nedjelja, 14. ožujka 2021.

Elemis Papaya enzimski piling - recenzija

 

elemis-papaja-enzimski-piling-notino_hr


U Elemis enzimski piling sam se zaljubila prije nekoliko godina. Njihovi proizvodi su se dijelili uz kupnju nekog časopisa, ne sjećam se kojeg točno i tad sam isprobala njihov gel za tuširanje i ovaj enzimski piling, bila je to ljubav na prvo korištenje. Toliko mi se svidio piling, da smo seka i ja ganjale zadnje primjerke časopisa, samo kako bih uhvatila još koju tubicu. Sve od tad govorim kako ću si nabaviti i full size i konačno ga imam pa je vrijeme da podijelim s vama ovu recenziju. 

Elemis je britanski kozmetički brand, imaju nekoliko linija proizvoda i svako toliko izbacuju nove linije na tržište, ne moram reći da me sve i jedna privlače, čak i one koje nisu namijenjene za moju kožu. Do sad sam isprobala samo 4 njihova proizvoda i od toga mi se jedan nije svidio i to Superfood gel za čišćenje lica, ali zato me Pro-Collagen Marine krema oduševila. Kvalitetna njega lica mi je jako bitna i jedino što me sprječava u kupovanju njihovih proizvoda su njihove cijene. Poprilično su skupi za naše standarde i na mjesečnoj bazi mi je jednostavno too much trošiti toliko samo na jednu kremicu ili piling, ali zato s vremena na vrijeme, obavezno si moram priuštiti ovako fensi stvari. Cijena ovom pilingu na Notinu je oko tristotinjak kuna, zna se naći na akciji pa ga možete kupiti za koju kunu jeftinije.

elemis-njega-koze-notino_hr

Inače svi njihovi proizvodi su pakirani u jednostavnim ambalažama, nemaju puno kerefeka po sebi, tu i tamo koji detalj, koji čini razliku i to je to. Primjerice na ambalaži ovog pilinga nema ništa posebno, osim otiska njihovog loga na čepu i to je sitan detalj, koji čini razliku. Ambalaža ovog enzimskog pilinga me malo podsjeća na neke ljekarničke kreme i pripravke.

elemis-notino_hr

Elemis Papaya enzimski piling dolazi u količini od 50 ml, rok trajanja mu je 6 mjeseci po otvaranju. Preporučuje se koristiti ga dva puta tjedno. Koristi se na način da ga se nanese na očišćeno lice i drži 10-15 minuta, nakon toga ga je potrebno isprati mlakom vodom. Prilikom nanošenja izbjegavajte područje oko očiju jer nam je koža tamo najtanja i najosjetljivija. 

Enzimski pilinzi su puno bolji od onih mehaničkih. Mehanički imaju razno razne čestice i granulice u sebi, koje mogu na koži napraviti sitna oštećenja, tako da sam ja jednostavno prestala s korištenjem mehaničkih pilinga jer mi je koža lica i ovako u banani, ne moram ju još i sama oštetiti. Enzimski piling jednako dobro, odnosno i bolje radi na uklanjanju mrtvih stanica kože. Koliko sam ubrala enzimi dolaze iz voća, najčešće papaje i ananasa i pomoću kemijskih reakcija, uklanjaju odumrli sloj kože. Enzimski pilinzi su nježniji od kemijskih tipa onih koji sadrže razno razne kiseline pa se enzimski preporučuju i osjetljivoj koži. 

Riječi stručnjaka su da enzimi rade na način da razbijaju proteine, poput keratina, koji se nalazi na koži i time se na nježni način uklanjaju mrtve stanice kože. Koža bi nakon korištenja trebala biti čista i nježna, bez iritacija, koje inače mehanički pilinzi izazivaju.

elemis-papaya-enzyme-peel-notino_hr


Elemis enzimski piling sadrži: papaju, koja bi trebala pomoći protiv tamnih mrlja na koži; ananas koji je bogat vitaminom C; bladderwrack vrstu smeđe alge koja je bogata mineralima i trebala bi hidratizirati. Koliko vidim, svi ovi sastojci su negdje oko sredine sastava pa nisam sigurna u kojoj mjeri su aktivni. Ovaj piling obećava uklanjanje mrtvih stanica kože, protuupalni efekt i hidratizaciju kože. 

Nakon korištenja koža mi je mekana, zaglađena i čista. Nemam iritacija ili neki drugi neželjeni efekt, ali isto tako, piling ne hidratizira kožu, kako oni obećavaju. Doduše, nisam to niti očekivala, ali bilo bi lijepo da brand ne reklamira nešto što proizvod ne pruža. Obožavam miris ovog pilinga, miriši voćno s blagim citrusnim primjesama, slatko/kiselo, ne znam drugačije objasniti. Miris me jako privlači i bitan mi je faktor kod proizvoda koji koristim. Nije da miris ima neki značaj u učinku proizvoda, ali je meni bitan.

elemis-piling-za-lice-notino_hr

elemis-piling-za-lice-recenzija-notino_hr

Tekstura ovog pilinga je jako kremasta i nemasna, divno se razmazuje po koži i milina ga je koristiti. Odlično odradi svoj posao, temeljito očisti moju kožu i pruža joj trenutnu blistavost. Ovaj piling mi je važan korak u rutini njege kože jer mi se nakon njega kremice i svi ostali preparati bolje upijaju u kožu i bolje odrađuju svoj posao. Nanosim ga u debljem sloju, ne štedim ga jer ima kratki rok trajanja, brzo se posuši na koži. Nakon što se posuši, prisutno je blago zatezanje kože, no bez obzira na to, nježan je za moju kožu i baš zato ga toliko volim. Opet napominjem, meni je jedini nedostatak ovom pilingu, njegova cijena, ali svaka roba ima svog kupca. Nastavljam svoju tihu patnju za Elemisom i ovo sigurno nije zadnje što ćete od mene čuti za ovaj brand.

Od mene imate preporuke za ovaj piling, ali svakako ga prvo probajte u mini verziji, prije nego li se odlučite na full size. Jeste li isprobali ovaj piling, kakvi su vaši dojmovi?

Hvala vam na čitanju!

Green

*post je nastao u suradnji s Notinom, što nije utjecalo na moje mišljenje o proizvodu

Nema komentara:

Objavi komentar