petak, 10. srpnja 2020.

Foreo Luna Play Plus

foreo-luna-play-plus

 Prije nekoliko godina, kad se tek pojavila na tržištu, Foreo Luna postigla je pravi boom. Puno se pisalo o njoj i rijetko tko ju nije poželio imati pa tako i ja sama. Danas, nakon gotovo godinu dana korištenja, pišem svoje dojmove o Foreo Luna Play Plus soničnom uređaju.
Već sam prije pisala pa ću i sad opet, ispočetka mi je bila na wish listi i da su ju tad drogerije imale u ponudi, sigurno bi iskeširala 1500 kn za nju. Sreća pa mi je najbliža drogerija koja ju je imala bila stotinjak kilometara udaljena pa nisam bacila novce. Ono što je mene zasmetalo kod Forea i ne želim da me se krivo shvati da pišem ovo jer sam salty jer ne surađujem s Foreom, već je ovo moje iskreno mišljenje. Dakle, poželjeli su da ih blogerice promoviraju dok su na tržište izbacili Lunu Play, koja nije bila punjiva i bila je samo za 100 korištenja. Reći ću samo da nisu bili korektni prema blogericama. U zamjenu za proizvod se u vrlo kratkom roku morao snimiti video i govoriti o proizvodu samo onako kako su oni dali smjernice.

Ne znam kakav im je sad PR, toplo se nadam da curama u zamjenu za proizvod i/ili plaćanje daju neki normalni rok za isprobavanje proizvoda i naravno bez dokumentacije sa smjernicama što se striktno mora reći i ne, ne pričam samo o specifikacijama proizvoda. Brandovi bi trebali naučiti nositi se s kritikom i isto tako, dozvoliti ljudima s kojim surađuju iskrenost jer na kraju krajeva blogerice/youtuberice/instagram cure te proizvode promoviraju kupcima i trebale bi moći isprobati proizvod i donijeti vlastiti zaključak i mišljenje, sve ostalo mi je prodavanje magle. Jesam blogerica, ali dok su takve stvari u pitanju, prvo se gledam kao kupca i kao kupac ne želim baciti brdo novaca na nešto što u konačnici možda i nije onako kakvim se prikazuje. Da se razumijemo, krive su i blogerice koje su pristale na takvu promociju i iskreno, radi takvih i mi ostale gubimo na kredibilitetu, tak da mi nije drago s koje god strane gledam.

foreo-review

Dosta mog piskaranja, došli ste čitati moje dojmove o proizvodu, krenimo prvo s tehnikalijama. Foreo Luna Play Plus dolazi u 7 nijansi: Pearl Pink, Fuchsia, Mint, Purple, Aquamarine, Sunflower Yellow, Midnight (crna). U slučaju da namjeravate kupiti Foreo Lunu, pripazite da ne bi kupili Lunu Play, koja ima jednake boje kao i ova moja Luna Play Plus. Foreo Luna Play je nešto manja od Lune Play Plus, jeftinija je, ali nije punjiva. Znači nakon što potrošite bateriju koja ima određeni vijek trajanja, proizvod možete baciti jer mu baterija nije punjiva i nije zamjenjiva.
Luna Play Plus radi na AAA baterije i one bi trebale biti dovoljne za 400 korištenja.

foreo-recenzija

Osobno, još nisam mijenjala baterije jer ju koristim jednom, do dva put tjedno, tako da nisam stigla potrošiti baterije. Iskreno se nadam da će mi dobro raditi i nakon što zamijenim baterije. Lunu Play Plus koristim skoro godinu dana, nekih 11 mjeseci, otprilike i mislim da je to ok razdoblje isprobavanja i da mogu s vama podijeliti svoje iskreno mišljenje.

foreo-luna-recenzija

Za Foreo Lunu Play Plus proizvođač navodi:
"Nježnija je od svih ostalih četki za dubinsko čišćenje jer se transdermalne sonične pulsacije prenose putem mekanih silikonskih dodirnih točaka, kako bi iz kožnih pora nježno uklonile 99,5% nečistoća, sebuma, mrtvih stanica kože i ostataka šminke. Korištenjem uređaja Luna Play Plus dva put dnevno bilo kad i bilo gdje tvoja koža postat će mekša, glađa i besprijekorno blistava."

Četkica je mala (64*60 cm), ali se može bez problema rukovati njome. Doduše, voljela bih da je mrvicu veća. Proizvođač navodi kako je napravljena od neporoznog silikona, koji sprečava nakupljanje bakterija. Bez obzira na to, nakon svakog korištenja ju operem i posušim čistim ručnikom te ju vraćam u kutijicu u kojoj je došla. S vremena na vrijeme ju prešpricam alkoholom jer bakterije su zlo i skupljaju se na svemu i svačemu, tak da ja njima ne vjerujem da se ne skupljaju na četkici, bez obzira na materijal od kojeg je napravljena.

Cijena joj je 350 kuna, može se kupiti na netu, nekoliko online drogerija ju drži, ali isto tako se može kupiti u dm-u.

foreo-luna-review

Moja Luna Play Plus dolazi u Pearl Pink nijansi. Nisam mogla odoljeti i ne uzeti ovu nježno rozu nijansu. Inače velika Luna je podijeljena prema svakom tipu kože, imaju čak i crnu, koja je namijenjena muškarcima. Dakle kod Foreo Lune, boje označavaju za koji je tip kože namijenjena, za Lunu Play Plus nema te podjele i proizvođač navodi kako je namijenjena svim tipovima kože.

Uređaj ima dvije vrste čekinja, sitne čekinje su nježnije i zauzimaju većinu glave uređaja, dok debele i čvršće čekinje zauzimaju sami vrh uređaja. Debele čekinje su namijenjene za dublje i jače čišćenje. Osobno, te jače čekinje koristim na nosu, oko nosa i na bradi, gdje su mi pore najkritičnije. Na ostatku lica koristim ove mekane čekinje.

Pošto ova četkica radi sonične pulsacije, zapravo skida odumrli sloj stanica kože i gotovo kao da radite svojevrsni piling kože. Stoga mi nije jasno zašto proizvođač preporučuje  korištenje dva puta dnevno jer je po meni to definitivno previše za kožu. Zamislite si samo da svaki dan, dva put dnevno radite piling kože. Po meni, to nikako nije dobro za kožu. Pretjerano čišćenje i ribanje kože nikako nije zdravo, stoga vam preporučujem da osluškujete potrebe svoje kože i prema tome koristite uređaj.

foreo-luna-play-plus-review

 Foreo Luna Play Plus ima samo jednu razinu pulsacija, velika Luna ima nekoliko razina pulsacija. S razlogom je Luna Play Plus toliko jeftinija, manja je, samo jedna strana glave joj je funkcionalna, ima alkalne baterije, koje se moraju mijenjati, namijenjena je svim tipovima kože. Draže mi je da sam kupila i isprobala ovu, nego veliku Lunu koja košta nekih 1500 kn, cca.

Navode kako je ovo vodootporan proizvod, ali iskreno, svaki put me strah da će voda otići do baterija i spržiti mi proizvod pa sam uvijek oprezna prilikom rukovanja. Na stražnjoj strani ima gumb za paljenje i gašenje. Potrebno ga je mrvicu držati da bi se pokrenuo i isto tako da bi se ugasio.

foreo-luna-play-plus-recenzija

Četkica je nježna prema koži i iskreno, jako ju volim koristiti jer imam osjećaj da ujedno i čistim i masiram kožu. Nakon korištenja, određeni dijelovi lica su mi malo crveni, ali to ne pripisujem grubosti jer su mi ti isti dijelovi crveni i dok se samo umivam vodom i rukama. Foreo Luna Play Plus je jako učinkovita što se tiče čišćenja kože, baš dobro pročisti pore. Nažalost meni ne pomaže u smanjenju teksturirane kože, ko što neki navode da pomaže. Isto tak, izbjegavam koristiti ju dok imam akne. Ono što mi je super kod ove četkice je osjećaj nakon korištenja. Koža mi dobije puniji, plumpy efekt i dok prolazim prstima po licu, kao da mi je lice utrnuto. Nemojte me krivo shvatiti da je osjećaj loš, kao primjerice utrnuto lice nakon posjeta zubaru. Ovo je dobra utrnutost, kao da ste bili na nekom tretmanu lica. Koža je nakon korištenja prokrvljenija, blistava i jako meka.

Zaključak svega, smatram li ovaj proizvod nečim revolucionarnim kao što se prezentira, ne, ne smatram. Smatram li da je proizvod dobar, smatram. Isto tak smatram da nije potrebno izbijati tisuće kuna iz džepa za ovakav veći proizvod. Realno, ako pogledamo hrvatske prilike i realnost u kojoj se trenutno nalazimo, velikoj većini je ovo preveliki trošak. Tak da, nemojte se osjećati loše, ako želite ovaj proizvod, a ne možete si ga priuštiti, stvarno nije nešto revolucionarno i po meni nema vrijednost od 1500 kn, čak ni ova mala mi ne vrijedi 350 kuna. Pošto su bili prvi na tržištu s ovako nečim, mogli su postaviti cijene. Ako bi špekulirala oko cijena, mislim da bi bilo previše dati i 200 kuna za ovaj moj mali proizvod. U svakom slučaju, zgodan je gadget i fora dodatak rutini njege kože, ali nije nešto neophodno za imati.

Jeste li isprobale ovaj proizvod ili nešto drugo od Forea? Kakvi su vaši dojmovi?

Hvala vam na čitanju.

Green

Nema komentara:

Objavi komentar