nedjelja, 7. veljače 2021.

Physicians Formula The Healthy Lip ruževi za usne - kozmetika na temelju kozmetičkih sastojaka

 Eto mene opet s postom o proizvodima, koje vjerujem velika većina nas više ne nosi ili ne nosi u tolikoj mjeri u kojoj smo nosili prije ove pandemije. Da, dobro ste pogodili, danas pišem o tekućim mat ruževima. Obožavam mat ruževe i najviše takvih imam u kolekciji...a moj današnji post je posvećen Physicians Formula The Healthy Lip tekućim ruževima.

physicians-formula-the-healthy-lip-ruzevi-nozino_hr

Brandovi pridaju sve više pažnje sastojcima koje stavljaju u svoje proizvode i to ne samo preparativne, nego i dekorativne. Hijaluronska kiselina je nekako najrasprostranjeniji i najpopularniji sastojak pa su tako i ovi ruževi obogaćeni istom. Hijaluronska kiselina je inače prirodni sastojak, koji proizvodi naše tijelo, a glavna zadaća mu je održavanje hidratacije. Tako da me baš razveselilo dok sam vidjela da su ovi ruževi obogaćeni hijaluronskom kiselinom i vitaminom E. 

physicians-formula-notino_hr

 

Ruževi dolaze zapakirani u plastičnu amblažu, iako se na izgled čini da su pakirani u staklenu ambalažu. Čep je srebrni i refelektivni i totalno nezahvalan za korištenje jer se vidi sve i jedna packa. Obavezno brišem čep nakon korištenja jer ne volim vidjet packe. Sve u svemu ruževi su jednostavnih linija i lijepo izgledaju na displayu. Zbog te svoje jednostavnosti mrvicu odaju dojam luksuza. Dolaze u količini od 7 ml i potrebno ih je potrošiti u roku godine dana. 

Notino ima u ponudi 9 nijansi Physicians formula the healthy lip ruževa, a meni su za oko zapela ova tri, zapravo nekako uvijek me privuku ove nijanse i najviše ih imam u kolekciji. Za današnji post sam si naručila All Natural Nude, Coral Minerals i Tu-lip Treatment. Cijena im je nekih 60ak kuna, što je sasvim pristupačno s obzirom na kvalitetu. 

physicians-formula-healthy-lip-swatch-notino_hr
 

Ruževi imaju neki blagi, meni nedorečeni miris, koji se na usnama ne osjeti. Iskreno, volim mirišljave ruževe, posebno ako mirišu slatko po bobičastom voću ili kolačićima, ali nije mi sad ovo neki minus što nemaju miris. Aplikator ruža je u obliku suze i ima udubljenje na sredini, tako da tamo uvijek ima zalihe ruža i dovoljan je jedan dip da bi se usne prekrile u potpunosti. Zbog svog oblika, aplikator je jako precizan i usne se mogu bez problema precrtati, nije potrebna olovka za obrubljivanje. 

Ovi ruževi su odlične pigmentacije i dovoljan je samo jedan sloj, ne preporučujem više slojeva jer bi ruž mogao pucati na usnama, a to nikad nije lijep izgled. Ovi ruževi su mousse teksture, na usnama izgledaju prekrasno jer upravo zbog te svoje gustoće i mazivosti, usnama pružaju puniji i nahranjeniji izgled. Treba im koja minutica da bi se u potpunosti osušili na usnama. Nažalost, preslikavaju se, odnosno, prvi sloj će ostati na čaši ili šalici, ali nakon toga se setira i s mojih usana ne mrda nekih 5 do 6 sati.

Na donjoj fotki možete vidjeti swatch All Natural Nude nijanse. Ovo je prava nude bež nijansa, neutralnog je podtona i mislim da bi odlično stajala svima. Idealna je za svakodnevno nošenje.

physicians-formula-tekuci-ruz-notino_hr

Coral minerals je nijsna čije ime jako zavarava. Po meni, ovo nema uopće koraljne u sebi, već je ovo tamna boja mesa, svojevrsna nude nijansa, ali za one koji vole malo više boje. 

the-healthy-lip-swatch-notino_hr

Tu-lip treatment mi je najljepša i najdraža od svih. Ovo je nijansa koja oživi cijelo lice. Po meni, ova nijansa u sebi ima koraljne. Divna je crvenskasta nijansa, jedina koja za sobom ostavlja stain i od ove tri koje imam, Tu-lip treatment je najdugotrajnija na usnama. Obožavam ovu nijansu.

physicians-formula-tekuci-ruzevi-notino_hr

Izuzetno su ugodni na usnama, lagani, ne zatežu usne i ko što sam rekla, pružaju usnama baš lijepi, popunjeniji izgled. Nakon cjelodnevnog nošenja, moram namazati usne balzamom, ali ne bih rekla da ovi ruževi isušuju usne, nego jednostavno nakon cijelog dana je potrebno usnama dati malo dodatne njege. Jelo preživi samo vanjski kut usana, unutrašnji se pobriše, ali to popravim bez problema, reklo bi se u hodu.

Sve u svemu, zadovoljna sam ovim ruževima, nisu najbolji koje sam probala i koristila, ali su mi u sredini po favoriziranju. Drago mi je da sam konačno isprobala nešto od Physicians formule jer već dugo škicam njhovu ponudu i vani su jako popularni. Čekam da steknu slavu i kod nas. 

 Jeste li isprobali štogod od Physicians formule, kakvi su vaši dojmovi?

Green

2 komentara:

  1. Znam da je njihov butter bronzer naveliko hvaljen kao i njihova rumenila, ali moram priznati da mi i ovi tekući ruževi izgledaju odlično, a nijanse su stvarno prekrasne

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, zapravo sam preko butter bronzera prvo i čula za ovaj brand, morat ću i njega jednom isprobati :D

      Izbriši