nedjelja, 12. srpnja 2020.

Kozmetika za lice na temelju kozmetičkih sastojaka

mizon-krema-za-regeneraciju-s-filtratom-puzeve-sluzi-notino_hr

U posljednje vrijeme je popularno paziti na sastojke koji su sastavni dio proizvoda pa tako viđamo kozmetičke brandove kako hvale određene proizvode i nutkaju nas na kupnju baš njihove kreme s hijaluronskom kiselinom/vitaminom C/kolagenom/ubaci neki moderni sastojak...

Osobno, iako blogam i sama tu i tamo istražujem neke sastojke, ne volim puno pametovati o njima jer stvarno nisam stručna i ne razumijem se u samu formulaciju proizvoda. Stoga bih vam samo napomenula da sve ono što ja pišem uzmete sa zadrškom, ali isto tako i da ne vjerujete svakoj osobi na internetu koja piše o sastojcima jer velika većina samo prepisuje ono što nađe na wikipediji ili u nekim člancima... Koliko sam upoznata nema zakona koji bi propisivao proizvođačima da navode postotke ili udjele sastojaka u proizvodu, zato kažem da treba paziti kome vjerujete jer se rijetki zaista razumiju u formulaciju proizvoda i na kraju krajeva samo proizvođač zna koliki je omjer čega u pojedinom proizvodu. Mi samo znamo da je manji omjer onih sastojaka koji su pri dnu liste, ali opet ne znamo omjer, osim dok nam proizvođač to sam ne navede, ko što je u ovom slučaju.

Dakle dolazimo samo do male uvertire onog o čemu danas pišem, ovaj post neće biti recenzija jer želim proizvod potrošiti u potpunosti prije nego ga recenziram jer polažem nade u njega da će mi pomoći s ožiljcima. Vratimo se na ono što sam govorila i što je tema ovog posta, a to je proizvod s puževom sluzi, točnije Mizon Multi Function Formula, koji sadrži 92% mucina (sastojak iz puževog sekreta). Dakle, ovdje nam je sam proizvođač naveo koliki je udio te sluzi u formulaciji, za ostatak sastojaka ne znamo, tak da, opet se ponavljam, pazite koga slušate i kome vjerujete.

Mizon je korejski brand i linija s puževom sluzi je njihova najpoznatija linija. Puno ljudi se kune i hvali ove proizvode. Proizvođač navodi kako bi krema trebala sužavati pore, zatezati sitne borice, hraniti kožu i riješiti problem ožiljaka i flekica od akni. Podosta obećanja, toplo se nadam da će dio njih i ispuniti.

mizon-kreme-za-lice-notino_hr

Puževa krema je već dugi niz godina hit u korejskoj kozmetičkoj industriji. Za takve preparate se tvrdi kako mogu pomoći kod zacjeljivanja ranica, također se navodi kako pomažu kod ožiljaka od akni, ali i drugih mrljica i pigmentacija na koži. Ko što sam rekla, ovakvi proizvodi su svoju popularnost stekli u korejskoj kozmetici, a svi znamo kako su azijatkinje lude za čistim i porculanskim tenom. Njihove rutine se sastoje od nemalog broja proizvoda i iskreno, nije ni čudo da posežu za svakim mogućim proizvodom koji može održati ili učiniti ten ljepšim. Doduše, ruku na srce, ni mi nismo daleko od njih, velika većina nas je tašta i želi što ljepšu kožu.

Blistav i čisti ten mi je uvijek visoko na listi prioriteta, posebice jer ga već dugo vremena nemam, stalno neke akne, ožiljci, fleke...borba kojoj nema kraja. XD Zbog toga ću ko i azijatkinje, isprobati sve i svašta, samo da postignem zdrav i lijep ten. Imam ožiljke od akni i toplo se nadam da će mi ova kremica barem malo pomoći.

kozmetika-na-temelju-kozmetickih-sastojaka-notino_hr

Da budem iskrena, realna sam i znam da kozmetika može pomoći samo toliko jer realno niti jedna krema ne prodire duboko u kožu, već radi samo na površinskom sloju. Kako god, fotkat ću napredak kroz cijelo vrijeme korištenja kreme. Stoga, ovaj je post više kao uvertira u ono što ćete kroz par mjeseci čitati na blogu.

Ono što je zanimljivo kod puževe sluzi, ne mogu vjerovat da tvrdim da je nešto zanimljivo kod sluzi, puževe sluzi, but here I am... Dakle, ono što je zanimljivo kod puževe sluzi je to što im osim olakšavanja kretanja, pomaže u zacjeljivanju rana i štiti ih od UV zraka. Puževa sluz je mješavina glikolne kiselne, kolagena i elastina. Sve to štiti puža kod mehaničkih oštećenja koja im se događaju u prirodi. Također navodi se kako je puževa sluz bogata antioksidansima i hijaluronskom kiselinom. 

kreme-s-puzevom-sluzi-notino_hr


Osobno, stvari volim isprobati sama i sama vidjeti na svojoj koži, bez obzira koje su tvrdnje. Nisam pretjerano povodljiva i ne kupujem sve što je popularno. Ovakve kreme su kod nas bile popularne prije nekih desetak godina, ali su mene tek sad zaintrigirale jer sam starija i mojoj koži treba sve više vremena da se oporavi. Prije bi mi mrljice od akni nestale nakon nekoliko mjeseci, a sad već pola godine određene mrlje ne mrdaju s lica i iskreno, sita sam ih i frustrirana sam i one moraju ići ča s mog lica. Tako da mi definitivno treba neka dobra kremica i dobar poticaj mojoj koži. Čitala sam dosta recenzija i gledala videe na temu ove puževe kreme, većina dojmova je pozitivna i stvarno se nadam da će naposlijetku i moji dojmovi biti pozitivni.

Samo ću ukratko napisati prvi dojam kremice, a to je da je vrlo lagana i meni definitivno nedovoljno hranjiva da bi ju samostalno nosila. Brzo se upija i lagano hladi kožu. Što se tiče učinka, trenutno ne želim puno otkrivati, saznat ćete sve u recenziji koju ću objaviti nakon što potrošim kremu u potpunosti, tako da ostanite u toku s blogom i mojim objavama, a do tad škicnite ostale postove koje imam na blogu.

Pišite mi ako ste isprobali ovu kremu i kakvi su vaši dojmovi? Zanima me i vaše općenito mišljenje o sastojcima u kozmetici, pazite li što nanosite na kožu ili vam to nije bitno?


Hvala vam na čitanju!

Green

*post je nastao u suradnji s Notinom

Nema komentara:

Objavi komentar