nanošenjem izgubi na kapku, tako da ne vidim njihovu funkciju, ne trusi se, mora se nadograđivati na kapak i ovo mi je nijansa koja nit smrdi, nit miriši.

After Hours je još jedna mat smeđa nijansa. Ova u sebi ima primjese sivkaste pa je nešto hladnija u odnosu na druge dvije mat smeđe nijanse. Nijansa je ok kvalitetom, nešto sitno se trusi, jednostavno se blenda, nadogradiva je i idealna je dok želite napraviti neki tamniji i dramatičniji look.

I posljednja na redu nam je Fool's Gold, koliko prekrasno ova nijansa izgleda uživo, ja vam to ne mogu opisati. Nije mi bezveze zelena u nazivu bloga, to mi je uz rozu najdraža boja, tako da sam se baš veselila korištenju ove nijanse. Međutim, moram reći i da sam se malo razočarala. Nijansa je premekana i presuha (ako to ima smisla) treba ju nanositi mokrim kistom. Trusi se baš, baš jako, sve pada ispod očiju. S vremenom se nakuplja u pregibu oka i na mjestima  gubi na intenzitetu, doduše, možda je to i do mojih spuštenih kapaka...ali kako god, njoj sam se najviše veselila, a pokazala mi se najmanje kvalitetnom. U sebi ima dosta velike zlatne čestice, koje se uživo prekrasno presijavaju i baš se pašu s ovom zelenom nijansom, koja u sebi ima i primjese sivkaste i sva je neka posebna, ne znam ju ni opisati. Na donjim foktama ju imam preko sredine kapka, kao baznu sam koristila Toasty, kao prijelaznu Henna i uz vanjski kut oka After Hours. Ovo je jedan od šlamapvijih lookova koje sam izvela, nisam to ni skužila, nego tek kasnije na fotkama. Oh well, realnost. :D

sigma-beuaty-palette-swatch-notino_hr

sigma-beauty-paleta-sjenila-notino_hr

Sve u svemu, završni dojam ove palete je da sam zadovoljna njome, neke nijanse bi mogle biti malo bolje kvalitetom i osobno bih izbacila prvu najsvjetliju nijansu i nijansu Russet (ona blatnjava) jer će one kod mene biti najmanje korištene, ali eto, to je samo moj subjektivni dojam. Što se tiče trajnosti, puno tu igra ulogu dobra baza. Ugalvnom ova sjenila, uz bazu izdrže nekih prosječnih 7 sati na očima i onda počinju lagano gubiti na inenzitetu.
Drago mi je da sam uzela ovu paletu za recenziju i da sam se konačno malo poigrala sjenilima jer ko što kažem, rijetko šminkam oči, što zbog manjka vremena, što zbog manjka sposobnosti, ali rekla sam sama sebi da ove godine želim malo poraditi na vještinama blendanja i šminkanja.

Recite mi, jeste li isprobale ovu paletu, kakvi su vaši dojmovi?

Hvala vam na čitanju!

Green

*post je nastao u suradnji s Notinom, što ne utječe na moje iskreno mišljenje

Nema komentara:

Objavi komentar