petak, 9. travnja 2021.

Nuxe Reve de Miel gel za čišćenje - Notino

 

nuxe-reve-de-miel-gel-za-ciscenje-notino_hr

Ovo mi je treća bočica Nuxe Reve de Miel gela za umivanje i četvrta mi je već u rezervi, mislim da je očito koliko volim ovaj gel za umivanje. 

 Nuxe Reve de miel gel za čišćenje je namijenjen suhoj i osjetljivoj koži lica. Osobno nemam suhu kožu lica, naprotiv, imam vječite probleme s aknama i prištićima od maske, ali svejedno posežem za ovim gelom za umivanje jer je iznimno nježan, a to mojoj mješovitoj koži baš paše.  

 Proizvođač navodi kako je ovo gel za čišćenje šminke i umivanje, osobno ga koristim kao zadnji korak u rutini čišćenja. Uvijek prvo skinem šminku s micelarnom otopinom, a zatim se umivam ovim gelom. Probala sam ga i za skidanje šminke, dnevnu šminku skine bez problema, ali vam ja ipak savjetujem da koristite metodu dvostrukog čišćenja, sigurnije je.

nuxe-gel-za-lice-notino_hr

 Gel za čišćenje lica dolazi u količini od 200 ml i ako ga koristite na svakodnevnoj bazi, svejedno će vam potrajati nekoliko mjeseci. Trebalo bi ga potrošiti u roku od 12 mjeseci po otvaranju. Na Notinu mu se cijena kreće oko 80 kuna, što je najjeftinije u odnosu na sva mjesta na kojima se ovaj gel može kupiti. Inače, još se u ponudi može naći i ovakav gel za tijelo, nalazi se u jako sličnoj ambalaži pa pazite kod online kupnje da se ne zeznete. Gel za tuširanje dolazi u količini od 400 ml, voljela bih jednom i njega isprobati. 

nuxe-reve-de-miel-gel-za-lice-notino_hr
 
Ambalaža proizvoda je plastična, dolazi s pumpicom koja je ok za korištenje. Jedina zamjerka je što se s vremena na vrijeme proizvod skupi na otvoru pumpice i mali dio se skori/zgruda pa ga treba povući van i baciti. Nije sad to velika količina gela, ali svaki proizvod koji sam imala s ovakvom pumpicom mi je to radio pa sam se nekako i navikla. Vjerujem da znate o čemu govorim. 

 

nuxe-gel-za-osjetljivu-kozu-notino_hr

Nuxe Reve de miel gel za lice je guste teksture, u dodiru s vodom se malo zapjeni i dovoljna je pumpica do dvije da bih u potpunosti očistila lice. Ima divan miris, koji je mješavina meda, mimoze i bagrema. Nije ni čudo što volim ovaj miris, uvijek padam na te slatko-cvjetne note. Žao mi je što sam očajna u opisivanju mirisa, nikad ne znam prenijeti sve te krasne mirise. Volim ovaj miris, a voli ga i moja mama, koja je inače osjetljiva na mirise i ne paše joj svašta. Miris je na intenzivnijoj strani, ali se naravno po umivanju ne zadržava na koži.


Kao što sam već napomenula, ovaj gel je iznimno nježan prema mojoj koži, a meni je to jako važno kod proizvoda koje koristim na svakodnevnoj bazi. Odlično čisti lice, ukloni svu prljavštinu i ostatke šminke, koji mi možda promaknu. Nakon čišćenja koža mi je jako mekana i osvježena. Ne isušuje kožu, niti izaziva nekakve reakcije, ali malo pecka za oči ako proizvod pobjegne u oko.

nuxe-reve-de-miel-recenzija-notino_hr

Proizvođač navodi kako je 93% sastojaka prirodnog porijekla, a dolje možete vidjeti koje sve sastojke ima.  Ne želim ko prije razglabati o sastojcima jer nisam stručna, niti se puno razumijem u formulacije samih proizvoda.  Sve što znam je da mojoj koži odlično paše ovaj gel i nastavit ću ga kupovati dokle god mi ne dosadi.

AQUA/WATER, GLYCERIN, SODIUM LAUROYL SARCOSINATE, MEL/HONEY, SUNFLOWER SEED OIL PEG-8 ESTERS, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, SODIUM COCOAMPHOACETATE, PARFUM/FRAGRANCE, PHENOXYETHANOL, GLUCONOLACTONE, LAURYL GLUCOSIDE, COCO-GLUCOSIDE, GLYCERYL OLEATE, SODIUM HYDROXIDE, CARAMEL, SODIUM COCOYL GLUTAMATE, SODIUM LAURYL GLUCOSE CARBOXYLATE, ALLANTOIN, SODIUM BENZOATE, TETRASODIUM GLUTAMATE DIACETATE, 1,2-HEXANEDIOL, CAPRYLYL GLYCOL, CITRIC ACID, CALCIUM GLUCONATE, TROPOLONE, HYDROGENATED PALM GLYCERIDES CITRATE, TOCOPHEROL [N2005/A].

nuxe-reve-de-miel-notino_hr

Sve u svemu, obožavam ovaj proizvod, super mi paše za kožu i odradi sve ono što i obećava. Svakako imate preporuku za ovaj gel za umivanje.

Koji je vaš holy grail gel za umivanje?

Hvala vam na čitanju, tipkamo se!

Green


*post je nastao u suradnji s Notinom, što nije utjecalo na moje iskreno mišljenje


2 komentara:

  1. I ja ga koristim za svakodnevno umivanje, ujutro samostalno a navecer skinem sminku micelarnom pa onda umijem lice sa ovim gelom! Koza je mekana, nije isusena samo mi je miris malo pre jak, srecom ne ostaje dugo na licu a nakon ispiranja vodom, miris na licu brzo nestane!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odličan je, meni je miris još samo dodatan bonus, baš ga volim. Srećom po vas, kojima je preintenzivan, ne osjeti se nakon umivanja pa smo svi u win-win situaciji. :D

      Izbriši