srijeda, 16. prosinca 2020.

Zimska njega lica uz Caudalie Vinosource

caudalie-vinosource-set-za-njegu-lica-notino_hr

Njega lica je uvijek bitna, ali posebno je bitno njegovati lice u ovim zimskim mjesecima. Em što nam koža pati od vanjskog hladnog zraka, pati i od unutrašnjeg grijanog zraka, a da ne napominjem, koliko često ne unosimo dovoljno tekućine. Sve to zajedno pridonosi brdu problema. Prvoj mi je koža dehidrirana, jadna, siva i nedovoljno nahranjena. 

Pošto sam zaljubljenik u kozmetiku i volim isprobavati svašta nešto novo, ovaj put sam isprobala Caudalie Vinosource SOS hydration set  za njegu kože, koji se sastoji od Vinosource pjene za umivanje (50ml), Vinosource S.O.S. seruma (30ml) i Vinosource hidratantnog sorbeta (15ml).  Trenutno je ovaj set na Notinu na popustu i košta samo 169 kuna, što je odlično jer je inače cijena samo serumu nekih dvjestotinjak kuna, tako da se itekako isplati kupiti. Sve dolazi zapakirano u lijepu, božićnu kutiju, koja je napravljena iz reciklirane plastike, te od sirovina iz održivog razvoja.

 
 caudalie-vinosource-notino_hr

Krenut ćemo od pjene za umivanje, već sam ju koristila i znala sam da će mi biti dobra.

Pjena je namijenjena svim tipovima kože, vrlo je nježna i učinkovita. Miris joj je blag i osvježavajući, osjetim note zelenog grožđa, ali me malo miris podsjeća i na lubenicu. Uglavnom miriši voćno, pomalo slatkasto, ali opet, miris je osvježavajući, tako da će vam zasigurno razbuditi osjetila.

Pjena je blaga za kožu, ali je ujedno i učinkovita. Koristim ju kao posljednji korak u rutini čišćenja kože lica i zadovoljna sam koliko mi očisti lice, pokupi za sobom sve tragove nečistoća. Nakon korištenja ove pjene, koža mi je u potpunosti čista, mirišljava i mekana. Moju kožu ne isušuje i to joj je veliki plus.  Pošto mi je ovo ponovljena kupnja, znate onda da volim ovu pjenu. Potrebno ju je potrošiti u roku od 6 mjeseci. Dolazi u običnoj bijeloj i plastičnoj ambalaži, koja me nije nešto posebno impresionirala, ali bitno je da je funkcionalna.  Za moje lice je potrebna pumpica i pol, tako da se ne troši brzo.

Ko što sam napomenula, dolazi u količini od 50ml, koja će vam potrajati solidnih mjesec do dva. Ukoliko ju ne želite ovako u setu, na Notinu ju možete kupiti i zasebno. U ponudi imaju bočicu od 50 ml po cijeni od 66,90 kn ili bočicu od 150ml za 106,90 kn.

caudalie-zimska-njega-lica-notino_hr

Caudalie  S.O.S. serum mi je već dugo na wish listi i stalno si govorim kako ću ga naručiti i nikako pa nikako, čim sam vidjela da je ovaj set dostupan na Notinu, nisam ni sekundicu razmišljala, odmah sam znala da ću ga uzeti za ovu recenziju. Serum je namijenjen suhoj i dehidriranoj koži, trebao bi vraćati hidrataciju i sjaj koži. U ovom setu dolazi u full size, tako da je ovaj set super povoljan i idealan za isprobavanje Caudalie proizvoda.

Serum dolazi u staklenoj i prozirnoj bočici, dok su mu čep i pumpica plastični. Bočica ima jednostavne linije i izgledom nije nešto specijalno, ali je čvrsta i kvalitetno izrađena. Pošto dolazi u prozirnoj bočici, za svaki slučaj ga držim u ladici, na mračnom mjestu. Serum je blage bijele, rekla bih mliječne boje. Poprilično je rijedak i tekuć. Iznimno je lagan na koži, jako brzo se upije i za sobom ostavlja blagi trag, ne znam to opisati, prisutan je blagi film na koži, ali ništa pretjerano i iritantno da ne bi pasalo na ostatak proizvoda koje nanosim na lice. Moja koža posrkne serum za taj čas, odlično mi je što za sobom ostavlja efekt hlađenja pa mi ujutro dodatno razbudi kožu i osjetila. Kožu ostavlja sjajnom, mekanom i hidratiziranom.

Miris serumu je identičan onom od pjene za umivanje, zapravo cijela ova Vinosource linija ima sličan miris jer su se bazirali na grožđu, što je meni odlično. Od proizvoda do proizvoda se miris razlikuje u samo par nota, u nekim proizvodima je blaži, a u nekima intenzivniji. Što se tiče seruma, nema intenzivan miris, nego blažu verziju i to mi se sviđa jer ne volim dok mi se izmiješaju svi mogući mirisi od proizvoda koje nanosim na lice. Sve u svemu, zadovoljna sam ovim serumom, dobar je za moju kožu i paše mi u rutini. Pomaže u dodatnom hranjenju kože, sviđa mi se miris, ne stvara mi probleme na koži i odradi svoj posao za koji je namijenjen, meni dovoljno da ga volim.

caudalie-vinosource-serum-za-lice-notino_hr

Vinosource sorbet , odnosno krema za lice je namijenjena za osjetljivu kožu lica, trebala bi joj pružati intenzivnu hidrataciju, svježinu i sjaj.  Ova krema je na prvu gusta, nakon što ju se istisne iz tubice, izlazi u nekom grudastom, malo čvrstom stanju, ali u dodiru s kožom se prekrasno razmazuje i rastapa.  Brzo se razmaže i upije, ali pruža bogatu hidrataciju. Odlično mi se slaže sa serumom i idealna mi je za trenutno korištenje.  Ne čepi mi pore, niti sam imala ikakve negativne reakcije.  Miris joj je također vrlo blag i lijepo se nadopunjuje sa svim mirisima iz ove kolekcije, tj s mirisom pjene i seruma. Krema za sobom također ostavlja kratkotrajni efekt hlađenja. Puder odlično sjeda na kombinaciju seruma i kreme.

Iako dolazi u ovako mini pakiranju od 15ml, sporo se troši i po meni je ovo idealna količina da skužimo odgovara li nam krema ili ne. Vjerujem da ću si jednom kupiti i full size. Navode kako je idealna i za dan i za noć, trenutno ju koristim samo u dnevnoj rutini, ali ima nedostatak SPF-a pa bi preporučila korištenje u noćnoj rutini, posebice, ako koristite druge proizvode, koji u sebi imaju aktivne tvari i koje zahtijevaju preko dana korištenje krema sa spf-om. Preporučujem ovu kremicu svima koji se bore sa suhom ili dehidriranom kožom, odlično nahrani kožu i milina je koristiti ju.


caudalie-vinosource-krema-za-lice-notino_hr

caudalie-vinosource-poklon-set-notino_hr


Što mislite o ovom setu, jeste li si priuštili neki za blagdane?

Hvala Vam na čitanju!

Green

*post je nastao u surdanji s Notinom, što nije utjecalo na moje iskreno mišljenje

2 komentara:

  1. Obožavam Caudalie i totalno su mi otkriće njihovi preparativni proizvodi za hidrataciju lica! Ovakvi setovi se posebno isplate, jer sam i sama imala jedan početkom godine. 😊

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, stvarno su odličan deal takvi setovi, obično su povoljniji, a mogu se isprobati razno razni proizvodi. :)

      Izbriši